Početna Blog Kako započeti ...

Kako započeti online maloprodaju?

Konzalting 06 Mar, 2024 / how-to guide
Ana Lozančić

Autor::

Ana Lozančić

Jeste li ikada razmišljali o vođenju vlastite maloprodaje, ali su vas obeshrabrili financijski zahtjevi kao što su troškovi prodajnog prostora, plaće zaposlenika i ostali povezani troškovi?

Danas su to problemi prošlosti.

Za poduzetnike koji se žele baviti maloprodajom, online maloprodaja predstavlja praktično i dostupno rješenje.

U ovom blogu ćemo raspraviti kako pokrenuti online maloprodajni posao i kako ga dugoročno učiniti uspješnim.

Online maloprodaja naspram E-trgovina

Kako bi se ispravno bavili temom online maloprodaje, prvo trebamo definirati što ona jest.

Sigurno ste čuli izraze kao što su E-trgovina, webshop, online maloprodaja, online trgovina, online tržište i slično. Ljudi često koriste sve te izraze izmjenično, no to ne znači da su jednaki.

Vodič kako započeti online maloprodaju

Online maloprodaja je postala dio modernog života, gdje svatko može pristupiti brojnim online poslovanjima i kupiti njihove proizvode.

Između 2019. i 2023. godine, broj e-trgovina na cijelom svijetu porastao je s 9,2 milijuna na 26,5 milijuna. (Markinblog)

Sada se možda pitate „Kako započeti online poslovanje s narudžbama i dostavom?“. Pokretanje online trgovine može biti izazovno, ali potrebni koraci su relativno jednostavni i jasni.

1. Odaberite industriju

Prvi korak je jasan, definirajte vašu industriju i pronađite nišu. Prije nego što možete započeti prodaju proizvoda, potrebno ih je definirati.

Ako niste sigurni što prodavati, razmislite o trenutnim trendovima tržišta, tko su vaši kupci i koji proizvodi ih zanimaju te tko su vaši konkurenti.

2. Kreirajte svoj brend

S tako brojnom konkurencijom i velikim brojem maloprodajnih stranica, važno je istaknuti se. Jedan od načina kako se istaknuti je stvaranjem jedinstvenog brenda.

Proučavanje primjera konkurentnih online trgovina u vašoj odabranoj industriji će vam pomoći stvoriti nezaboravan i prepoznatljiv identitet. Najbolje je posavjetovati se sa stručnjakom za brendiranje ili koristiti neku od freelance platformi za dizajn.

Ljudi stvaraju mišljenje o vizualnom dizajnu web stranice za otprilike 0,05 sekundi. (Journal of Behaviour & Information Technology)

3. Identificirajte potrebe vaših kupaca

Kako bi vaša prodajna strategija bila učinkovita, trebali bi razmisliti kome prodajete. Razumijevanje koje proizvode ciljani kupac želi kupiti i na koji način je ključno za poslovni uspjeh.

4. Definirajte svoje proizvode

Jednom kada ste definirali vašu nišu i ciljanu publiku, vrijeme je odabrati proizvode koje ćete prodavati. Najbolji pristup je odabrati proizvode s aktivnom potražnjom kako bi se utemeljili na tržištu.

5. Pronađite svoju E-trgovina platformu

Ako ne planirate nabaviti vlastite servere i sami hostati online maloprodajni posao, potrebno je odabrati e-trgovina platformu koja će vam to pružiti.

Pronađite prilagodljivu platformu koja podržava željene funkcionalnosti i omogućuje vam jednostavno upravljanje poslovanjem.

6. Postavite svoju web stranicu

Kada ste definirali svoj brend i potrebe svojih kupaca, potrebno je zaposliti web dizajnera. Oni će kreirati savršen spoj vašeg brenda i funkcionalnosti moderne web stranice.

Ovaj proces smo detaljnije opisali u blogu Kako napraviti web stranicu za online prodaju?“.

Dobru web stranicu ne čini samo estetski dizajn, već i njene funkcionalnosti i sigurnosne značajke. Pružanje sigurnog i user-friendly procesa kupnje je važno i za kupce, a i za same prodavače.

