Početna Proizvodi Uredsko.hr

Uredsko.hr

Digitalno transformirajte sve administrativne procese javne uprave

Property image

Što je Uredsko.hr?

Uredsko.hr je digitalna platforma dostupna unutar preglednika s cijelim nizom funkcionalnosti koje podržavaju administrativne procese javne uprave. Omogućuje vam dodjelu i upravljanje predmetima, pismenima i članovima tima, te sadrži alate potrebne za laku suradnju.

7 Specijaliziranih modula
20+ Naprednih funkcionalnosti
100% Usklađenost s Uredbom o uredskom poslovanju
1 Sustav koji objedinjuje sve podatke

Što je uključeno

Uredsko.hr nudi niz funkcionalnosti organiziranih u module koji su posebno dizajnirani za praćenje administrativnih procesa. Također omogućuje upravljanje predmetima uz pomoć različitih korisničkih permisija i alata za suradnju.

Zaprimanje

Lako pratite i upravljajte svim fizičkim i digitalnim pošiljkama. Također ubrzajte procese uz pomoć automatskog unosa podataka, naprednog prepoznavanja teksta za pretragu i kategorizaciju dokumenata, te pratite status svih vrsta pošiljki, čak i ako su oštećene, preporučene ili se ne urudžbiraju.

Case management

Unaprijedite upravljanje predmetima uz pomoć elektroničkih potpisa, sigurnom razmjenom dokumenata, praćenjem statusa predmeta i naprednom pretragom. Odaberite različite vrste predmeta i izvještaja te omogućite bolju suradnju lakim dijeljenjem sadržaja i bilježenje komentara među djelatnicima.

Module Feature

Otprema

Pojednostavite otpremu digitalnih i fizičkih pošiljki bilježenjem statusa pošiljke, ispisom otpremnica s povratnicom i slično. Također, jednostavno skenirajte i unesite sve važne dokumente izravno u sustav.

Organizacija & izvještavanje

Jednostavno pregledajte i upravljajte organizacijskom strukturom, odjelima i lokacijama uz lak pristup detaljima djelatnika i dodijeljenim zadacima. Djelatnici na svim razinama mogu kreirati prilagođene izvještaje unutar mogućnosti dodijeljenih permisija.

Module Feature

Kalendar & podsjetnici

Lako kreirajte i upravljajte događajima unutar kalendara te odaberite tip obavijesti koji vam najviše odgovara kao što su push, email ili notifikacije unutar web aplikacije. Djelatnici mogu kreirati različite vrste događaja kao što su sastanci i rokovi, dajući im na izbor kada i kako žele biti obaviješteni.

Virtualni registracijski ured

Virtualni registracijski ured (VRO) omogućuje uštedu vremena tako što pruža pristup svim Fina uslugama bez odlaska u poslovnicu. Uz pomoć digitalnih potpisa i verifikacije identiteta, osigurana je sigurnost svih korisnika platforme.

Module Feature

Mobile application

Komplementarna mobilna aplikacija omogućuje zaposlenicima pristup ključnim informacijama u stvarnom vremenu, bilo da su u uredu, na putu ili na terenu. Omogućuje nesmetan pristup predmetima i dokumentima, podržava skeniranje, unos podataka i kreiranje dokumenata u pokretu te je dostupna za Android i iOS uređaje.

Module Feature

uredsko.hr prednosti

Potpuna usklađenost

Budite sigurni da je vaše poslovanje u potpunosti u skladu s Uredbom o uredskom poslovanju koja je na snazi od 2023. godine.

Bolja učinkovitost

Iskoristite napredne AI funkcionalnosti kao što je optičko prepoznavanje teksta za brzu pretragu i lak pristup skeniranim i digitalnim dokumentima.

Veća sigurnost

Oslonite se na integrirane sigurnosne funkcionalnosti kako biste osigurali sigurnost podataka, s povjerenjem da su svi vaši dokumenti sigurno preneseni i digitalno pohranjeni.

Jednostavna suradnja

Dodijelite djelatnike na predmete i dokumente te osigurajte suradnju unutar i između odjela uz pomoć komentara i izravnih upita.

Lakši rad na terenu

Iskoristite praktičnost mobilne aplikacije za jednostavan pregled i kreiranje dokumenata u pokretu, idealno za putovanja i rad na terenu.

