16 Savjeta kako odabrati tvrtku za web dizajn

Tomislav Horvat
/ 13 kol 2024
    16-savjeta-kako-odabrati-tvrtku-za-web-dizajn.webp

    Ključne točke

    1. Jasno definirajte što trebate: Prije nego odaberete tvrtku za web dizajn, jasno odredite svrhu svoje web stranice, potrebne funkcionalnosti, budžet i rok. Osigurajte da tvrtka nudi SEO optimizaciju, sigurnosne značajke i CMS za jednostavno ažuriranje.
    2. Suradnja je ključna: Birajte tvrtku koja je otvorena za vaše ideje, daje stručne savjete i potiče konstruktivnu komunikaciju kako biste zajedno stvorili prilagođeni dizajn.
    3. Responzivni dizajn: Uvjerite se da agencija zna izraditi responzivne web stranice koje dobro funkcioniraju na svim uređajima, što poboljšava korisničko iskustvo i SEO.
    4. Moderni trendovi i pouzdan CMS: Odaberite tvrtku koja prati najnovije dizajnerske trendove i ima iskustva s popularnim CMS platformama kako bi vaša web stranica bila fleksibilna i pouzdana.
    5. Estetika i funkcionalnost: Birajte dizajn koji uravnotežuje lijep izgled i funkcionalnost, uz kontinuiranu podršku i ažuriranja za stalno poboljšanje.
    6. Prepoznatljivost u industriji: Tražite tvrtke koje imaju nagrade iza sebe.
    7. Tehnička i marketinška stručnost: Provjerite ima li agencija jake tehničke vještine, znanje o SEO-u i iskustvo u integraciji marketinških alata kako bi ostvarili vaše poslovne ciljeve.
    8. Recenzije i studije: Pogledajte prošle projekte, recenzije klijenata i studije kako biste ocijenili uspjeh i pouzdanost agencije u pružanju vrhunskih rješenja za web dizajn.

    16 najboljih savjeta za odabir najbolje tvrtke za web dizajn

    Izrada web stranice zahtijeva pažljivo planiranje i pravog partnera. Ako tražite tvrtku za web dizajn, evo naših 15 savjeta koji će vam pomoći da mudro odaberete i pronađete pravu tvrtku za vaše potrebe.

    savjet-1-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    1. Jasno definirajte svoje specifične zahtjeve

    Odabir tvrtke za web dizajn počinje s jasnom vizijom vaših potreba. Počnite s određivanjem poslovnih ciljeva i svrhe vaše web stranice, bilo da se radi o e-trgovini, portfelju ili nečemu drugome.


    Identificirajte ključne značajke koje vaša web stranica treba, poput funkcionalnosti e-trgovine, integracije CRM-a, kontaktnih obrazaca i jednostavne navigacije za korisnike.


    Jasno razumijevanje vašeg projekta također uključuje postavljanje jasnih ograničenja proračuna i vremenskog okvira. Budite svjesni koliko možete uložiti i koliki je rok za dovršetak projekta.


    Vaši marketinški ciljevi trebaju biti dio plana. Profesionalna tvrtka za web dizajn pomoći će vam dizajnirati web stranicu optimiziranu za SEO, visoke stope konverzije i snažnu angažiranost korisnika.


    Na kraju, imajte u vidu da vaša web stranica treba CMS koji omogućuje jednostavno ažuriranje i upravljanje.

    savjet-2-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    2. Osigurajte međusobnu otvorenost za ideje i kritike

    Pronaći pravu tvrtku za web dizajn znači odabrati onu koja je otvorena za vaše ideje i razumije vaše poslovanje. Ključno je raditi s web dizajnerom koji sluša i nudi stručne uvide.


    Potražite tim dizajnera koji može unaprijediti i implementirati vašu viziju, dok također pruža svježu perspektivu kada je potrebno.


    Uspješna suradnja ovisi o međusobnom poštovanju i sposobnosti da konstruktivno propitkujete ideje jedni drugih. Osigurajte da je vaš partner za web dizajn iskusan i da tvrtka zna učinkovito komunicirati od samog početka.

    savjet-3-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    3. Inzistirajte na responzivnom dizajnu

    Responzivni dizajn je neophodan. Osigurajte da se tvrtka za web dizajn specijalizira u izradi web stranica koje besprijekorno funkcioniraju na svim uređajima.


    Mobilna web stranica koja izgleda i funkcionira dobro na bilo kojoj veličini ekrana ključna je za korisničko iskustvo i SEO.


