Vodovod Osijek: Novim dizajnom i funkcionalnostima do boljeg korisničkog iskustva

Ira Mataić / 05 tra 2024
  • Showcase
vodovod-osijek-novim-dizajnom-i-funkcionalnostima-do-boljeg-korisnickog-iskustva

Osvježen dizajn i nove funkcionalnosti za dobrobit potrošača


Vodovod Osijek je primarni pružatelj vodoopskrbnih i odvodnih usluga na području grada Osijeka.


Digitalizacija i kontinuirano unaprjeđenje usluga u digitalnom dobu nije lako, čak ni za društvo s dugom i bogatom povijesti.


Uz pomoć principa modernog UI/UX dizajna i razvoja novih funkcionalnosti, potrošači još jednostavnije i lakše koriste vodovodne usluge.

Tvrtka koja upravlja tokom razvoja


Vodovod Osijek opskrbljuje stanovnike osječkog područja skoro 60 godina, dok povijest osječkog vodovoda seže do Rimskog Carstva.


Kroz svoje postojanje, kontinuirano crpe nepresušan izvor unaprjeđenja i inovacije.


Kako bi omogućili svojim potrošačima lakše upravljanje i korištenje vodovodnih usluga te unaprijedili svoje poslovne procese, uložili su redizajn i optimizaciju web stranice i aplikacije Moj Vodovod.

vodovod-osijek-web-stranica-redizajn

Brza struja informacija: Bolja usluga kroz digitalizaciju


Zamislite da nekoliko tisuća ljudi ovisi o vama za izvor čiste i pitke vode.


Uz stotine različitih upita, zahtjeva, prijava kvarova i dnevnih procesa, kako ćete pružiti svakom potrošaču pravovremenu i kvalitetnu uslugu?


Neprilagođen web dizajn s nejasnom navigacijom, popunjavanje ispisanih obrazaca te nedostatak funkcionalnosti narušavaju korisničko iskustvo i otežavaju poslovanje vodovoda.


Kako bi ubrzali tok digitalizacije, Vodovod Osijek se odlučio za čist dizajn koji uokviruje nove funkcionalnosti izravno povezane s njihovim ERP sustavom.

vodovod-osijek-moj-vodovod-aplikacija-redizajn

Funkcija po funkcija, digitalizacija


Pažljivo slušajući, razumjeli smo njihove potrebe te kreirali čist i pregledan dizajn, nadogradili funkcionalnosti aplikacije Moj Vodovod te omogućili lakše upravljanje potrošačima.


Kroz razvoj novih funkcionalnosti, omogućili smo korisnicima niz  novih funkcionalnosti. Potrošači su stekli lak uvid u potrošnju, digitalno ispunjavanje obrazaca te mogućnost priloga slika pri prijavi kvarova.


Vodovod Osijek pak može lakše upravljati korisničkim podacima izravno u svom ERP sustavu, olakšavajući svoje poslovne procese.


Još jedan korak prema digitalnoj budućnosti gradskih i komunalnih usluga grada Osijeka.

Iskustvo vrijedno korisnika

vodovod-osijek-infografika

Saznajte više detalja o ovom projektu na Vodovod Osijek showcase stranici ili nam recite više o vašem projektu.