Organiziran tijek rada

Ostanite u tijeku sa zadacima uz prilagodljive događaje u kalendaru, rokove, obavijesti i podsjetnike koji pomažu uskladiti vas i vaše djelatnike.

ocjena

Vrlo opušten pristup, slušanje naših zahtjeva i komentara bez osobnog shvaćanja.

CARNET
CARNET Luka Mlinarić, IT Specialist

Sve isporuke su bile dostavljene na vrijeme i u očekivanoj kvaliteti. Gauss tim nije imao problema s prilagodbom našem stilu upravljanja i učinkovitom komunikacijom s članovima našeg tima.

ERICSSON NIKOLA TESLA
ERICSSON NIKOLA TESLA Vinko Staković, Site Manager

Gauss Development je uspješno završio isporuke na vrijeme i u očekivanoj kvaliteti. Krajnji korisnici su bili zadovoljni rezultatima. Tim je vješt i iskusan kada je riječ o međukompanijskoj suradnji.

ATOS
ATOS Boris Bajtl, Head of Operations

Gauss Development je uspio isporučiti sve rezultate s minimalnim greškama i na vrijeme. Njihovo upravljanje projektima je odlično i redovito ispunjavaju rokove. Tim komunicira koristeći Cisco, WebEx, Cisco Meeting Virtual sobe i njihovu vlastitu platformu.

FINANCIAL AGENCY, FINA
FINANCIAL AGENCY, FINA Dario Belić, Service Director

Cijeli proces bio je vrlo jednostavan; Gauss nije komplicirao stvari više nego što je potrebno. Bili su vrlo strpljivi u objašnjavanju svega što je bilo izvan našeg područja. Razumjeli smo se lako, što često nije slučaj kada se marketinški i IT sektori susreću. Bili su dostupni i brzi u svojim odgovorima.

PHOENIX FARMACIJA
PHOENIX FARMACIJA Tomislava Cajkovac, Marketing Specialist

Gauss tim aktivno doprinosi različitim scenarijima i tehničkim pristupima zahtjevima sustava, koristeći korporativne standarde za rješavanje izazova vezanih uz razvoj i poslovne procese. Gauss je pristupačan i uslužno orijentiran, ali i strog kada je riječ o performansama i isporuci, bilo da se radi o našem vlastitom timu ili Gauss zaposlenicima.

CELERO CLOUD GMBH
CELERO CLOUD GMBH Frederic Stickel, Senior Project Consultant

Naš početni cilj bio je pokrenuti početno rješenje. Završili smo s sveobuhvatnom platformom za izvještavanje koja nam je omogućila da razvijemo našu tržišnu ponudu od izvještavanja anketa do prilagođenih automatiziranih procjena i automatiziranog savjetovanja. To je omogućeno dobrim modularnim dizajnom i kontinuitetom koji je Gauss Development mogao ponuditi.

REPORTGORILLA
REPORTGORILLA Theo Salzberg, CEO

Rad u partnerstvu na projektu bilo je pozitivno iskustvo. Nismo imali problema s Gauss timom u smislu komunikacije i suradnje. Tim je donio vrijedno stručno znanje, posebno u pogledu razvoja softvera, i cijenili smo njihovu predanost osiguranju uspjeha projekta.

FERIT
FERIT Emmanuel Karlo Nyarko, Associate Professor

Gauss je najbolja tvrtka za dizajn i razvoj s kojom sam ikada radila. Zapravo, radim s njima na više brendova. Ne mogu dovoljno preporučiti ovu tvrtku. Voljeti ćete rad s njima. Pravedno su cijenjeni i iznimno talentirani. Bez obzira što mi treba, bilo da se radi o aplikaciji, web stranici ili vlastitom softverskom rješenju, jedini izbor je Gauss.

KATIE SCHWARTZ
KATIE SCHWARTZ Katie Schwartz, SEO, Brand & Reputation Mgmt Consultant

Napravili su, u osnovi, sve što sam zamislio. Bilo da se radi o redizajnu, mobilnoj aplikaciji, web razvoju, prijenosu hostinga, što god. Zadovoljstvo je raditi s njima jer su istinski posvećeni viziji klijenta. Sretan sam što mogu reći da ću nastaviti raditi s njima.

