Početna Paketi Jednostavni eRačuni

Jednostavni eRačuni

Od 1.1.2026. fiskalizacija eRačuna je obvezna. Naš sustav to omogućuje jednostavno i zakonski usklađeno.

Zakažite sastanak
jednostavni-eracuni-preview

Trusted by

svg bg

Zakonske obveze – tko, što i kada?

Pogledajte koje skupine korisnika ulaze u obveznu fiskalizaciju i izdavanje eRačuna te od kada se primjenjuju novi propisi.

PDV obveznici (B2B tvrtke)

Od 1. siječnja 2026. svi PDV obveznici morat će fiskalizirati eRačune u stvarnom vremenu putem informacijskog posrednika. Uz naš sustav, to možete obaviti automatski, bez papirologije i bez brige o zakonskim detaljima.

MSP, obrti i freelanceri

Već od 2026. bit ćete obvezni zaprimati eRačune od svojih dobavljača, a od 2027. i sami ih izdavati. Naše rješenje vam omogućuje da to odradite jednostavno, bez dodatnih koraka i nepotrebnih komplikacija.

B2C izdavatelji računa

Od 1. rujna 2025. svi računi, bez obzira na način plaćanja, moraju biti fiskalizirani – uključujući kartice, virmane i druge metode. Naš sustav vam omogućuje da to riješite brzo, automatski i u skladu s pravilima.

Knjigovodstveni servisi i uredi

Vaši će klijenti od 2026. morati zaprimati i izdavati eRačune, a vi ćete trebati pristup njihovim fiskaliziranim dokumentima. Uz naš sustav sve imate na jednom mjestu – pregledno, sigurno i spremno za obradu.

Paketi i cijene

Odaberite paket koji najviše odgovara vama i vašim poslovnim ciljevima.

Start

Za male poduzetnike koji žele brzo i jednostavno ispuniti zakonske obveze.

Što je uključeno:

  • Slanje i primanje eRačuna (UBL 2.1 format)
  • Fiskalizacija u skladu s hrvatskim propisima
  • Osnovna arhiva – pohrana i osnovno pretraživanje eRačuna
  • Cloud pristup – bez instalacije, dostupan s bilo kojeg uređaja
  • Osnovna korisnička podrška

Profesionalni

Za tvrtke koje žele digitalno upravljanje dokumentima, klijentima i projektima – uz integracije i sigurnost.

Što je uključeno:

  • Sve iz Start paketa
  • Modul za dokumente - Napredni arhiv i digitalni sef
  • CRM modul - Praćenje klijenata i prodaje
  • Modul za projekte - Upravljanje zadacima i rokovima
  • Integracija s ERP/knjigovodstvom
  • Pametni podsjetnici
  • Višekorisnički pristup i gostujući računi
  • Verzije dokumenata i sigurnosne kopije
  • OCR prepoznavanje dokumenata
  • Prioritetna podrška

*cijena može varirati ovisno o zahtjevima projekta

Zašto odabrati baš nas?

Više od alata – stabilno, skalabilno i potpuno prilagođeno zakonskim obvezama i stvarnim poslovnim procesima.

Usklađeno sa zakonom

Spremni ste za obveznu fiskalizaciju B2C računa 2025. i eRačune od 2026. – sve po pravilima Porezne uprave.

Bez papirologije i ručnog unosa

Računi se automatski kreiraju, fiskaliziraju i pohranjuju – bez dodatnih koraka s vaše strane.

Sigurna digitalna arhiva

Svi računi su pohranjeni na jednom mjestu, pregledni, pretraživi i dostupni kad god ih zatrebate.

Upravljanje rokovima i dokumentima

U Pro paketu dobivate module za dokumente i projekte – idealno za one koji žele više reda u svakodnevnom poslu.

Jednostavno za timove i knjigovodstvo

Višekorisnički pristup omogućuje suradnju s kolegama ili knjigovođom bez slanja PDF dokumenata i duplog unosa.

Podrška koja zna što radite

Kad zapne – odgovaramo brzo, konkretno i s razumijevanjem vašeg poslovanja.

Riječi naših klijenata

Vrlo opušten pristup, slušanje naših zahtjeva i komentara bez osobnog shvaćanja.

