Ključne Točke:
- Rast tržišta: Globalno tržište e-učenja na putu je da dosegne 1 trilijun dolara do 2032. godine, značajno se šireći u odnosu na svoju trenutnu vrijednost.
- Rast prihoda: Prihodi u sektoru e-učenja porasli su za više od 900% od 2000. godine i na putu su da se utrostruče do 2025. godine.
- Korporativno e-učenje: 98% američkih tvrtki planiralo je usvojiti e-učenje, a 99% organizacija sada nudi e-učenje svojim zaposlenicima, u odnosu na 76% prije pet godina.
- Mobilno učenje: Mobilno učenje unutar sektora e-učenja bilježi godišnju stopu rasta od 23%, naglašavajući prelazak na učenje u pokretu.
- Širenje MOOC-a: Tržište MOOC-a, procijenjeno na 5,16 milijardi dolara u 2019., očekuje se da će doseći 21,14 milijardi dolara do 2025. i 119,17 milijardi dolara do 2029. godine.
- Zadržavanje i angažman: E-učenje može povećati stope zadržavanja od 25% do 60% u usporedbi s tradicionalnim učenjem, dok korporativno e-učenje povećava angažman do 18%.
- Troškovna učinkovitost: Tvrtke poput IBM-a uštedjele su gotovo 200 milijuna dolara prelaskom na online učenje, ostvarujući povrat od 30 dolara za svaki uloženi dolar.
- Gamifikacija i mikro-učenje: Gamifikacija može povećati angažman učenika do 60%, a mikro-učenje je 17% učinkovitije od tradicionalne učionice u prijenosu znanja.
- AI u obrazovanju: Tržište AI-a u obrazovanju predviđa se da će rasti po godišnjoj stopi od 37,2% od 2024. do 2032. godine, naglašavajući sve veću ulogu AI-a u personaliziranom učenju.
- Utjecaj na okoliš: E-učenje smanjuje potrošnju energije za 90% i rezultira s 85% manje emisija CO2 po osobi u usporedbi s tradicionalnim metodama učenja.
Rast tržišta i prognoze
Sektor online obrazovanja trebao bi se povećati za 200% između 2020. i 2025. godine.
Industrija e-učenja mogla bi doseći 350 milijardi dolara do 2025. godine.
U 2024. tržište e-učenja vrijedit će 320,96 milijardi dolara, a do 2028. bi moglo narasti na 539,88 milijardi dolara uz rast od 14,1% godišnje.
Tržište korporativnog e-učenja moglo bi rasti po stopi od 14,3% između 2024. i 2028. godine i dosegnuti 153,41 milijardu dolara.
Tržište e-učenja moglo bi se proširiti s 210,1 milijardi dolara u 2021. na 848,12 milijardi dolara do 2030. godine.
Prihod u sektoru e-učenja porastao je za više od 900% od 2000. godine i mogao bi se utrostručiti do 2025. godine.
MOOC tržište (masovni online tečajevi), vrijedno 5,16 milijardi dolara u 2019., moglo bi dosegnuti 21,14 milijardi dolara do 2025. godine.
Samostalno učenje čini 77% industrije e-učenja.
Do 2030. tržište e-učenja moglo bi narasti na 545,3 milijarde dolara.
Učenje putem mobilnih uređaja raste po stopi od 23% godišnje.
Tržište online platformi za učenje, uključujući LMS, raste po stopi od 5,26% godišnje i moglo bi dosegnuti 58,45 milijardi dolara do kraja 2024. godine.
Kompanije ulažu 340 milijardi dolara u obuku zaposlenika, što je više od 1.500 dolara po zaposleniku svake godine.
Očekuje se povećanje proračuna za obuku od 8% u 2024. godini.
Trenutno postoji 800 različitih LMS-ova na tržištu.
Nedostatak vještina mogao bi uzrokovati gubitak prihoda od 8,5 bilijuna dolara tijekom sljedećeg desetljeća.
Američko online obrazovanje moglo bi dosegnuti 87,51 milijardu dolara u 2024. godini.
Tržište online učenja moglo bi dosegnuti 1.121 milijuna korisnika do 2029. godine.