EDCOM DOO
EDCOM DOO Edi Žužić, Owner

Završili smo uspješan projekt zajedno s partnerom i Gaussom. Sada imamo odličnu kontinuiranu suradnju s Gaussom za ažuriranja i svu potrebnu podršku za našu aplikaciju. Bili smo vrlo zadovoljni njihovom uslugom i ukupnom kvalitetom završnog proizvoda.

SUPER KARTICA DOO
SUPER KARTICA DOO Zdravko Radulović, CEO

Suradnja s Gaussom do sada je bila vrlo pozitivno iskustvo. Pokazali su se kao pouzdan partner za prošle i buduće projekte.

SONUS ART
SONUS ART Katarina Jurman, Marketing Manager

Izuzetno smo zadovoljni radom koji je Gauss učinio za nas. Oni su zapravo dio našeg tima, marljivo i profesionalno rade na izgradnji izvrsnog proizvoda koji zadovoljava potrebe naših kupaca. Dobro komuniciraju i imaju visoko stručan tim, što ih čini sposobnima za rješavanje zahtjeva našeg proizvoda.

EDUKIT
EDUKIT Andrew Collins, Project Manager

Surađujemo s Gaussom već duže vrijeme. Svojom fleksibilnošću omogućili su nam proširenje našeg tima njihovim programerima. Nije bilo razlike među programerima; radili su zajedno kao tim. Gauss ima vješt, iskusan i pouzdan tim na koji se možete osloniti.

NEWSCRON
NEWSCRON Elia Palme, Co-Founder & CTO

Imamo blisku suradnju s Gaussom. Njihov tim nam je pomogao u razvoju novih web stranica i funkcionalnosti za šest različitih web stranica. Gauss nam je pružio priliku da izravno surađujemo s njihovim visoko stručnim timom programera. Toplo preporučujemo ovu tvrtku kao razvojnog partnera.

TELEDYNE TECHNOLOGIES
TELEDYNE TECHNOLOGIES Niels Alsted, Webmaster

Njihovi veliki planovi i ideje su impresivni. Prodaja web trgovine praktički je procvjetala, postavši najprodavanija među sedamnaest Ferivi trgovina.

FERIVI & CO.
FERIVI & CO. Mario Pleša, Webshop Manager

Bili su vrhunski profesionalci u svom radu.

UNIKOM
UNIKOM Marijan Šveiger, IT System Manager

Moram izraziti svoje divljenje za njihov izravan, prijateljski i transparentan pristup.

TURISTIČKO-UGOSTITELJSKA ŠKOLA SPLIT
TURISTIČKO-UGOSTITELJSKA ŠKOLA SPLIT Ivo Bilić, Principal

Tretirali su nas kao strateškog partnera.

LINKSTER
LINKSTER Co-Founder & CEO

Posebno mi se svidjela njihova komunikacija, način rada i posao koji su odradili.

HUIP
HUIP Dragana Galac, Project Manager

Zahvaljujući Gaussu, proizvod je učinkovit i jednostavan za svakodnevno korištenje.

ME.MUM
ME.MUM Maja Bujas, CEO
4.9
21 ocjena
Clutch Logo

Često postavljana pitanja

Uredba o uredskom poslovanju definira pravila i mjere uredskog poslovanja u obavljanju administrativnih aktivnosti državne uprave i provedbi zakona koji definiraju opći upravni postupak. Jednostavnije, to je skup pravila i mjera koje uređuju zaprimanje i otpremu pismena, načina na koji se bilježe, obrađuju, koriste, pohranjuju i kako se s njima generalno upravlja.

Uredba o uredskom poslovanju se odnosi na: tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i regionalne samouprave, te na sve pravne osobe s javnim ovlastima.

Vrijeme implementacije je uglavnom kratko i ponajviše ovisi o vremenu prilagodbe tijela ili pravne osobe i trajanju edukacije djelatnika.

Svakako! Naši stručnjaci će vas provesti kroz svaki korak transformacije vaših uredskih procesa, pružiti detaljnu dokumentaciju, sveobuhvatnu obuku zaposlenika i stalnu podršku tijekom i nakon implementacije.

razgovarajmo

imate ideju za projekt?

javite nam se!

Zakažite sastanak
svg bg