Gauss Box DMS
Pojednostavite upravljanje dokumentima, optimizirajte radne procese i organizirajte vaše poslovanje.

Što je Gauss Box DMS?
Gauss Box DMS je sigurno i intuitivno rješenje u oblaku za upravljanje poslovnim dokumentima.
Brzo i jednostavno kreirajte, uređujte, dijelite i arhivirajte dokumente s pomoću predložaka, te time optimizirajte radne procese i smanjite količinu papira za zelenu i održivu budućnost.
Što je uključeno
Gauss Box DMS je modularno poslovno rješenje dizajnirano za digitalizaciju i učinkovito upravljanje dokumentima. Vaši dokumenti su uvijek dostupni s integriranim alatima za komunikaciju i mobilnom aplikacijom za pristup u pokretu.
Dokumenti i privitci
Jednostavno generirajte dokumente s pomoću prilagodljivih predložaka i polja, priložite potrebne datoteke i pošaljite ih na željenu destinaciju. Lako pristupajte, uređujte i arhivirajte dokumente u bilo kojem trenutku za digitalno upravljanje.
Upravljanje sudionicima i pristupom
Omogućite bolju suradnju uz ugrađene alate poput chata, videopoziva, bilješki i komentara unutar sustava. Svi ključni podatci nalaze se na jednom mjestu, olakšavajući koordinaciju timova bez dodatnih sastanaka.

Pohrana
Sigurno pohranite i arhivirajte sve poslovne dokumente, štiteći ih od neovlaštenog pristupa i gubitka podataka. Digitalizacijom dokumenata smanjujete upotrebu papira i štedite fizički prostor.

Tvrtka i kontakti
Upravljajte zaposlenicima, suradnicima i poslovnim kontaktima te organizirajte odjele i timove na učinkovit način. Strukturalno organizirajte tvrtku kako biste imali jasan i brz pristup svim ključnim informacijama.

Komunikacijski alati
Poboljšajte timsku komunikaciju uz integrirane značajke kao što su chat, konferencijski pozivi, diskusije i komentari. Omogućite nesmetanu suradnju i usklađenost svih sudionika.

Gauss Box DMS Prednosti
Digitalni pristup
Preoblikujte vaše procese uz pristup ključnim alatima i informacijama izravno putem preglednika, što olakšava upravljanje dokumentima i povećava učinkovitost.
Upravljanje dokumentima
Digitalizirajte vaš radni proces – kreirajte, uređujte i organizirajte digitalizirane dokumente, pratite verzije i sigurno ih arhivirajte, sve unutar jedne platforme.
Pristup na daljinu
Radite bilo gdje i bilo kada – pristupite važnim podatcima putem preglednika ili aplikacije, bilo da ste na terenu, u uredu ili kod kuće.
Bolja suradnja
Povežite timove i suradnike s pomoću integriranih alata koji olakšavaju komunikaciju i osiguravaju usklađenost svih članova tima.
Sigurnost i pouzdanost
Zaštitite svoje podatke uz napredne sigurnosne značajke u oblaku, smanjujući rizik od gubitka podataka ili prekida u radu.
Ekološki i financijski isplativo
Smanjite troškove pohrane i eliminirajte potrebu za papirnatim dokumentima – učinite svoje poslovanje održivijim i ekonomičnijim.

Želite implementirati Gauss Box?
Saznajte višeČesto postavljana pitanja
DMS (Sustav za upravljanje dokumentima) digitalno je rješenje koje omogućuje tvrtkama pohranu, upravljanje, arhiviranje i praćenje poslovnih dokumenata.
Naravno! Svi podatci dostupni su online, a mobilna aplikacija Gauss Box nudi dodatne funkcije poput skeniranja dokumenata i pretvorbe slike u tekst.
Apsolutno! Sva Gauss Box poslovna rješenja su modularna i mogu se jednostavno kombinirati kako bi odgovarala vašim specifičnim poslovnim potrebama.
Industrije koje najviše koriste cloud DMS uključuju računovodstvo, pravne urede, financijski sektor, državne i javne institucije, obrazovanje, proizvodnju i mnoge druge.
Analiziramo vaše potrebe i postojeće podatke te kreiramo strategiju za učinkovitu digitalizaciju i prijenos u Gauss Box DMS.
Vrijeme implementacije ovisi o složenosti i specifičnim poslovnim zahtjevima, ali obično traje od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci.