AI (umjetna inteligencija) u obrazovanju mogla bi rasti po stopi od 37,2% godišnje između 2024. i 2032. godine.
MOOC tržište moglo bi narasti na 119,17 milijardi dolara do 2029., uz godišnji rast od 39,20%.
Globalno tržište e-učenja moglo bi dosegnuti 1 bilijun dolara do 2032. godine.
Europsko tržište e-učenja moglo bi narasti za 147,7 milijardi dolara između 2021. i 2025., uz godišnji rast od 16%.
Broj registriranih učenika na Courseri porastao je za 438% u posljednjih pet godina.
Broj instruktora koji zarađuju sedmeroznamenkaste iznose od svojih tečajeva porastao je za 48%.
Korporativno e-učenje moglo bi rasti za više od 250% između 2017. i 2026. godine.
Broj korisnika na online platformama za učenje mogao bi dosegnuti 57 milijuna do 2027. godine.
U 2024. godini očekuje se da će tržište online učenja ostvariti prosječan prihod po korisniku od 0,21 tisuću dolara.
Korporativno e-učenje
98% američkih tvrtki planira uvesti e-učenje.
67% tvrtki nudi e-učenje putem pametnih telefona.
Do 2025. godine, 50% svih korporativnih treninga moglo bi se održavati online, što je veliki porast u odnosu na manje od 15% prije pandemije.
42% američkih organizacija prijavilo je povećanje prihoda nakon uvođenja e-učenja.
Angažiranost zaposlenika porasla je za 18% u tvrtkama koje su uvele e-učenje.
Stope zadržavanja zaposlenika su se poboljšale s 25% na 60% zahvaljujući e-učenju.
Tvrtke s programima obuke prijavljuju 218% veći prihod po zaposleniku.
Za 62% tvrtki, zatvaranje rupa u znanju zaposlenika je glavni razlog korištenja e-učenja na radnom mjestu.
72% organizacija vjeruje da im e-učenje daje konkurentsku prednost.
72% obrazovnih institucija pokrenulo je nove online programe zbog potražnje poslodavaca, dok ih je 71% to učinilo zbog potražnje studenata.
77% studenata vjeruje da im e-učenje pomaže u postizanju karijernih ciljeva.
99% organizacija sada nudi e-učenje svojim zaposlenicima, što je porast u odnosu na 76% prije pet godina.
Više od 40% Fortune 500 tvrtki redovito koristi online učenje kao dio svoje strategije obuke.
IBM je uštedio gotovo 200 milijuna dolara prelaskom na online učenje, ostvarivši povrat od 30 dolara za svaki uloženi dolar.
Dow Chemicals je smanjio troškove obuke prelaskom na e-učenje, uštedivši 34 milijuna dolara i smanjivši troškove po polazniku s 95 dolara na 11 dolara.
94% zaposlenika bi ostalo u tvrtki koja ulaže u učenje i razvoj (L&D).
91% menadžera vjeruje da e-učenje može pomoći nadomjestiti nedostatak vještina unutar njihovih timova.
63% L&D stručnjaka slaže se da sada imaju predstavnike na izvršnim pozicijama u tvrtkama.
61% L&D stručnjaka osjeća da nemaju dovoljno vremena za izvrsnost u svojoj ulozi.
93% tvrtki diljem svijeta planira uvesti e-učenje u 2024. godini.
82% zaposlenika u velikim tvrtkama preferira interaktivne videozapise za učenje u odnosu na neinteraktivne.
7 od 10 zaposlenika preferira učenje dok su na poslu.
Zaposlenici koji koriste mobilno učenje ostvarili su 43% veću produktivnost.
Mobilno učenje povećava stope zadržavanja znanja za 45% u usporedbi s tradicionalnim metodama.
Gotovo 46% poslodavaca koristi mobilne uređaje za isporuku obuke zaposlenicima.
Nadomjestak nedostatka vještina je glavni cilj za 61% korporativnih inicijativa za e-učenje.
Ostali ciljevi uključuju promicanje rasta organizacije (46%), povećanje angažmana zaposlenika (44%) i poboljšanje zadovoljstva poslom (34%).
