Početna Blog Posljednji ...

Posljednji statistički podaci u E-prodaji putem mobilnih uređaja za 2025. godinu

Poslovanje 26 Feb, 2025 / industry insights
Tomislav Horvat

Autor:

Tomislav Horvat

Ključne Točke:

Globalna prodaja putem mobilne e-trgovine dosegla je 4,34 bilijuna dolara u 2023., s projekcijama da će premašiti 7,08 bilijuna dolara do 2027.

72% globalne e-trgovine odvijalo se putem mobilnih uređaja u 2023., s očekivanjima da će se približiti 88% do 2027.

Očekuje se da će globalna godišnja stopa rasta za mobilnu e-trgovinu iznositi 33,46% do 2027.

77% američkog prometa u online kupovini i 65% narudžbi dolazi s mobilnih uređaja.

76% odraslih Amerikanaca koristi pametne telefone za online kupovinu, a 32% to čini tjedno.

Kupci putem mobilnih telefona u prosjeku troše 103,30 dolara po narudžbi, što je 35,1% manje od iznosa potrošenog na računalima.

80% kupaca koristilo je mobilni telefon unutar fizičke trgovine za različite zadatke.

85% američkih mobilnih kupaca više voli aplikacije nego mobilne web stranice.

Više od 90% Amerikanaca koristi ili je otvoreno za korištenje proširene stvarnosti pri kupovini, a 98% korisnika AR-a smatra to korisnim.

Stopa napuštanja košarice iznosi 80,2% na mobilnim telefonima, što je 14,6% više nego na računalima.

Prodaja i Rast Mobilne E-Trgovine

Mobilna e-trgovina mijenja način na koji kupujemo.

Ljudi sve više koriste svoje telefone i tablete za kupovinu.

Pogledajmo kako mobilna e-trgovina raste, trendove koji potiču ovu promjenu i što možemo očekivati u budućnosti.

Zahvaljujući mobilnim aplikacijama i web stranicama prilagođenim mobilnim uređajima, kupovina u pokretu nikad nije bila lakša ni popularnija.

Mobilna e-trgovina dostigla je impresivnu vrijednost od 2,2 bilijuna dolara.

U 2022. potrošači su očekivali da će potrošiti gotovo 210 milijardi dolara online.

Tijekom blagdanske sezone 2021. potrošači u SAD-u potrošili su 17,2 milijarde dolara online.

Očekuje se da će kupovina putem glasovnih naredbi skočiti s 5 milijardi dolara u 2021. na 19,4 milijarde dolara do 2023.

Trgovina preko društvenih mreža na globalnoj razini generirala je značajnih 724 milijarde dolara u 2022.

U SAD-u je vrijednost robe i usluga kupljenih putem kanala društvene trgovine iznosila 37 milijardi dolara u 2021., s očekivanjem da će se gotovo udvostručiti na 80 milijardi dolara do 2025.

Južna Koreja i Kina činile su dvije trećine mobilne online prodaje u azijsko-pacifičkoj regiji u 2022.

Prošle godine, 56% svih online prodaja obavljeno je putem mobilnog uređaja.

Više od 50% svih e-trgovinskih kupovina tijekom blagdanske sezone 2022. obavljeno je putem pametnih telefona.

Od 2020. do 2023. prodaja mobilne e-trgovine u SAD-u činila je 6,11% svih maloprodajnih prodaja.

U 2023. godini, maloprodajna prodaja u SAD-u, kako online tako i u fizičkim trgovinama, dosegnula je 7,243 bilijuna dolara, što predstavlja povećanje od 2,08% u odnosu na prethodnu godinu.

Globalna prodaja mobilne e-trgovine dosegla je 4,34 bilijuna dolara u 2023., s projekcijama da će premašiti 7,08 bilijuna dolara do 2027.

72% globalne prodaje e-trgovine obavljeno je putem mobilnih uređaja u 2023., s očekivanjem da će ta brojka dosegnuti 88% do 2027.