    Izbjegavajte agencije koje predlažu zasebne mobilne stranice; umjesto toga, odlučite se za responzivni dizajn.


    Provjerite jesu li dizajneri upoznati s trenutnim dizajnerskim trendovima poput parallax scrollinga i mobilne optimizacije.

    savjet-4-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    4. Osigurajte da koriste pouzdan sustav za upravljanje sadržajem (CMS)

    Pouzdan sustav za upravljanje sadržajem (CMS) je okosnica uspješne web stranice. Prilagođen dizajn koji omogućuje jednostavno ažuriranje i upravljanje sadržajem je danas neophodan.


    Pobrinite se da tim za web razvoj s kojim surađujete posjeduje stručnost i znanja o popularnim CMS platformama poput WordPressa, Magenta i Drupala.


    Izbjegavajte tvrtke koje predlažu zastarjela ili rješenja bez CMS-a. Web stranica mora biti u mogućnosti glatkog integriranja s drugim alatima, poput CRM sustava i platnih sustava.

    savjet-5-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    5. Uravnotežen dizajnerski pristup

    Kvalitetna agencija za web dizajn usklađuje estetiku i funkcionalnost. Najbolji web dizajn spaja inovativne značajke s jednostavnom navigacijom za korisnike.


    Tijekom procesa dizajniranja, važno je osigurati da agencija razumije moderne trendove i provjerene tehnike u dizajnu. Profesionalni web dizajneri trebaju imati dokazanu povijest stvaranja dizajna koji pretvara promet u potencijalne klijente.


    Pregled njihovog portfolija pružit će vam uvid u njihovu sposobnost stvaranja raznolikih i kreativnih rješenja. Cilj je stvoriti web stranicu koja ne samo da izgleda izvrsno, već i podržava vaše poslovne ciljeve.

    savjet-6-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    6. Provjerite njihovu predanost kontinuiranom poboljšanju

    Kada ulažete u novu web stranicu, ključno je odabrati agenciju koja se posvećuje kontinuiranom poboljšanju.


    Najbolje web dizajnerske tvrtke postavljaju jasne ciljeve i prate napredak kako bi osigurale da se vaša web stranica prilagođava i razvija prema vašim potrebama.


    Ovaj pristup, proveden tijekom cijelog dizajnerskog procesa i nakon njega, demonstrira njihovu posvećenost rastu vašeg poslovanja.

    savjet-7-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    7. Provjerite priznanja i nagrade

    Priznanja i nagrade često su pouzdani pokazatelji izvrsnosti web dizajnerske tvrtke. Njihova prisutnost obično odražava visoke standarde i kvalitetu rada.


    Međutim, ključno je provjeriti sve tvrdnje o nagradama putem neovisnih izvora kako biste osigurali njihovu autentičnost. Pregled portfolija s istaknutim uspjesima također može pomoći u procjeni vjerodostojnosti tvrtke.

    savjet-8-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    8. Usluge registracije domena i hostinga

    Profesionalna agencija za web dizajn trebala bi nuditi sigurna i pouzdana hosting rješenja. Njihove usluge trebaju uključivati redovite sigurnosne kopije i mjere zaštite kako bi vaša web stranica bila sigurna.


    Potražite paket koji uključuje i domenu i hosting radi praktičnosti. Važno je osigurati da tvrtka pruža skalabilna hosting rješenja koja mogu podržati vaš budući rast, omogućujući da njihove usluge rastu zajedno s vašim poslovanjem.


    Agencija vam može pomoći u upravljanju ovim aspektima učinkovito, omogućujući vam da se usredotočite na druge dijelove poslovanja.

    savjet-9-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    9. Funkcionalne i tehničke sposobnosti

    Kako biste osigurali robusnost i funkcionalnost vaše web stranice, važno je procijeniti stručnost dizajnerske tvrtke u web tehnologijama poput HTML-a, CSS-a, JavaScripta i PHP-a.


    Tvrtka koju odaberete trebala bi besprijekorno integrirati potrebne alate i dodatke, a tim za web razvoj mora biti sposoban razviti prilagođene funkcionalnosti prema vašim specifičnim potrebama.


    Procijenite njihovo razumijevanje najboljih SEO praksi i mobilne optimizacije. Iskusni web dizajneri mogu stvoriti web stranice pristupačne svim korisnicima koje su optimizirane za sve uređaje.

    savjet-10-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    10. Fleksibilnost prilagodbe vašim potrebama

    Važno je pronaći tvrtku za web dizajn koja prilagođava svoje usluge vašim ciljevima i zahtjevima brendiranja. Trebali bi prihvaćati revizije i prilagodbe tijekom cijelog procesa dizajna.