Kako bi bili sigurni da pružate sigurno iskustvo, potrebno je provjeriti propise i lokalne zakone kako biste kreirali vašu politiku privatnosti, i u skladu s njom, ponudili različite opcije plaćanja.

Dobru stranicu za online maloprodaju odlikuje upečatljiv dizajn i intuitivan raspored željenih funkcionalnosti. Fokusirajući se na te elemente poboljšat ćete ukupno iskustvo kupaca te ćete smanjiti rizik od napuštenih košarica ili negativnih dojmova.

7. Postavljanje proizvoda na online trgovinu

Kada ste postavili vašu web stranicu i definirali vaše proizvode, potrebno je postaviti proizvode u dobro organizirani katalog koji ih dijeli u jasne i lako pregledne kategorije. Kako bi učinili proizvode privlačnijima, upotpunite ih s visoko kvalitetnim slikama i SEO nazivima i opisima.

Koliko košta pokretanje maloprodajne web stranice?

Puno varijabli utječe na cijenu izrade web stranice.

Faktori koji utječu na cijenu su dizajn, proces razvoja web stranica i razvoj prilagođenih rješenja. Čak i ako koristite neku od usluga za izgradnju web stranice, cijena online maloprodajne trgovine može varirati od nekoliko tisuća do nekoliko desetaka tisuća eura.

Definirajte vaše ciljeve, procijenite veličinu budžeta, isplanirajte vaše značajke i promotrite trošak kao investiciju u vaš budući profit. Ako vam je potrebna konkretna ponuda ili savjet za izgradnju vaše online maloprodajne stranice, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći.

Kako započeti online maloprodajni posao u Europi?

Mnoge maloprodajne tvrtke diljem Europe nude opciju kupnje u trgovini, dostavu na kućnu adresu i ostale povezane usluge kako bi udovoljili kupcima koji imaju zauzete rasporede. Na ovaj način tvrtke osiguravaju dostupnost svojih proizvoda u fizičkim trgovinama, ali i na mobilnim ili internetskim platformama.

Međutim, ulazak na europsko maloprodajno tržište može biti izazovno za nove igrače, jer zahtijeva razumijevanje preferencija različitih kupaca koji žive u raznim državama.

Postavlja se pitanje, kako započeti online prodaju u Europi?

S obzirom na jaku konkurenciju, probijanje na europsko tržište nije lako, no još uvijek možete pronaći prostor za vaše poslovanje.

S odgovarajućim istraživanjem tržišta i dobrim poslovnim planom, možete pronaći nišu za vašu maloprodajnu tvrtku. Čak se ni ne morate fokusirati na samo jedno tržište.

S Europskom unijom i drugim trgovinskim sporazumima, uspostava prekogranične logistike i dostave može znatno pridonijeti vašem poslovanju. Ukoliko još k tome implementirate marketinšku strategiju zajedno sa softverom za upravljanje poslovanjem, uspjeh vam je gotovo zagarantiran.

Povezani članci

Konzalting how-to guide

Kako odabrati B2B eCommerce platformu za vaše poslovanje u 2025. godini

Ključne točkePojednostavite poslovanje: Odaberite platformu ...

Tomislav Horvat 04 Mar, 2025
Pročitaj više
Konzalting trending topic

Dokazane strategije za ROI povećanje u eTrgovini u 2025.

Ključne točkeUsmjerite se na povećanje ukupne isplativosti ...

Tomislav Horvat 18 Feb, 2025
Pročitaj više
Konzalting best practices

Kako unaprijediti korisničko iskustvo u eCommerce-u: 25 savjeta za uspjeh

Ključne točkePrilagodite kupovno iskustvo: Iskoristite ...

Tomislav Horvat 28 Jan, 2025
Pročitaj više
Konzalting top 10 list

Top 10 glavnih razloga za korištenje softvera za projektni menadžment

Softver za upravljanje projektima postao je ključan alat za ...

Ana Lozančić 07 May, 2024
Pročitaj više
razgovarajmo

imate ideju za projekt?

javite nam se!

Zakažite sastanak
svg bg