Očekuje se da će prodaja mobilne trgovine narasti na 604,5 milijardi dolara u 2024. te 728,28 milijardi dolara u 2025.

Kupci mobilne maloprodaje u SAD-u potrošili su 491,1 milijardu dolara u 2023., što odražava povećanje od 13,8% u odnosu na prethodnu godinu.

Rast mobilne maloprodajne e-trgovine u SAD-u u 2023. premašio je globalni rast mobilne maloprodaje za 2,79%.

Kupci koji koriste mobilne telefone prosječno troše 103,30 dolara po narudžbi, što je 35,1% manje od iznosa potrošenog na stolnim računalima ili prijenosnicima.

Mobilni uređaji činili su 8% maloprodajnih kupovina u 2023., s očekivanjem da će doseći 10% do 2025.

Očekuje se da će mobilna trgovina u SAD-u činiti 8,7% ukupne maloprodaje do 2026.

U srpnju 2023., 60% svih globalnih e-trgovina prodaja obavljeno je putem mobilnih uređaja.

SAD je zabilježio značajan porast mobilne trgovine od više od 50% u 2022.

Francuska mobilna trgovina raste prosječnom stopom od 28,91% tijekom posljednjih 11 godina.

E-trgovina sada čini 15% svih maloprodajnih prihoda.

Očekuje se da će globalni CAGR za mobilnu e-trgovinu biti 33,46% do 2027.

Pametni Telefon i Njihovo Korištenje

Pametni telefoni postali su integralni dio naše svakodnevice.

Pogledajmo kako se danas koriste pametni telefoni, posebno za pregledavanje weba i kupovinu.

Vidjet ćete kako mobilni uređaji potiču online promet i mijenjaju način na koji kupujemo stvari.

Procjenjuje se da je trenutno u upotrebi 15 milijardi mobilnih uređaja diljem svijeta.

U ožujku 2023., 86% globalne populacije posjeduje pametni telefon.

Korisnici pametnih telefona doprinose s 54,7% globalnog web prometa i 45,5% web prometa u SAD-u.

Danas u SAD-u 311,8 milijuna Amerikanaca koristi pametne telefone, a projekcije pokazuju da će taj broj doseći 328,2 milijuna do 2027.

183,2 milijuna odraslih Amerikanaca kupuje putem mobilnih uređaja, a očekuje se da će taj broj porasti na 200 milijuna do 2027.

77% online prometa za kupovinu u SAD-u i 65% online maloprodajnih narudžbi dolazi s mobilnih uređaja.

76% odraslih u SAD-u koristi pametne telefone za online kupovinu, a 32% to čini tjedno.

88% Amerikanaca ima instaliranu barem jednu aplikaciju za kupovinu na svojim pametnim telefonima.

85% mobilnih kupaca u SAD-u preferira korištenje aplikacija u odnosu na mobilne web stranice.

Online kupci u SAD-u su 10,1% skloniji korištenju pametnih telefona nego desktop računala ili prijenosnika.

Amerikanci su 138% skloniji kupovini putem pametnih telefona nego tableta.

Ponašanje i Preferencije Kupaca

Većina ljudi širom svijeta posjeduje pametni telefon, a koriste ih za više od samo poziva i poruka.

Saznajte koliko je raširena upotreba mobilnih uređaja i njihov utjecaj na web promet i online kupovinu.

Od pretraživanja interneta do obavljanja kupovina, pametni telefoni mijenjaju način na koji se povezujemo i kupujemo.

Do 2022., Amerikanci su proveli nevjerojatnih 2,8 milijardi sati na aplikacijama za kupovinu.

U prosjeku, američki korisnici pametnih telefona provode 14 sati i 7 minuta godišnje na aplikacijama za mobilnu kupovinu.

50% online potrošača u SAD-u redovito koristi aplikacije za mobilnu kupovinu.

50% potrošača ima više od četiri aplikacije za kupovinu na svojim telefonima, dok 9% ima više od deset aplikacija.