    Potražite agenciju s iskustvom u radu s lokalnim i globalnim klijentima koja nudi svestranost. Provjerite prati li tvrtka najnovije trendove i tehnologije.


    Bez obzira na to jeste li mala tvrtka ili veliko poduzeće, agencija bi se trebala prilagoditi vašim potrebama i pomoći vam ostvariti vašu viziju. Sposobnost da se nose s projektima različitih veličina pokazuje njihovu fleksibilnost i predanost pružanju prilagođenih rješenja.

    savjet-11-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    11. Dostupnost dodatnih marketinških usluga

    Sveobuhvatna usluga web dizajna i razvoja često uključuje dodatne marketinške ponude. Vrhunske agencije za web dizajn ne samo da grade vašu stranicu već i poboljšavaju vaše rangiranje na tražilicama putem stručnih SEO usluga.


    Također, potražite agencije koje pružaju marketing na društvenim mrežama i oglašavanje putem plaćenih oglasa (PPC) ako su dio vaše digitalne marketinške strategije.


    Osigurajte da nude usluge pisanja web sadržaja i profesionalne poslovne e-mail adrese. Također, provjerite pružaju li dodatne alate za analitiku web stranice osim svima dostupnih službenih Google alata.

    savjet-12-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    12. Isplativost i vrijednost za vaš novac

    Prilikom odabira tvrtke za web dizajn, zatražite detaljne informacije o cijenama kako biste razumjeli što je uključeno u njihove pakete.


    Usporedite vrijednost koju dobivate s troškovima i procijenite njihovu transparentnost u cijenama. Budite oprezni s tvrtkama koje nude nerealno niske cijene, što u ogromnoj većini slučajeva dovodi do niže kvalitete izvedbe.


    Potražite agencije koje nude fleksibilne opcije plaćanja, uključujući obročne otplate, ako su vam takve opcije potrebne.


    Osigurajte da agencija pruža jasan pregled troškova za sve dodatne usluge izvan osnovnog opsega. To će vam pomoći smanjiti neočekivane troškove, koji su ponekad normalni dio svakog poslovanja.

    savjet-13-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    13. Održavanje i podrška nakon lansiranja

    Pouzdane agencije za web dizajn nude podršku nakon lansiranja, uključujući održavanje i ažuriranja web stranice. Provjerite dostupnost kontinuiranih planova podrške koji obuhvaćaju ispravke grešaka i prilagođena ažuriranja.


    Također, važno je osigurati da tvrtka nudi obuku za korištenje web stranice, kako bi vaš tim mogao učinkovito upravljati novom stranicom.


    Osigurajte da postoji pouzdana tehnička podrška i pomoć za budući rast i skalabilnost vaše web stranice. Raspitajte se o dodatnim uslugama poput sigurnosnih ažuriranja i praćenja performansi.


    Ove usluge osiguravaju da vaša web stranica ostane funkcionalna i ažurirana kako vaše poslovanje raste.

    savjet-14-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    14. Stručnost u marketingu i SEO-u

    Posjedovanje posvećenog marketinškog tima unutar tvrtke za web dizajn može biti vrlo korisno.


    Njihova stručnost trebala bi osigurati stvari kao pravilna struktura web stranice, jednostavna navigacija i korisničko iskustvo koje će zadržati posjetitelje na vašim stranicama duže.


    Potražite tim s iskustvom u poboljšanju stope konverzije i angažmana korisnika putem dizajna.


    Cjelovit pristup pomaže vam u postizanju poslovnih ciljeva, osiguravajući da vaš prilagođeni web dizajn bude i privlačan i funkcionalan.

    savjet-15-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    15. Dokaz uspjeha kroz studije

    Kompetentna agencija za web dizajn pokazat će dokaze uspjeha kroz studije. Pregledajte njihov portfelj i potražite primjere njihovih prošlih projekata.


    Istražite studije slučaja koje ističu specifične probleme klijenata i rješenja. Potražite činjenice i brojke koje pokazuju poboljšane konverzije, prometa i prodaje postignute uz pomoć njihovog dizajna.


