Ključne Točke:
- Potrošnja: Kupci u maloprodaji u SAD-u potrošili su 491,1 milijardu dolara u 2023. kupujući preko mobilnih uređaja, što odražava povećanje od 13,8% u odnosu na prethodnu godinu.
- Eksplozivan rast: Globalna prodaja u e-trgovinama putem mobilnih uređaja dosegla je 4,34 bilijuna dolara u 2023. i predviđa se da će premašiti 7,08 bilijuna dolara do 2027.
- Naglo rastuća kupovina glasovnim naredbama: Očekuje se da će kupovina putem glasovnih naredbi porasti s 5 milijardi dolara u 2021. na 19,4 milijarde dolara do 2023.
- Učestalost kupovine: 79% korisnika pametnih telefona obavilo je online kupovinu putem svog mobilnog uređaja u posljednjih šest mjeseci.
- Nagla prodaja za blagdane: Više od 50% svih e-trgovinskih kupovina tijekom blagdanske sezone 2023. obavljeno je putem pametnih telefona.
- Revolucija u maloprodaji: Očekuje se da će prodaja putem mobilnih uređaja u e-trgovinama u SAD-u narasti na 604,5 milijardi dolara u 2024. te 728,28 milijardi dolara u 2025.
- Preferencije korisnika: 85% mobilnih kupaca u SAD-u preferira korištenje aplikacija u odnosu na mobilne web stranice, dok 88% Amerikanaca ima instaliranu barem jednu aplikaciju za kupovinu na svojim pametnim telefonima.
- Korištenje aplikacija za kupovinu: Amerikanci su proveli nevjerojatnih 2,8 milijardi sati na aplikacijama za kupovinu do 2022., s time da prosječni američki kupac putem pametnog telefona provede 14 sati i 7 minuta godišnje na ovim aplikacijama.
- Globalni trendovi kupovine: 72% globalne prodaje e-trgovine obavljeno je putem mobilnih uređaja u 2023., s očekivanjem da će ta brojka doseći 88% do 2027.
- Popularnost mobilnih plaćanja: 31% odraslih u SAD-u koristilo je metode mobilnog plaćanja za online kupovinu, dok 36% korisnika mobilnih novčanika koristi PayPal za svoje kupovine.
Prodaja i Rast Mobilne E-Trgovine
Mobilna e-trgovina mijenja način na koji kupujemo.
Ljudi sve više koriste svoje telefone i tablete za kupovinu.
Pogledajmo kako mobilna e-trgovina raste, trendove koji potiču ovu promjenu i što možemo očekivati u budućnosti.
Zahvaljujući mobilnim aplikacijama i web stranicama prilagođenim mobilnim uređajima, kupovina u pokretu nikad nije bila lakša ni popularnija.
Mobilna e-trgovina dostigla je impresivnu vrijednost od 2,2 bilijuna dolara.
U 2022. potrošači su očekivali da će potrošiti gotovo 210 milijardi dolara online.
Tijekom blagdanske sezone 2021. potrošači u SAD-u potrošili su 17,2 milijarde dolara online.
Očekuje se da će kupovina putem glasovnih naredbi skočiti s 5 milijardi dolara u 2021. na 19,4 milijarde dolara do 2023.
Trgovina preko društvenih mreža na globalnoj razini generirala je značajnih 724 milijarde dolara u 2022.
U SAD-u je vrijednost robe i usluga kupljenih putem kanala društvene trgovine iznosila 37 milijardi dolara u 2021., s očekivanjem da će se gotovo udvostručiti na 80 milijardi dolara do 2025.
Južna Koreja i Kina činile su dvije trećine mobilne online prodaje u azijsko-pacifičkoj regiji u 2022.
Prošle godine, 56% svih online prodaja obavljeno je putem mobilnog uređaja.
Više od 50% svih e-trgovinskih kupovina tijekom blagdanske sezone 2022. obavljeno je putem pametnih telefona.
Od 2020. do 2023. prodaja mobilne e-trgovine u SAD-u činila je 6,11% svih maloprodajnih prodaja.
U 2023. godini, maloprodajna prodaja u SAD-u, kako online tako i u fizičkim trgovinama, dosegnula je 7,243 bilijuna dolara, što predstavlja povećanje od 2,08% u odnosu na prethodnu godinu.
Globalna prodaja mobilne e-trgovine dosegla je 4,34 bilijuna dolara u 2023., s projekcijama da će premašiti 7,08 bilijuna dolara do 2027.
72% globalne prodaje e-trgovine obavljeno je putem mobilnih uređaja u 2023., s očekivanjem da će ta brojka dosegnuti 88% do 2027.
Očekuje se da će prodaja mobilne trgovine narasti na 604,5 milijardi dolara u 2024. te 728,28 milijardi dolara u 2025.