CARNET
CARNET Luka Mlinarić, IT Specialist

Sve isporuke su bile dostavljene na vrijeme i u očekivanoj kvaliteti. Gauss tim nije imao problema s prilagodbom našem stilu upravljanja i učinkovitom komunikacijom s članovima našeg tima.

ERICSSON NIKOLA TESLA
ERICSSON NIKOLA TESLA Vinko Staković, Site Manager

Gauss Development je uspješno završio isporuke na vrijeme i u očekivanoj kvaliteti. Krajnji korisnici su bili zadovoljni rezultatima. Tim je vješt i iskusan kada je riječ o međukompanijskoj suradnji.

ATOS
ATOS Boris Bajtl, Head of Operations

Gauss Development je uspio isporučiti sve rezultate s minimalnim greškama i na vrijeme. Njihovo upravljanje projektima je odlično i redovito ispunjavaju rokove. Tim komunicira koristeći Cisco, WebEx, Cisco Meeting Virtual sobe i njihovu vlastitu platformu.

FINANCIAL AGENCY, FINA
FINANCIAL AGENCY, FINA Dario Belić, Service Director

Cijeli proces bio je vrlo jednostavan; Gauss nije komplicirao stvari više nego što je potrebno. Bili su vrlo strpljivi u objašnjavanju svega što je bilo izvan našeg područja. Razumjeli smo se lako, što često nije slučaj kada se marketinški i IT sektori susreću. Bili su dostupni i brzi u svojim odgovorima.

PHOENIX FARMACIJA
PHOENIX FARMACIJA Tomislava Cajkovac, Marketing Specialist

Gauss tim aktivno doprinosi različitim scenarijima i tehničkim pristupima zahtjevima sustava, koristeći korporativne standarde za rješavanje izazova vezanih uz razvoj i poslovne procese. Gauss je pristupačan i uslužno orijentiran, ali i strog kada je riječ o performansama i isporuci, bilo da se radi o našem vlastitom timu ili Gauss zaposlenicima.

CELERO CLOUD GMBH
CELERO CLOUD GMBH Frederic Stickel, Senior Project Consultant

Naš početni cilj bio je pokrenuti početno rješenje. Završili smo s sveobuhvatnom platformom za izvještavanje koja nam je omogućila da razvijemo našu tržišnu ponudu od izvještavanja anketa do prilagođenih automatiziranih procjena i automatiziranog savjetovanja. To je omogućeno dobrim modularnim dizajnom i kontinuitetom koji je Gauss Development mogao ponuditi.

REPORTGORILLA
REPORTGORILLA Theo Salzberg, CEO

Rad u partnerstvu na projektu bilo je pozitivno iskustvo. Nismo imali problema s Gauss timom u smislu komunikacije i suradnje. Tim je donio vrijedno stručno znanje, posebno u pogledu razvoja softvera, i cijenili smo njihovu predanost osiguranju uspjeha projekta.

FERIT
FERIT Emmanuel Karlo Nyarko, Associate Professor

Gauss je najbolja tvrtka za dizajn i razvoj s kojom sam ikada radila. Zapravo, radim s njima na više brendova. Ne mogu dovoljno preporučiti ovu tvrtku. Voljeti ćete rad s njima. Pravedno su cijenjeni i iznimno talentirani. Bez obzira što mi treba, bilo da se radi o aplikaciji, web stranici ili vlastitom softverskom rješenju, jedini izbor je Gauss.

KATIE SCHWARTZ
KATIE SCHWARTZ Katie Schwartz, SEO, Brand & Reputation Mgmt Consultant

Napravili su, u osnovi, sve što sam zamislio. Bilo da se radi o redizajnu, mobilnoj aplikaciji, web razvoju, prijenosu hostinga, što god. Zadovoljstvo je raditi s njima jer su istinski posvećeni viziji klijenta. Sretan sam što mogu reći da ću nastaviti raditi s njima.

EDCOM DOO
EDCOM DOO Edi Žužić, Owner

Završili smo uspješan projekt zajedno s partnerom i Gaussom. Sada imamo odličnu kontinuiranu suradnju s Gaussom za ažuriranja i svu potrebnu podršku za našu aplikaciju. Bili smo vrlo zadovoljni njihovom uslugom i ukupnom kvalitetom završnog proizvoda.