    Posjetite web stranice njihovih prošlih klijenata kako biste procijenili korisničko iskustvo i kvalitetu dizajna. Osigurajte da tvrtka ima dokazanu uspješnost projektima sličnim vašem.

    savjet-16-za-odabir-najbolje-tvrtke-za-web-dizajn

    16. Upoznatost s trenutnim dizajnerskim trendovima

    Praćenje modernih dizajnerskih trendova obilježje je dobrih tvrtki za web dizajn. Ključni trendovi uključuju responzivni dizajn, parallax scrolling, flat dizajn, mikro-interakcije i personalizirani sadržaj. Provjerite njihovu sposobnost uravnoteženja novih trendova s provjerenim metodama web dizajna.


    Izbjegavajte agencije koje proizvode web stranice zastarjelog dizajna ili se ne uspijevaju prilagoditi novim tehnologijama. Provjerite njihov portfelj za dokaze o suvremenim dizajnerskim elementima.

    Prednosti suradnje s vrhunskom agencijom za web dizajn

    Suradnja s vrhunskom agencijom za web dizajn može pomoći vašem poslovanju da ostvari svoj puni potencijal. Takva agencija će osigurati da vaša web stranica ne samo ispunjava vaše ciljeve, već ih i nadmašuje.

    Pristup sveobuhvatnim resursima

    Partnerstvo s vrhunskim tvrtkama za web dizajn omogućuje pristup bogatstvu resursa. Iskoristit ćete stručnost njihovih dizajnera, developera, SEO specijalista i marketinških stručnjaka.


    Ovo kolektivno znanje osigurava da je vaš projekt web razvoja profesionalno vođen od početka do kraja. Također, njihovi stručni kreatori sadržaja će vam isporučiti visoko kvalitetni sadržaj prilagođen vašem brendu.


    Vrhunske agencije za web dizajn nude redovito održavanje i ažuriranje web stranice što osigurava optimalno funkcioniranje. Također, imaju pristup naprednim alatima i tehnologijama ključnim za moderan prilagođeni web dizajn.


    Dosljedna i pouzdana tehnička podrška osigurava brzo rješavanje problema, pomažući vam da sa što manje poteškoća postignete svoje poslovne ciljeve.

    Prilagođena, profesionalna dizajnerska rješenja

    Vrhunska agencija za web dizajn nudi prilagođena rješenja koja odgovaraju vašim specifičnim potrebama.


    Takve agencije izrađuju web stranice koje se usklađuju s vašim brendom i poslovnim ciljevima, stvarajući korisnički prijateljsku i estetski ugodnu stranicu koja poboljšava angažman korisnika i konverzije.


    Strateški implementiraju pozive na akciju (CTA), kako bi se povećale stope konverzije, pomažući vašem poslovanju. Također, vrhunska agencija će znati kako izgraditi snažan identitet brenda kroz jedinstven i pamtljiv web dizajn.

    Poboljšane stope konverzije

    Jedna od prednosti suradnje s vrhunskom agencijom za web dizajn je značajno poboljšanje stopa konverzije.


    Profesionalni web dizajneri znaju kako kreirati korisnički prijateljske web stranice koje usmjeravaju posjetitelje prema specifičnim radnjama, kao što je kupnja ili ispunjavanje kontakt obrasca.


    Takva agencija zna kako optimizirati raspored dizajna i arhitekture stranice kako bi poboljšala korisničko iskustvo i smanjila stope napuštanja stranice.


    Stručnost u psihologiji boja i rasporedu elemenata utječe na ponašanje korisnika, dodatno povećavajući konverzije.

    Izgradnja i održavanje povjerenja u brend

    Partnerstvo s vrhunskom agencijom za web dizajn osigurava pouzdanost i funkcionalnost vaše web stranice, što je ključno za održavanje povjerenja korisnika.


    Dosljedan identitet brenda održava se kroz prilagođeni web dizajn koji je u skladu s vašim poslovnim vrijednostima i ciljevima. Visokokvalitetni, SEO-prijateljski sadržaj kojeg kreira stručni tim vrhunske agencije gradi kredibilitet i autoritet.


    Također, kontinuirano održavanje i podrška web stranice te brzo rješavanje problema osiguravaju pozitivno korisničko iskustvo i rast vašeg poslovanja.

    Proces od pripreme do uspostavljanja kontakta

    Pravilna priprema je ključna prije nego što se obratite tvrtki za web dizajn. Slijedite ove korake kako biste osigurali da kontaktirate pravu agenciju koja vam može pomoći u postizanju vaših ciljeva.

    kako-pristupiti-tvrtki-za-web-dizajn-u-6-koraka

    Korak 1: Definirajte značajke, ciljeve i zahtjeve vaše web stranice

    1. Identificirajte potrebe vaše web stranice na temelju poslovnih ciljeva.
    2. Odlučite o vrsti web stranice koja najbolje odgovara vašim ciljevima: e-trgovina, portfolio, blog, itd.
    3. Postavite marketinške ciljeve: SEO, stope konverzije, angažman korisnika i sl.