96% osoba u dobi od 18 do 44 godine ima barem jednu aplikaciju za kupovinu, a 61% ima više od četiri.

Među onima starijima od 45 godina, 75% ima barem jednu aplikaciju za kupovinu, a 39% ima više od četiri.

10% redovitih mobilnih kupaca ima barem pet aplikacija za e-trgovinu na svojim telefonima.

15% korisnika aplikacija za mobilnu kupovinu koristi ih svakodnevno, 37% nekoliko puta tjedno, a 26% nekoliko puta mjesečno.

21% čestih korisnika mobilnih aplikacija pristupa aplikacijama za kupovinu nekoliko puta dnevno.

61% odraslih Amerikanaca vjeruje da je mobilna kupovina ključna za praktičnost online kupovine.

35,2% Amerikanaca obavlja tjedne maloprodajne kupovine koristeći svoje pametne telefone.

Amerikanci su 17,7% skloniji od globalnog prosjeka obavljati tjedne maloprodajne kupovine putem pametnog telefona.

79% korisnika pametnih telefona je obavilo kupovinu online koristeći svoj mobilni uređaj u posljednjih šest mjeseci.

80% kupaca koristilo je mobilni telefon unutar fizičke trgovine za razne zadatke.

38% muškaraca očekuje da će im se mobilna kupovina povećati.

Prošle godine, 67% online mobilnih kupaca bile su žene.

51% m-commerce kupaca koristi glasovne asistente za istraživanje proizvoda.

70% online kupovine obavlja se putem mobilnih telefona.

U drugom tromjesečju 2023., 75% posjeta maloprodajnim stranicama u Velikoj Britaniji obavljeno je putem pametnih telefona.

78,9% mobilnih e-commerce kupaca u SAD-u su GenZ i Milenijalci.

11% starijih kupaca u SAD-u u dobi od 65+ obavlja tjedne kupovine putem mobilnog uređaja.

61% mobilnih kupaca većinu svojih online kupovina obavlja na stolnom računalu ili laptopu.

22% posjećuje e-commerce stranice nakon što prime e-poštu od brenda ili vide objave na društvenim mrežama.

5% pretražuje e-commerce stranice nekoliko puta dnevno.

Preuzimanje i Korištenje Mobilnih Aplikacija

Mobilne aplikacije su sveprisutne i postale su neizostavni dio kupovine.

Sve više ljudi koristi aplikacije zbog njihove praktičnosti i personaliziranih značajki.

Od proširene stvarnosti do ekskluzivnih promocija, aplikacije nude jedinstvene pogodnosti koje povećavaju zadovoljstvo kupaca.

Bilo da se radi o boljem korisničkom iskustvu ili programima lojalnosti, kupovina putem aplikacija je u porastu i mijenja maloprodaju.

80% potrošača je sklonije kupovati od tvrtki koje nude personalizirana iskustva.

88% marketinških stručnjaka ulaže u personalizaciju kako bi poboljšali korisničko iskustvo.

Više od 90% Amerikanaca ili koristi ili je spremno koristiti proširenu stvarnost (AR) za kupovinu.

98% korisnika AR-a smatra da je proširena stvarnost bila korisna u njihovom iskustvu kupovine.

Na tržištu mobilnih aplikacija, Kina prednjači s impresivnih 362 milijuna preuzimanja.

22% ljudi navodi da mobilne aplikacije pružaju najpraktičnije iskustvo kupovine.

Samo 12% vjeruje da mobilne web stranice nude najpraktičniji način kupovine.

31% kupaca preferira korištenje aplikacije u odnosu na kupovinu u trgovini, na desktopu ili putem mobilnih web stranica.

21% obavlja većinu svojih e-trgovinskih kupovina putem mobilnih aplikacija, dok 17% koristi mobilne web trgovine.

11% najviše uživa u kupovini putem e-trgovinskih aplikacija, što je 37,5% više nego za mobilne web stranice.