83% zaposlenika diljem svijeta prepoznaje postojanje nedostatka vještina.
62% onih koji su pogođeni smatra da jaz u vještinama utječe na njih osobno.
90% tvrtki pruža neki oblik digitalnog učenja svojim zaposlenicima.
Razvoj mekih vještina je glavni prioritet za korporativne talent developere u e-učenju.
Menadžeri u IBM-u su uspjeli upiti 5x više sadržaja uključivanjem e-učenja u svoju obuku.
Poslovanje je vodeći predmet u sveučilišnom e-učenju, s 26% preddiplomskih i 30% diplomskih studenata upisanih na poslovne tečajeve.
Korporativno e-učenje zahtijeva 40%–60% manje vremena u usporedbi s tradicionalnom obukom u učionici.
Mikroučenje je 17% učinkovitije od tradicionalne učioničke obuke u prijenosu znanja.
58% zaposlenika bi preferiralo online obuku ako bi sadržaji bili razdijeljeni u manje dijelove.
95% od 500 prodajnih zaposlenika AstraZenece završilo je sve dostupne module obuke putem e-učenja.
Korporativna e-učenja smanjuju emisije CO2 za 5-10 tona po semestru za svakih 100 studenata.
59% L&D stručnjaka ističe unapređenje i prekvalifikaciju kao glavne prioritete u svojim programima obuke.
46% tvrtki trenutno nema strateški plan za rješavanje svojih nedostataka u vještinama.
91% L&D stručnjaka priznaje da su meke vještine sve važnije.
Zaposlenici posvećuju samo 1% svog radnog tjedna — ili oko 24 minute tjedno — profesionalnom razvoju.
Mikroučenje je 17% učinkovitije od tradicionalne učioničke obuke u prijenosu znanja.
Sustavi za upravljanje učenjem (LMS) i alati
30% kompanija odlučuje djelomično ili potpuno outsourcati razvoj ili hosting svojih LMS-ova.
LMS-ovi su najčešće planirana kupnja za 2023. godinu (39%), odmah iza njih su alati za izradu sadržaja sa 36%.
Na tržištu postoji 800 ponuđača LMS-ova.
Tržište softvera za izradu sadržaja moglo bi se proširiti na 2,5 milijardi dolara do 2028. godine.
Globalno tržište alata za suradničku izradu sadržaja moglo bi rasti po stopi od 13,1% godišnje, s 1,774.5 milijuna dolara u 2022. na 5,956.7 milijuna dolara do 2032. godine.
93% kompanija nudi obuku o usklađenosti putem interneta, bilo djelomično ili potpuno.
82% poduzeća provodi barem dio obuke o usklađenosti putem e-učenja.
LMS/SaaS sektor čini više od 29% ukupnog tržišta e-učenja.
71% vjeruje da digitalni alati za učenje poboljšavaju vještine rješavanja problema u stvarnom svijetu.
35% edukatora smatra da e-učenje omogućuje personaliziraniju nastavu.
90% učitelja K-12 tvrdi da su digitalni alati za učenje idealni za istraživanje i pretraživanje informacija.
35% profesora kaže da alati za e-učenje nude korisne podatke o napretku učenika.
27% učitelja posjeduje podatke koji dokazuju učinkovitost digitalnih alata za učenje.
Samo jedna trećina učionica je adekvatno opremljena za učinkovito e-učenje.
41% učitelja smatra da nisu dovoljno obučeni za učinkovito korištenje edukacijske tehnologije.
39% učitelja u školama u Engleskoj ne podržava korištenje alata za e-učenje.
89% organizacija koristi LMS-ove, zatim slijede alati za rapidno e-učenje (44%) i mobilne aplikacije (31%).
83% LMS administracije obavlja se unutar kompanije, dok 23% organizacija outsourca svoje LMS operacije.
55% LMS-ova je postavljeno u cloudu, dok 45% ostaje na lokalnim poslužiteljima.
50% L&D profesionalaca vjeruje da njihovi sustavi za učenje nisu prikladni za njihovu radnu snagu.
Samo 22,9% ispitanika smatra da njihov LMS rješava prave probleme njihove organizacije.
