Što je Uredsko.hr?
Uredsko.hr je digitalna platforma dostupna unutar preglednika s cijelim nizom funkcionalnosti koje podržavaju administrativne procese javne uprave. Omogućuje vam dodjelu i upravljanje predmetima, pismenima i članovima tima, te sadrži alate potrebne za laku suradnju.
Što je uključeno
Uredsko.hr nudi niz funkcionalnosti organiziranih u module koji su posebno dizajnirani za praćenje administrativnih procesa. Također omogućuje upravljanje predmetima uz pomoć različitih korisničkih permisija i alata za suradnju.
Zaprimanje
Lako pratite i upravljajte svim fizičkim i digitalnim pošiljkama. Također ubrzajte procese uz pomoć automatskog unosa podataka, naprednog prepoznavanja teksta za pretragu i kategorizaciju dokumenata, te pratite status svih vrsta pošiljki, čak i ako su oštećene, preporučene ili se ne urudžbiraju.
Case management
Unaprijedite upravljanje predmetima uz pomoć elektroničkih potpisa, sigurnom razmjenom dokumenata, praćenjem statusa predmeta i naprednom pretragom. Odaberite različite vrste predmeta i izvještaja te omogućite bolju suradnju lakim dijeljenjem sadržaja i bilježenje komentara među djelatnicima.

Otprema
Pojednostavite otpremu digitalnih i fizičkih pošiljki bilježenjem statusa pošiljke, ispisom otpremnica s povratnicom i slično. Također, jednostavno skenirajte i unesite sve važne dokumente izravno u sustav.
Organizacija & izvještavanje
Jednostavno pregledajte i upravljajte organizacijskom strukturom, odjelima i lokacijama uz lak pristup detaljima djelatnika i dodijeljenim zadacima. Djelatnici na svim razinama mogu kreirati prilagođene izvještaje unutar mogućnosti dodijeljenih permisija.

Kalendar & podsjetnici
Lako kreirajte i upravljajte događajima unutar kalendara te odaberite tip obavijesti koji vam najviše odgovara kao što su push, email ili notifikacije unutar web aplikacije. Djelatnici mogu kreirati različite vrste događaja kao što su sastanci i rokovi, dajući im na izbor kada i kako žele biti obaviješteni.
Virtualni registracijski ured
Virtualni registracijski ured (VRO) omogućuje uštedu vremena tako što pruža pristup svim Fina uslugama bez odlaska u poslovnicu. Uz pomoć digitalnih potpisa i verifikacije identiteta, osigurana je sigurnost svih korisnika platforme.

Mobile application
Komplementarna mobilna aplikacija omogućuje zaposlenicima pristup ključnim informacijama u stvarnom vremenu, bilo da su u uredu, na putu ili na terenu. Omogućuje nesmetan pristup predmetima i dokumentima, podržava skeniranje, unos podataka i kreiranje dokumenata u pokretu te je dostupna za Android i iOS uređaje.

uredsko.hr prednosti
Potpuna usklađenost
Budite sigurni da je vaše poslovanje u potpunosti u skladu s Uredbom o uredskom poslovanju koja je na snazi od 2023. godine.
Bolja učinkovitost
Iskoristite napredne AI funkcionalnosti kao što je optičko prepoznavanje teksta za brzu pretragu i lak pristup skeniranim i digitalnim dokumentima.
Veća sigurnost
Oslonite se na integrirane sigurnosne funkcionalnosti kako biste osigurali sigurnost podataka, s povjerenjem da su svi vaši dokumenti sigurno preneseni i digitalno pohranjeni.
Jednostavna suradnja
Dodijelite djelatnike na predmete i dokumente te osigurajte suradnju unutar i između odjela uz pomoć komentara i izravnih upita.
Lakši rad na terenu
Iskoristite praktičnost mobilne aplikacije za jednostavan pregled i kreiranje dokumenata u pokretu, idealno za putovanja i rad na terenu.
Organiziran tijek rada
Ostanite u tijeku sa zadacima uz prilagodljive događaje u kalendaru, rokove, obavijesti i podsjetnike koji pomažu uskladiti vas i vaše djelatnike.

Želite isprobati Uredsko.hr?
Javite nam seČesto postavljana pitanja
Uredba o uredskom poslovanju definira pravila i mjere uredskog poslovanja u obavljanju administrativnih aktivnosti državne uprave i provedbi zakona koji definiraju opći upravni postupak. Jednostavnije, to je skup pravila i mjera koje uređuju zaprimanje i otpremu pismena, načina na koji se bilježe, obrađuju, koriste, pohranjuju i kako se s njima generalno upravlja.
Uredba o uredskom poslovanju se odnosi na: tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i regionalne samouprave, te na sve pravne osobe s javnim ovlastima.
Vrijeme implementacije je uglavnom kratko i ponajviše ovisi o vremenu prilagodbe tijela ili pravne osobe i trajanju edukacije djelatnika.
Svakako! Naši stručnjaci će vas provesti kroz svaki korak transformacije vaših uredskih procesa, pružiti detaljnu dokumentaciju, sveobuhvatnu obuku zaposlenika i stalnu podršku tijekom i nakon implementacije.