Samo 8% preferira mobilne web stranice, što je 83,3% niža stopa u usporedbi s kupovinom putem računala.

60% korisnika preferira aplikacije zbog boljeg korisničkog iskustva, dok 51% uživa u boljim promocijama ili popustima, a 30% cijeni ekskluzivne proizvode.

30% favorizira aplikacije zbog boljih programa lojalnosti, a 23% zbog superiorne korisničke usluge.

Korištenje Tableta

Korištenje tableta za online kupovinu predstavlja zanimljiv kontrast u odnosu na druge mobilne uređaje.

Istražit ćemo kako se tableti uklapaju u e-trgovinski krajolik, proučavajući navike korisnika i obrasce potrošnje.

Unatoč nižim stopama korištenja, tableti i dalje igraju nezanemarivu ulogu u načinu na koji neki potrošači kupuju online.

28% odraslih u SAD-u koristi tablet za online kupovinu, dok 7% koristi tablet za kupovinu barem tjedno.

Online kupci u SAD-u 59,4% manje koriste tablete u usporedbi sa stolnim računalima ili prijenosnicima.

1,28% mobilnog prometa za kupovinu u SAD-u i 2,99% maloprodajnih mobilnih narudžbi u SAD-u dolazi s tableta.

Kupci koji koriste tablete za e-trgovinu troše prosječno 104,25 dolara po narudžbi, što je 34,5% manje nego što se troši na računalima.

Stopa dodavanja u košaricu za e-trgovinu putem tableta iznosi 11,7%, što je 21,9% više nego na stolnim računalima.

Korisnici tableta pregledavaju prosječno 6,1 stranicu, što je 14,9% više nego na stolnim računalima.

Stope Konverzije Mobilne Trgovine

Stope konverzije mobilne trgovine govore nam koliko često pregledavanje prelazi u kupovinu.

Iako sve više ljudi kupuje putem svojih telefona, pretvaranje tih posjeta u prodaju može biti izazovno.

Neki od statističkih podataka koje vrijedi napomenuti su stope po kojima mobilni kupci završavaju svoje kupovine, kako se te stope uspoređuju između različitih uređaja i koji faktori mogu utjecati na te trendove.

Bez sumnje, stope konverzije ključne su za poboljšanje iskustva mobilne kupovine i povećanje prodaje.

16% e-trgovinskih konverzija pripisuje se mobilnim kupcima.

Prosječna stopa konverzije e-trgovine na mobilnim telefonima iznosi 2,3%, što je 17,9% niže nego na stolnim računalima.

Na tabletima stopa konverzije iznosi 3,1%, što je 10,7% više nego na računalima.

Stopa dodavanja u košaricu za e-trgovinu na pametnim telefonima iznosi 12,2%, što je 27,1% više nego na stolnim računalima.

Stope napuštenih košarica iznose 80,2% na mobilnim telefonima, što je 14,6% više nego na stolnim računalima, i 72,3% na tabletima, što je 3,29% više nego na stolnim računalima.

Globalne Statistike Mobilne Kupovine

Ljudi diljem svijeta svakodnevno provode značajno vrijeme koristeći mobilne uređaje, a kupovina je veliki dio toga.

Bilo da pregledavaju web stranice trgovaca ili koriste aplikacije u trgovinama, mobilna kupovina je ogromna.

Pogledajmo kako se ovaj trend razvija globalno i koje zemlje prednjače.

U 2022. kupci diljem svijeta proveli su nevjerojatnih 108 milijardi sati na aplikacijama za kupovinu, što predstavlja povećanje od 9,1% u odnosu na prethodnu godinu.

29,9% globalnih online kupaca obavlja tjedne kupovine koristeći svoje pametne telefone.

Među korisnicima interneta u Južnoj Koreji, 44,4% obavlja tjedne kupovine putem pametnog telefona, što je 48,5% više od globalnog prosjeka.