44% organizacija izražava nezadovoljstvo svojim trenutnim LMS-om.
25% organizacija planira promijeniti LMS ponuđača.
53% lidera u učenju traži nove LMS-ove zbog loše upotrebljivosti, a 44% zbog visokih troškova.
93% L&D profesionalaca želi integrirati online učenje uživo u svoje LMS-ove.
82% L&D profesionalaca smatra da su izvještavanje i analitika ključne značajke njihovog LMS-a.
90% profesionalaca za učenje slaže se da je angažman učenika ključan u sustavu za učenje.
39% profesionalaca za učenje daje prednost funkcionalnosti prilikom odabira LMS-a, a zatim slijede pouzdanost (20%), podrška za obuku (17%) i cijena (12%).
45,4% profesionalaca za učenje smatra se vrlo upućenima u odabir i implementaciju LMS-a prije nego što započnu taj proces.
23,4% profesionalaca za učenje provodi više od 6 mjeseci procjenjujući tržište LMS-ova, dok 13,8% provodi manje od jednog mjeseca.
33,3% profesionalaca za učenje mijenja svoje kriterije odabira tijekom procesa kupnje LMS-a.
74,1% profesionalaca za učenje koristi demonstracije ponuđača kao vodič za svoje strategije odabira, dok 63,3% koristi testne sandboxe, a 42,2% provodi testiranje korisnika.
Glavni kriteriji odabira LMS-a uključuju značajke (81,9%), cijenu (67,5%), i usluge podrške (51,2%).
72% organizacija koristi sustav za upravljanje učenjem (LMS).
Procjenjuje se da će 73,8 milijuna ljudi koristiti LMS do 2024. godine.
Obrazovni sektor čini 21% globalnog tržišta LMS-ova.
43% učitelja koristi platforme za adaptivno učenje u svojoj nastavi.
35% učitelja koristi chatbotove za podršku učenicima.
51% učitelja prijavilo je korištenje AI-powered edukativnih igara za angažiranje učenika.
36,7% obrazovnih institucija odabralo je Instructure’s Canvas kao svoj Learning Management System (LMS).
Blackboard ima tržišni udio od 26,8% kao LMS.
Platforma Skillsoft’s Percipio bilježi 40,5k pretraživanja mjesečno, što je porast od 669% u posljednjih 5 godina.
26% učenika želi da njihov LMS uključi elemente gamifikacije.
92% EE učenika koji koriste Growth Engineering LMS slaže se da su im se digitalne vještine poboljšale.
Za razvoj 1-satnog e-learning tečaja potrebno je u prosjeku 197 sati, a to može varirati od 49 do 716 sati.
Trošak razvoja 1-satnog e-learning tečaja iznosi 9,826 dolara.
Pružatelji usluga izrade sadržaja obično naplaćuju između £25,000 ($31,200) i £30,000 ($37,440) za stvaranje 1-sata sadržaja od nule.
53% kreatora tečajeva provede 3 mjeseca ili više na razvoju svojih e-learning tečajeva.
Preferencije zaposlenika i učenika
68% zaposlenika preferira učiti dok su na poslu.
58% zaposlenika voli učiti svojim tempom.
46% studenata želi završiti dio ili cijelo svoje obrazovanje online nakon pandemije.
94% zaposlenika će vjerojatno ostati u kompaniji koja ulaže u njihovo obrazovanje i razvoj.
59% milenijalaca privlače organizacije koje stavljaju naglasak na obuku i razvoj.
44% radnika globalno smatra da je e-učenje učinkovit način stjecanja znanja.
50% organizacija vjeruje da im trenutna strategija obuke dovoljno priprema za budućnost.
45% poduzeća ocjenjuje integraciju učenja u svoju kulturu ocjenom četiri od pet.
47% kompanija planira kombinirati online i fizičku nastavu nakon pandemije.
64% učenika u srednjim školama u SAD-u svakodnevno koristi digitalne alate za učenje.
43% studenata smatra da su alati za e-učenje korisni za domaće zadaće i učenje.
81% studenata izvještava da im alati za e-učenje pomažu postići bolje ocjene.
63% američkih studenata svakodnevno koristi online alate za učenje.