SUPER KARTICA DOO
SUPER KARTICA DOO Zdravko Radulović, CEO

Suradnja s Gaussom do sada je bila vrlo pozitivno iskustvo. Pokazali su se kao pouzdan partner za prošle i buduće projekte.

SONUS ART
SONUS ART Katarina Jurman, Marketing Manager

Izuzetno smo zadovoljni radom koji je Gauss učinio za nas. Oni su zapravo dio našeg tima, marljivo i profesionalno rade na izgradnji izvrsnog proizvoda koji zadovoljava potrebe naših kupaca. Dobro komuniciraju i imaju visoko stručan tim, što ih čini sposobnima za rješavanje zahtjeva našeg proizvoda.

EDUKIT
EDUKIT Andrew Collins, Project Manager

Surađujemo s Gaussom već duže vrijeme. Svojom fleksibilnošću omogućili su nam proširenje našeg tima njihovim programerima. Nije bilo razlike među programerima; radili su zajedno kao tim. Gauss ima vješt, iskusan i pouzdan tim na koji se možete osloniti.

NEWSCRON
NEWSCRON Elia Palme, Co-Founder & CTO

Imamo blisku suradnju s Gaussom. Njihov tim nam je pomogao u razvoju novih web stranica i funkcionalnosti za šest različitih web stranica. Gauss nam je pružio priliku da izravno surađujemo s njihovim visoko stručnim timom programera. Toplo preporučujemo ovu tvrtku kao razvojnog partnera.

TELEDYNE TECHNOLOGIES
TELEDYNE TECHNOLOGIES Niels Alsted, Webmaster

Njihovi veliki planovi i ideje su impresivni. Prodaja web trgovine praktički je procvjetala, postavši najprodavanija među sedamnaest Ferivi trgovina.

FERIVI & CO.
FERIVI & CO. Mario Pleša, Webshop Manager

Bili su vrhunski profesionalci u svom radu.

UNIKOM
UNIKOM Marijan Šveiger, IT System Manager

Moram izraziti svoje divljenje za njihov izravan, prijateljski i transparentan pristup.

TURISTIČKO-UGOSTITELJSKA ŠKOLA SPLIT
TURISTIČKO-UGOSTITELJSKA ŠKOLA SPLIT Ivo Bilić, Principal

Tretirali su nas kao strateškog partnera.

LINKSTER
LINKSTER Co-Founder & CEO

Posebno mi se svidjela njihova komunikacija, način rada i posao koji su odradili.

HUIP
HUIP Dragana Galac, Project Manager

Zahvaljujući Gaussu, proizvod je učinkovit i jednostavan za svakodnevno korištenje.

ME.MUM
ME.MUM Maja Bujas, CEO
4.9
50 ocjena
Clutch Logo

Često postavljana pitanja

Fiskalizacija svih B2C računa obvezna je od 1. rujna 2025., bez obzira na način plaćanja. Od 1. siječnja 2026. svi PDV obveznici moraju fiskalizirati eRačune u stvarnom vremenu.

Da. Od 2026. obvezno je primanje eRačuna, a od 2027. i njihovo izdavanje. Naš Start paket pokriva obje potrebe, bez dodatnih komplikacija.

Start je idealan za manja poduzeća i obrte – uključuje slanje, primanje i fiskalizaciju eRačuna te osnovnu arhivu. Pro donosi dodatne module za dokumente, projekte, CRM i timski rad.

Da. Sustav podržava povezivanje s vodećim informacijskim posrednicima, uključujući Moj-eRačun i Fina eRačun.

Apsolutno. Računi se pohranjuju u skladu s propisima – s fiskalnim oznakama, digitalnim potpisom i arhivom dostupnom najmanje 11 godina.

Svakako! Demo i savjetovanje su besplatni i bez obveze. Postavljanje sustava najčešće traje 1 do 3 radna dana, a Start paket možete pokrenuti i sami isti dan.

razgovarajmo

imate ideju za projekt?

javite nam se!

Zakažite sastanak
svg bg