U Meksiku, 35,3% korisnika interneta obavlja tjedne kupovine putem mobilne e-trgovine, što je 18,1% više od globalnog prosjeka.

U Kini, 33,7% korisnika interneta obavlja tjedne kupovine putem mobilne e-trgovine, što je 12,7% više od globalnog prosjeka.

32,5% korisnika interneta u UK sudjeluje u tjednim kupovinama putem mobilne e-trgovine, što je 8,7% više od globalnog prosjeka.

Za kanadske korisnike interneta, 29,7% obavlja tjedne kupovine putem mobilne e-trgovine, što je samo 0,67% manje od globalnog prosjeka.

U Japanu, 21,3% korisnika interneta obavlja tjedne kupovine putem e-trgovine, što je 28,8% manje od globalnog prosjeka.

Među osobama u dobi od 30-49 godina, zapanjujućih 92% redovito koristi pametne telefone za online kupovinu, s time da 49% kupuje tjedno.

Najpopularnije Aplikacije za Kupovinu u SAD-u na Android uređajima

Temu 52.44mil, Shein 15.59mil, Walmart 8.26mil, Amazon 6.44mil, Alibaba 3,76mil, OfferUp 3.62mil, Etsy 3.60mil, eBay 3.22mil, Nike 3.12mil, i Target 3.08mil preuzimanja.

Najpopularnije Aplikacije za Kupovinu u SAD-u na Apple uređajima

Temu 70.06mil, Shein 20.92mil, Amazon 17.37mil, Walmart 14.46mil, Nike 8.32mil, Target 7.84mil, Etsy 7.51mil, eBay 6.31mil, OfferUp 5.62mil, i Alibaba 5.43mil preuzimanja.

Metode Mobilnog Plaćanja

Metode mobilnog plaćanja postaju sve popularnije među odraslim osobama u SAD-u, s velikim brojem korisnika koji biraju praktičnost digitalnih novčanika.

Usluge poput PayPal-a, Apple Pay-a i Venmo-a prednjače, pokazujući jasnu preferenciju za jednostavne i sigurne online transakcije.

31% odraslih osoba u SAD-u koristilo je metode mobilnog plaćanja za online kupovinu.

Među odraslima koji preferiraju online kupovinu, 45% je koristilo metode mobilnog plaćanja.

36% korisnika mobilnih novčanika oslanja se na PayPal za svoje online kupovine.

18% korisnika mobilnih novčanika koristi Apple Pay, 15% koristi Venmo, 9% preferira Google Wallet, a 5% bira Samsung Pay.

Izvori

Statista, Practical Ecommerce, Zippia, Technology Signals, Influencer Marketing Hub, TechTarget, McKinseyOberloZDNetSemrusheMarketerMonetate, i NewStore.

Povezani članci

Poslovanje Development

9 Najutjecajnijih Prednosti Prilagođenog Web Dizajna za Agencije za Nekretnine

Što trebate znati:Kad imate vlastitu stranicu, vi ste gazda ...

Tomislav Horvat 03 Dec, 2025
Pročitaj više
Poslovanje Development

Top 10 Tvrtki za Razvoj Prilagođenog Računovodstvenog Softvera

Ključne točke o top tvrtkama za razvoj prilagođenih ...

Tomislav Horvat 26 Nov, 2025
Pročitaj više
Poslovanje Development

60+ Najnovijih Statističkih Podataka o Prilagođenom Softveru u Računovodstvenoj Industriji

Ključni statistički podaci o prilagođenom računovodstvenom ...

Tomislav Horvat 17 Nov, 2025
Pročitaj više
Poslovanje Development

8 Strateških Koristi od Prilagođenih Softverskih Rješenja za Računovodstvene Tvrtke

Najvažnije što trebate znatiAutomatizacija ukida ručni rad ...

Tomislav Horvat 05 Nov, 2025
Pročitaj više
razgovarajmo

imate ideju za projekt?

javite nam se!

Zakažite sastanak
svg bg