    Korak 2: Odredite vremenski okvir i proračun

    1. Istražite procjene troškova online.
    2. Postavite realističan proračun.
    3. Definirajte vremenski okvir realizacije projekta.
    4. Razmotrite opcije plaćanja: jednokratno, u ratama.


    Korak 3: Provedite temeljito istraživanje potencijalnih agencija

    1. Pregledajte portfelje i studije slučaja.
    2. Provjerite nude li responzivni web dizajn i integraciju CMS-a.
    3. Procijenite jesu li u tijeku s najnovijim dizajnerskim trendovima.


    Korak 4: Pročitajte recenzije i iskustva drugih klijenata

    1. Potražite recenzije klijenata na više platformi.
    2. Procijenite detaljne povratne informacije o kvaliteti dizajna i podršci.
    3. Obratite pažnju na ponavljajuće teme, bilo pozitivne ili negativne.
    4. Obratite se prošlim klijentima za izravne povratne informacije.
    5. Procijenite zadovoljstvo prošlih klijenata.


    Korak 5: Izradite uži popis potencijalnih agencija

    1. Sastavite uži popis od 5-7 agencija s jakim portfeljima i reputacijom.
    2. Provjerite imaju li te agencije iskustva u vašoj ili sličnim branšama.
    3. Provjerite njihove usluge i uvjerite se da odgovaraju vašim potrebama.
    4. Procijenite njihovu sposobnost upravljanja projektom vašeg opsega.
    5. Tražite agencije koje nude prilagođene opcije web dizajna.


    Korak 6: Uspostavite kontakt s odabranim agencijama

    1. Pripremite pitanja o njihovom procesu, cijenama i uslugama.
    2. Procijenite njihovu odzivnost i angažman.
    3. Razgovarajte o zahtjevima vašeg projekta.
    4. Raspitajte se o strukturi njihovog tima.
    5. Zatražite prijedlog ili ponudu temeljenu na vašim potrebama.

    Važna pitanja za postaviti pri odabiru agencije za web dizajn

    Neće svako pitanje s ovog popisa biti jednako važno za svaki projekt web dizajna. Odaberite ona koja su najrelevantnija za vašu situaciju i nemojte se ustručavati postaviti ih tijekom faze istraživanja kako biste pronašli pravo rješenje za svoje potrebe.


    • Koje usluge nudite?
    • Koji su vaši cjenovni modeli?
    • Koliko vremena vam treba za dovršetak projekta?
    • Nudite li podršku nakon lansiranja web stranice?
    • Možete li pokazati primjere sličnih projekata koje ste dovršili?
    • Kako pristupate razumijevanju i uključivanju našeg brenda u dizajn?
    • Kako ćete osigurati da web stranica bude prilagođena mobilnim uređajima i responzivna?
    • Nudite li SEO usluge i kako ćete optimizirati web stranicu za tražilice?
    • Tko će biti naša glavna kontakt osoba i kako će se odvijati komunikacija?
    • Koja je vaša politika o izmjenama i prilagodbama tijekom projekta?
    • Kako osiguravate sigurnost web stranice i zaštitu podataka?
    • Koje sustave za upravljanje sadržajem (CMS) koristite i preporučujete?
    • Pružate li obuku za upravljanje web stranicom nakon lansiranja?
    • Kako mjerite uspjeh web stranice?
    • Koje su vaše politike o vlasništvu nad dizajnom i kodom?
    • Kako pristupate dizajnu korisničkog iskustva (UX)?
    • Koje alate i tehnologije koristite u procesu razvoja?
    • Možete li pružiti detaljan prijedlog i nacrt ugovora?
    • Kako se nosite s kašnjenjima projekta ili prekoračenjem proračuna?

    Stvorimo nešto nevjerojatno zajedno!

    Jeste li spremni oživjeti svoju viziju? Surađujte s vrhunskom agencijom za web dizajn koja razumije vaše potrebe.


    U Gaussu smo specijalizirani za stvaranje prekrasnih, jednostavnih za korištenje web stranica koje će vaše poslovanje učiniti prepoznatljivim. Saznajte više o našoj web dizajn usluzi


    Ako ste spremni razgovarati o svom projektu, kontaktirajte nas danas i krenimo zajedno stvarati nešto sjajno!