Kupci mobilne maloprodaje u SAD-u potrošili su 491,1 milijardu dolara u 2023., što odražava povećanje od 13,8% u odnosu na prethodnu godinu.
Rast mobilne maloprodajne e-trgovine u SAD-u u 2023. premašio je globalni rast mobilne maloprodaje za 2,79%.
Kupci koji koriste mobilne telefone prosječno troše 103,30 dolara po narudžbi, što je 35,1% manje od iznosa potrošenog na stolnim računalima ili prijenosnicima.
Mobilni uređaji činili su 8% maloprodajnih kupovina u 2023., s očekivanjem da će doseći 10% do 2025.
Očekuje se da će mobilna trgovina u SAD-u činiti 8,7% ukupne maloprodaje do 2026.
U srpnju 2023., 60% svih globalnih e-trgovina prodaja obavljeno je putem mobilnih uređaja.
SAD je zabilježio značajan porast mobilne trgovine od više od 50% u 2022.
Francuska mobilna trgovina raste prosječnom stopom od 28,91% tijekom posljednjih 11 godina.
E-trgovina sada čini 15% svih maloprodajnih prihoda.
Očekuje se da će globalni CAGR za mobilnu e-trgovinu biti 33,46% do 2027.
Pametni Telefon i Njihovo Korištenje
Pametni telefoni postali su integralni dio naše svakodnevice.
Pogledajmo kako se danas koriste pametni telefoni, posebno za pregledavanje weba i kupovinu.
Vidjet ćete kako mobilni uređaji potiču online promet i mijenjaju način na koji kupujemo stvari.
Procjenjuje se da je trenutno u upotrebi 15 milijardi mobilnih uređaja diljem svijeta.
U ožujku 2023., 86% globalne populacije posjeduje pametni telefon.
Korisnici pametnih telefona doprinose s 54,7% globalnog web prometa i 45,5% web prometa u SAD-u.
Danas u SAD-u 311,8 milijuna Amerikanaca koristi pametne telefone, a projekcije pokazuju da će taj broj doseći 328,2 milijuna do 2027.
183,2 milijuna odraslih Amerikanaca kupuje putem mobilnih uređaja, a očekuje se da će taj broj porasti na 200 milijuna do 2027.
77% online prometa za kupovinu u SAD-u i 65% online maloprodajnih narudžbi dolazi s mobilnih uređaja.
76% odraslih u SAD-u koristi pametne telefone za online kupovinu, a 32% to čini tjedno.
88% Amerikanaca ima instaliranu barem jednu aplikaciju za kupovinu na svojim pametnim telefonima.
85% mobilnih kupaca u SAD-u preferira korištenje aplikacija u odnosu na mobilne web stranice.
Online kupci u SAD-u su 10,1% skloniji korištenju pametnih telefona nego desktop računala ili prijenosnika.
Amerikanci su 138% skloniji kupovini putem pametnih telefona nego tableta.
Ponašanje i Preferencije Kupaca
Većina ljudi širom svijeta posjeduje pametni telefon, a koriste ih za više od samo poziva i poruka.
Saznajte koliko je raširena upotreba mobilnih uređaja i njihov utjecaj na web promet i online kupovinu.
Od pretraživanja interneta do obavljanja kupovina, pametni telefoni mijenjaju način na koji se povezujemo i kupujemo.
Do 2022., Amerikanci su proveli nevjerojatnih 2,8 milijardi sati na aplikacijama za kupovinu.
U prosjeku, američki korisnici pametnih telefona provode 14 sati i 7 minuta godišnje na aplikacijama za mobilnu kupovinu.
50% online potrošača u SAD-u redovito koristi aplikacije za mobilnu kupovinu.
50% potrošača ima više od četiri aplikacije za kupovinu na svojim telefonima, dok 9% ima više od deset aplikacija.
96% osoba u dobi od 18 do 44 godine ima barem jednu aplikaciju za kupovinu, a 61% ima više od četiri.
Među onima starijima od 45 godina, 75% ima barem jednu aplikaciju za kupovinu, a 39% ima više od četiri.
10% redovitih mobilnih kupaca ima barem pet aplikacija za e-trgovinu na svojim telefonima.
15% korisnika aplikacija za mobilnu kupovinu koristi ih svakodnevno, 37% nekoliko puta tjedno, a 26% nekoliko puta mjesečno.
21% čestih korisnika mobilnih aplikacija pristupa aplikacijama za kupovinu nekoliko puta dnevno.
61% odraslih Amerikanaca vjeruje da je mobilna kupovina ključna za praktičnost online kupovine.
35,2% Amerikanaca obavlja tjedne maloprodajne kupovine koristeći svoje pametne telefone.
Amerikanci su 17,7% skloniji od globalnog prosjeka obavljati tjedne maloprodajne kupovine putem pametnog telefona.