93% poduzeća diljem svijeta planira usvojiti online učenje.
95% studenata bi preporučilo online obrazovanje drugima.
96% studenata smatra da su alati za e-učenje i zabavni i učinkoviti za samostalno učenje.
52% online studenata odabire digitalne tečajeve zbog sukoba s prisustvovanjem na fakultetu.
67,82% studenata koristi e-mail kao glavni način komunikacije s profesorima i kolegama.
50% online studenata na fakultetima su milenijalci, dok je jedna trećina generacija X.
60% studenata preddiplomskih studija bira online programe zbog povoljnijih cijena, dok 39% preferira programe s dobrom reputacijom.
26% studenata preddiplomskih studija zanima poslovno obrazovanje, dok 15% preferira IT programe.
56% studenata koristi tablete ili pametne telefone za svoje studije.
17% studenata kaže da je online učenje jedini način da se bave područjem koje ih zanima.
90% studenata preferira e-učenje u odnosu na tradicionalno učenje u učionici.
85% učenika navodi da im je online učenje bilo jednako dobro ili bolje od tradicionalnih predavanja.
77% učenika vjeruje da je učenje na daljinu jednako učinkovito kao i nastava u učionici.
53% generacije Z cijeni učenje za napredovanje u karijeri, u usporedbi s 37% milenijalaca, generacije X i Baby Boomera.
55% zaposlenika osjeća da im je potrebna dodatna obuka kako bi bolje obavljali svoj posao.
75% zaposlenika zadovoljno je mogućnostima učenja i razvoja koje im pruža njihova organizacija.
33% učenika nedostaje motivacije za dovršetak obuke, a 25% nema dovoljno vremena.
77% radnika globalno je spremno učiti nove vještine, dok 74% vidi obuku kao osobnu odgovornost.
60% studenata kaže da je online učenje pozitivno utjecalo na njihove soft vještine.
94% online učenika preferira učiti vlastitim tempom.
78% zaposlenika bi radije radilo u kompaniji koja koristi igre u procesu zapošljavanja.
89% zaposlenika vjeruje da bi postigli bolje rezultate da je njihov rad više nalik igri.
72% zaposlenika smatra da ih gamifikacija motivira da rade jače.
95% zaposlenika uživa koristiti gamificirane sustave.
47% studenata tvrdi da je umjetna inteligencija pozitivno utjecala na njihovo iskustvo učenja.
4 od 5 stručnjaka za učenje želi naučiti kako integrirati umjetnu inteligenciju u svoje radne procese.
52% upisanih u e-učenje tečajeve ne sudjeluje aktivno.
49% zaposlenika kaže da nemaju dovoljno vremena za učenje.
73% američkih studenata želi nastaviti s online nastavom nakon pandemije.
50% studenata prijavilo je korištenje ChatGPT-a ili GPT-4 za učenje i istraživanje.
48% studenata preferira koristiti ChatGPT za online kvizove ili ispite.
54,4% preddiplomskih i 53,5% diplomskih studenata odabralo je online obrazovanje u jesen 2023. godine.
23,9% preddiplomskih studenata bilo je upisano isključivo u online tečajeve, dok je 30,5% sudjelovalo i u online i u offline tečajevima.
38,7% diplomskih studenata pohađalo je potpuno online tečajeve, dok je 14,8% sudjelovalo u hibridnom formatu.
61% studentica i 35% studenata upisalo je online tečajeve u 2023. godini.
4% studenata upisanih u online obrazovanje identificiralo se kao ne-binarni/ne-konformistički.
24% studenata zabrinuto je zbog nedostatka kvalitete u instrukcijskoj podršci za online tečajeve.
57% američkih studenata danas je optimističnije u vezi e-učenja nego što su bili prije pandemije.
81% američkih studenata u anketi iz 2016. godine izvijestilo je da je e-učenje imalo pozitivan utjecaj na njihove akademske rezultate.
55% studenata smatra da je pristupačnost jedan od tri najvažnija faktora pri odabiru škole za online obrazovanje.
20% studenata završilo je 100% svog online tečaja putem telefona ili tableta.