79% korisnika pametnih telefona je obavilo kupovinu online koristeći svoj mobilni uređaj u posljednjih šest mjeseci.
80% kupaca koristilo je mobilni telefon unutar fizičke trgovine za razne zadatke.
38% muškaraca očekuje da će im se mobilna kupovina povećati.
Prošle godine, 67% online mobilnih kupaca bile su žene.
51% m-commerce kupaca koristi glasovne asistente za istraživanje proizvoda.
70% online kupovine obavlja se putem mobilnih telefona.
U drugom tromjesečju 2023., 75% posjeta maloprodajnim stranicama u Velikoj Britaniji obavljeno je putem pametnih telefona.
78,9% mobilnih e-commerce kupaca u SAD-u su GenZ i Milenijalci.
11% starijih kupaca u SAD-u u dobi od 65+ obavlja tjedne kupovine putem mobilnog uređaja.
61% mobilnih kupaca većinu svojih online kupovina obavlja na stolnom računalu ili laptopu.
22% posjećuje e-commerce stranice nakon što prime e-poštu od brenda ili vide objave na društvenim mrežama.
5% pretražuje e-commerce stranice nekoliko puta dnevno.
Preuzimanje i Korištenje Mobilnih Aplikacija
Mobilne aplikacije su sveprisutne i postale su neizostavni dio kupovine.
Sve više ljudi koristi aplikacije zbog njihove praktičnosti i personaliziranih značajki.
Od proširene stvarnosti do ekskluzivnih promocija, aplikacije nude jedinstvene pogodnosti koje povećavaju zadovoljstvo kupaca.
Bilo da se radi o boljem korisničkom iskustvu ili programima lojalnosti, kupovina putem aplikacija je u porastu i mijenja maloprodaju.
80% potrošača je sklonije kupovati od tvrtki koje nude personalizirana iskustva.
88% marketinških stručnjaka ulaže u personalizaciju kako bi poboljšali korisničko iskustvo.
Više od 90% Amerikanaca ili koristi ili je spremno koristiti proširenu stvarnost (AR) za kupovinu.
98% korisnika AR-a smatra da je proširena stvarnost bila korisna u njihovom iskustvu kupovine.
Na tržištu mobilnih aplikacija, Kina prednjači s impresivnih 362 milijuna preuzimanja.
22% ljudi navodi da mobilne aplikacije pružaju najpraktičnije iskustvo kupovine.
Samo 12% vjeruje da mobilne web stranice nude najpraktičniji način kupovine.
31% kupaca preferira korištenje aplikacije u odnosu na kupovinu u trgovini, na desktopu ili putem mobilnih web stranica.
21% obavlja većinu svojih e-trgovinskih kupovina putem mobilnih aplikacija, dok 17% koristi mobilne web trgovine.
11% najviše uživa u kupovini putem e-trgovinskih aplikacija, što je 37,5% više nego za mobilne web stranice.
Samo 8% preferira mobilne web stranice, što je 83,3% niža stopa u usporedbi s kupovinom putem računala.
60% korisnika preferira aplikacije zbog boljeg korisničkog iskustva, dok 51% uživa u boljim promocijama ili popustima, a 30% cijeni ekskluzivne proizvode.
30% favorizira aplikacije zbog boljih programa lojalnosti, a 23% zbog superiorne korisničke usluge.
Korištenje Tableta
Korištenje tableta za online kupovinu predstavlja zanimljiv kontrast u odnosu na druge mobilne uređaje.
Istražit ćemo kako se tableti uklapaju u e-trgovinski krajolik, proučavajući navike korisnika i obrasce potrošnje.
Unatoč nižim stopama korištenja, tableti i dalje igraju nezanemarivu ulogu u načinu na koji neki potrošači kupuju online.
28% odraslih u SAD-u koristi tablet za online kupovinu, dok 7% koristi tablet za kupovinu barem tjedno.
Online kupci u SAD-u 59,4% manje koriste tablete u usporedbi sa stolnim računalima ili prijenosnicima.
1,28% mobilnog prometa za kupovinu u SAD-u i 2,99% maloprodajnih mobilnih narudžbi u SAD-u dolazi s tableta.
Kupci koji koriste tablete za e-trgovinu troše prosječno 104,25 dolara po narudžbi, što je 34,5% manje nego što se troši na računalima.
Stopa dodavanja u košaricu za e-trgovinu putem tableta iznosi 11,7%, što je 21,9% više nego na stolnim računalima.
Korisnici tableta pregledavaju prosječno 6,1 stranicu, što je 14,9% više nego na stolnim računalima.
Stope Konverzije Mobilne Trgovine
Stope konverzije mobilne trgovine govore nam koliko često pregledavanje prelazi u kupovinu.