Korisnici plaćenih tečajeva vjerojatnije će ih završiti u odnosu na one besplatne.
Pristupačnost je ključni faktor za 60% preddiplomskih studenata pri odabiru online obrazovanja.
39% preddiplomskih studenata smatra reputaciju programa ili škole najvažnijim faktorom.
58% zaposlenika preferira online obuku ako je sadržaj podijeljen u manje dijelove.
24% online studenata izražava zabrinutost zbog kvalitete, instrukcije i podrške njihovih programa.
27% studenata nedostaju osnovne računalne vještine potrebne za e-učenje.
43% studenata identificira kulturne izazove kao značajnu prepreku online učenju.
8% studenata zabrinuto je da bi novi softver ili tehnologija mogli predstavljati izazove.
26,4% studenata osjeća se dovoljno pripremljeno za e-učenje, dok 33,9% smatra da su slabo pripremljeni.
15% studenata zabrinuto je zbog nedostatka interakcije s kolegama i profesorima u online tečajevima.
21% studenata zabrinuto je kako će poslodavci doživjeti online diplome.
Regionalni rast
Indija, Tajland, Filipini i Kina bilježe 30% godišnji rast na globalnim tržištima e-učenja.
Prihodi od online učenja u Aziji rastu po stopi od 20% godišnje.
Očekuje se da će tržište e-učenja u Azijsko-pacifičkoj regiji rasti po stopi od 11% između 2020. i 2026. godine.
Sektor e-učenja u Azijsko-pacifičkoj regiji mogao bi premašiti 90 milijardi dolara do 2026. godine.
Indijsko tržište e-učenja moglo bi dosegnuti 8,6 milijardi dolara do 2026. godine.
Europsko i američko tržište čine 70% globalne korisničke baze za usluge e-učenja.
Europsko tržište e-učenja moglo bi narasti za 147,7 milijardi dolara između 2021. i 2025. godine.
Očekuje se rast od 28 milijardi dolara u europskom sektoru e-učenja tijekom sljedećih pet godina.
Njemačko tržište e-učenja moglo bi rasti po stopi od 22% godišnje do 2028. godine.
U SAD-u, 35,3% studenata bilo je upisano na daljinske tečajeve u 2018., u usporedbi s 31,8% u 2016. i 33,5% u 2017. godini.
Privatne škole s ciljem ostvarivanja profita činile su 73% studenata koji uče na daljinu u SAD-u u 2018. godini.
Privatne neprofitne škole činile su 30,4% studenata koji uče na daljinu u SAD-u u 2018. godini.
Javne škole činile su 34,1% studenata koji uče na daljinu u SAD-u u 2018. godini.
U 2018. godini, 4,96 milijuna studenata u javnim školama SAD-a bilo je upisano na daljinske tečajeve.
Privatne škole imale su 1,9 milijuna studenata upisanih na daljinske tečajeve u 2018. godini.
U 2018. godini bilo je 26 milijuna studenata u visokom obrazovanju isključivo upisanih na daljinsko učenje, od čega je 57% bilo upisano na tečajeve koje nude škole u istoj državi.
Američko online obrazovanje moglo bi dosegnuti 87,51 milijardu dolara u 2024. godini.
Procjenjuje se da će prihodi kineskog online obrazovanja dosegnuti 45,06 milijardi dolara u 2024. godini, uz godišnji rast od 0,15% između 2024. i 2028. godine.
Do 2028. godine, tržište kineskog online obrazovanja moglo bi dosegnuti 45,34 milijardi dolara.
Očekuje se da će broj online učenika u Kini dosegnuti 345,5 milijuna do 2028. godine.
U Indiji, prihodi od e-učenja mogli bi dosegnuti 6,71 milijardi dolara u 2024. godini, a do 2028. narasti na 14,65 milijardi dolara uz godišnju stopu rasta od 21,56%.
Indijsko tržište online platformi za učenje moglo bi dosegnuti 5,50 milijardi dolara u 2024. godini.
Očekuje se da će broj online učenika u Indiji dosegnuti 287,6 milijuna do 2028. godine, uz godišnji rast od 16%.