Iako sve više ljudi kupuje putem svojih telefona, pretvaranje tih posjeta u prodaju može biti izazovno.
Neki od statističkih podataka koje vrijedi napomenuti su stope po kojima mobilni kupci završavaju svoje kupovine, kako se te stope uspoređuju između različitih uređaja i koji faktori mogu utjecati na te trendove.
Bez sumnje, stope konverzije ključne su za poboljšanje iskustva mobilne kupovine i povećanje prodaje.
16% e-trgovinskih konverzija pripisuje se mobilnim kupcima.
Prosječna stopa konverzije e-trgovine na mobilnim telefonima iznosi 2,3%, što je 17,9% niže nego na stolnim računalima.
Na tabletima stopa konverzije iznosi 3,1%, što je 10,7% više nego na računalima.
Stopa dodavanja u košaricu za e-trgovinu na pametnim telefonima iznosi 12,2%, što je 27,1% više nego na stolnim računalima.
Stope napuštenih košarica iznose 80,2% na mobilnim telefonima, što je 14,6% više nego na stolnim računalima, i 72,3% na tabletima, što je 3,29% više nego na stolnim računalima.
Globalne Statistike Mobilne Kupovine
Ljudi diljem svijeta svakodnevno provode značajno vrijeme koristeći mobilne uređaje, a kupovina je veliki dio toga.
Bilo da pregledavaju web stranice trgovaca ili koriste aplikacije u trgovinama, mobilna kupovina je ogromna.
Pogledajmo kako se ovaj trend razvija globalno i koje zemlje prednjače.
U 2022. kupci diljem svijeta proveli su nevjerojatnih 108 milijardi sati na aplikacijama za kupovinu, što predstavlja povećanje od 9,1% u odnosu na prethodnu godinu.
29,9% globalnih online kupaca obavlja tjedne kupovine koristeći svoje pametne telefone.
Među korisnicima interneta u Južnoj Koreji, 44,4% obavlja tjedne kupovine putem pametnog telefona, što je 48,5% više od globalnog prosjeka.
U Meksiku, 35,3% korisnika interneta obavlja tjedne kupovine putem mobilne e-trgovine, što je 18,1% više od globalnog prosjeka.
U Kini, 33,7% korisnika interneta obavlja tjedne kupovine putem mobilne e-trgovine, što je 12,7% više od globalnog prosjeka.
32,5% korisnika interneta u UK sudjeluje u tjednim kupovinama putem mobilne e-trgovine, što je 8,7% više od globalnog prosjeka.
Za kanadske korisnike interneta, 29,7% obavlja tjedne kupovine putem mobilne e-trgovine, što je samo 0,67% manje od globalnog prosjeka.
U Japanu, 21,3% korisnika interneta obavlja tjedne kupovine putem e-trgovine, što je 28,8% manje od globalnog prosjeka.
Među osobama u dobi od 30-49 godina, zapanjujućih 92% redovito koristi pametne telefone za online kupovinu, s time da 49% kupuje tjedno.
Najpopularnije Aplikacije za Kupovinu u SAD-u na Android uređajima
Temu 52.44mil, Shein 15.59mil, Walmart 8.26mil, Amazon 6.44mil, Alibaba 3,76mil, OfferUp 3.62mil, Etsy 3.60mil, eBay 3.22mil, Nike 3.12mil, i Target 3.08mil preuzimanja.
Najpopularnije Aplikacije za Kupovinu u SAD-u na Apple uređajima
Temu 70.06mil, Shein 20.92mil, Amazon 17.37mil, Walmart 14.46mil, Nike 8.32mil, Target 7.84mil, Etsy 7.51mil, eBay 6.31mil, OfferUp 5.62mil, i Alibaba 5.43mil preuzimanja.
Metode Mobilnog Plaćanja
Metode mobilnog plaćanja postaju sve popularnije među odraslim osobama u SAD-u, s velikim brojem korisnika koji biraju praktičnost digitalnih novčanika.
Usluge poput PayPal-a, Apple Pay-a i Venmo-a prednjače, pokazujući jasnu preferenciju za jednostavne i sigurne online transakcije.
31% odraslih osoba u SAD-u koristilo je metode mobilnog plaćanja za online kupovinu.
Među odraslima koji preferiraju online kupovinu, 45% je koristilo metode mobilnog plaćanja.
36% korisnika mobilnih novčanika oslanja se na PayPal za svoje online kupovine.
18% korisnika mobilnih novčanika koristi Apple Pay, 15% koristi Venmo, 9% preferira Google Wallet, a 5% bira Samsung Pay.
Izvori
Statista, Practical Ecommerce, Zippia, Technology Signals, Influencer Marketing Hub, TechTarget, McKinsey, Oberlo, ZDNet, Semrush, eMarketer, Monetate, i NewStore.