Glavna tržišta za Courseru su SAD (17,3 milijuna učenika), Indija (13,6 milijuna), Meksiko (4,8 milijuna), Brazil (3,7 milijuna) i Kina (3,3 milijuna).
U 2024. godini očekuje se da će tržište online učenja ostvariti prosječan prihod po korisniku od 0,21 tisuću dolara.
U Kini, prosječan prihod po korisniku u 2024. godini predviđa se na 0,14 tisuća dolara.
U Indiji, prosječan prihod po korisniku očekuje se da će biti 35,36 dolara u 2024. godini.
Online platforme i pružatelji usluga
Udemy nudi više od 20.000 tečajeva i ima oko 12 milijuna studenata upisanih na svojim tečajevima.
Teachable pruža više od 20.000 online tečajeva i podržava više od 7.500 profesionalaca, s gotovo 3 milijuna studenata upisanih na platformi.
Instruktori na platformama poput Ruzuku, Academy of Mind i Skillshare mogu zaraditi do 40.000 dolara godišnje.
75% obrazovnih institucija u SAD-u koristi ove platforme za e-učenje.
LinkedIn Learning nastao je nakon što je LinkedIn kupio Lynda.com za 1,5 milijardi dolara.
BYJU's, indijski startup za e-učenje, procijenjen je na 22,6 milijardi dolara, što ga čini najvećim Unicornom u Indiji i trinaestim najvećim na svijetu.
Do kraja 2019. godine pokrenuto je više od 13.500 MOOC-ova ili ih je ponudilo 900+ sveučilišta.
MOOC programi upisali su 110 milijuna studenata globalno.
Coursera ima 45 milijuna učenika, 3.800 tečajeva, 420 mikro-kvalifikacija i nudi 16 diploma.
73% studenata nije svjesno dostupnosti MOOC-ova.
17% studenata koji koriste e-učenje uključuju VR i simulacije u svoje studije.
Više od 5.500 učenika L’Oréal Travel Retail-a koji koriste Growth Engineering Learning App generira više od 18.400 socijalnih interakcija dnevno, što je rezultiralo povećanjem prihoda od 20% u regijama koje koriste aplikaciju.
HP učenici koji koriste Growth Engineering Learning App završe u prosjeku 19,3 natjecanja u znanju mjesečno.
GAME Retail-ov LMS doveo je do povećanja prosječne vrijednosti košarice za 94,3% zahvaljujući specifičnoj obuci.
Učenici na Caffè Nero's Learning Hub-u pregledaju više od 16.000 jedinica za e-učenje mjesečno.
Korisnici koji plaćaju svoje tečajeve provode 10% više vremena unutar svog portala za tečajeve nego oni s besplatnim pristupom.
Prosječna cijena za online tečaj iznosi 137 dolara.
U Q1 2024., Coursera je imala 148 milijuna korisnika diljem svijeta.
Udacity služi gotovo 17 milijuna korisnika u 240 zemalja.
73% diplomiranih polaznika Udacity-ja izvijestilo je o promjeni karijere nakon završetka tečaja.
Sveučilište Arkansas u Little Rocku ima 54% online upisanih studenata, što ga čini najbolje rangiranim e-learning fakultetom u SAD-u.
98% upisa na Courseri je u tečajevima s ocjenom 4 zvjezdice ili više.
Više od 180 milijuna učenika koristi se masovno otvorenim online tečajevima (MOOC-ovima).
Tehnologija je najpopularnija tema među top 100 besplatnih online tečajeva.
Više od polovice ljudi koji se prijave na tečajeve e-učenja ne koriste materijale iz tečaja.
Očekuje se da će Google-ov sadržaj na Courseri generirati 100 milijuna dolara prihoda.
Prosječna cijena online tečaja iznosi 137 dolara.
Prosječni raspon cijena online tečajeva kreće se od 0 do 304 dolara.
Upis na online tečajeve zabilježio je porast od 2% u poslovanju, 10% u IT-u i 5% u STEM područjima od 2014. do 2019. godine.
Tehnološke inovacije i trendovi
Mobilno učenje moglo bi rasti po stopi od 27% godišnje do 2028. godine.
Do 2027. tržište personaliziranog e-učenja vođenog AI-jem u adaptivnom učenju moglo bi dosegnuti 12,5 milijardi dolara.
67% K-12 učionica koristi online edukativne videe, dok 65% koristi edukativni softver ili aplikacije.
E-knjige se koriste u 17% K-12 učionica.
56% nastave koja koristi e-učenje omogućuje učenicima istraživanje na web stranicama.
17% e-učenika koristi VR i simulacijske alate.
17% učenika navodi da njihovi e-učenje programi nemaju podršku za mobilne uređaje.
45% učenika smatra da je njihova Wi-Fi veza previše spora za učinkovito digitalno učenje.
Mikroučenje može smanjiti troškove razvoja za 50% i ubrzati razvoj za 300%.
Mikroučenje čini više od 60% svih online iskustava učenja.
47% L&D timova planira implementirati mikroučenje programe u 2024. godini.
Socijalno učenje može povećati stope završetka tečajeva do 85%.
Socijalno učenje pruža povrat ulaganja od 75:1 u usporedbi s tradicionalnim web-based treningom.
70% učenika je više motivirano kada koriste mobilne uređaje umjesto računala.
64% učenika koristi svoje mobilne uređaje za edukativne aktivnosti.
Adaptivno učenje može poboljšati rezultate testova za čak 62%.
Gamifikacija može povećati angažman učenika do 60%.
Gamifikacija može smanjiti broj ponavljanja potrebnih za formiranje nove sinapse u mozgu sa 400 na samo 20.
AI-pokretana personalizirana rješenja mogu poboljšati rezultate testova za 8,1 bod i produžiti angažman za do 42,3 minute po sesiji.
Do kraja 2024. očekuje se da će 47% LMS-ova ugraditi AI alate i mogućnosti.
12% L&D profesionalaca vjeruje da je utjecaj AI-ja u učenju preuveličan.
Uvođenje AI-ja u e-učenje dovelo je do 80% većeg angažmana učenika.
60% edukatora integriralo je AI u svoje učionice.
38% K-12 edukatora smatra da su nedostatak WiFi-ja i pristup uređajima značajne prepreke za usvajanje e-učenja.
E-učenje smanjilo je potrošnju energije za 90%.
Online učenje zahtijeva 40% do 60% manje vremena od tradicionalnih metoda učenja.
E-učenje može povećati stope zadržavanja znanja za 25% do 60% u usporedbi s tradicionalnim učenjem.
Pretraživanja za "e-učenje" porasla su za 271% u posljednjih 5 godina.
Skillsoft-ova Percipio platforma bilježi 40,5 tisuća pretraga mjesečno, što je porast od 669% u posljednjih 5 godina.
20% studenata navodi da završava 100% svojih online zadataka na telefonu ili tabletu.
Tehnologija čini 19,3% online tečajeva.
Online tečajevi mogu povećati stope zadržavanja učenika za 25% do 60%.
Stope zadržavanja za online tečajeve obično se kreću između 35% i 60%.
E-učenje smanjuje vrijeme potrebno za učenje za 25%-60% u usporedbi s tradicionalnim pristupima.
E-učenje može smanjiti potrošnju energije za oko 90%.
Online učenje smanjuje potrošnju energije za 90%.
E-učenje rezultira 85% manje CO2 emisija po osobi.
Krivulja zaborava pokazuje da bez napora za zadržavanje, zaboravljamo 90% onoga što naučimo u roku od 7 dana.
Mikroučenje se pokazalo 17% učinkovitijim od tradicionalnog učenja u učionici za prijenos znanja.
Sadržaj u malim količinama može povećati zadržavanje znanja za 20%.
U roku od šest tjedana od uvođenja gamifikacije, T-Mobile je dodijelio 187.000 znački za postignuća polaznicima.
Izvori:
Statista, eLearning Industry, Campus Technology, Inside Higher Ed, InfoDocket, Kaltura, Belitsoft, EduMe, BestColleges, Deloitte, NewSchools, Semantic Scholar, Global Market Insights, Valuates Reports, Technavio, GlobeNewswire, Inside Higher Ed, Zoom, EduTechnica, Mordor Intelligence i Coursera.