DIGITALNA TRANSFORMACIJA PROCESA U JAVNOJ UPRAVI

Uredsko.hr

Razvili smo platformu temeljenu na oblaku koja podržava sve procese javne uprave.

uredsko-main.png
Strategy consulting
System Architecture
Prototyping
UX/UI Design
WEB development

Što je Uredsko.hr?

Uredsko poslovanje je inteligentni sustav za podršku svim procesima iz domene uredskog poslovanja. Jednostavno upravljanje dokumentima, prepoznavanje teksta, napredno pretraživanje, brza dodjela i praćenje aktivnosti i kolaboracije na dokumentima i predmetima. Sigurno zaprimanje, obrada i slanje dokumenata uz napredno obaviještavanje i izvještavanje značajno štedi vrijeme i povećava učinkovitost.

uredsko-body1.png

Od čega se sastoji Uredsko.hr?

Sustav se sastoji od niza funkcionalnosti raspoređenih u module kako bi se lakše pratio tijek procesa kod aktivnosti uredskog poslovanja. Koje module će korisnik vidjeti ovisi o njegovim ovlastima.

Zaprimanje

Modul podržava zaprimanje digitalnim kanalima (e-pošta, aplikativno iz drugih sustava) te klasično praćenje fizičkih pošiljki, omogućujući sljedivost svih aktivnosti u ekspeditu. Sadržaji se mogu jednostavno elektronički obraditi i dodijeliti odgovornim osobama za daljnju obradu.

Upravljanje predmetima

Ovaj modul je sveobuhvatni sustav upravljanja predmetima koji poboljšava suradnju i prati napredak kroz odjele. Pojednostavljena dodjela dokumenata s mogućnošću unakrsnog dijeljenja između različitih slučajeva, zajedno s naprednim mogućnostima pretraživanja, omogućava brzo snalaženje i učinkovitije procese javne uprave i administracije.

Otprema

Modul daje punu podršku aktivnostima odjela za otpremu u vidu bilježenja i praćenja statusa svih pošiljki bilo da se radi o digitalnoj ili fizičkoj otpremi.

Mobilna aplikacija

Uz sustav dolazi i mobilna aplikacija za Android i iOS uređaje te na taj način omogućuje pristup potrebnim informacijama u svakom trenutku bez obzira je li djelatnik u uredu, na putu ili na terenu.

Organizacija i izvještaji

Sustav omogućuje definiranje i praćenje organizacijske strukture sastavljene od odjela, službi, timova i fizičkih lokacija. Može se pretraživati svaka jedinica i lokacija te se prikazuju odgovorne osobe i pripadajući djelatnici. Sustav nudi raznolikost prilagođenih izvještaja za različite razine nadzora.

Kalendari, rokovi, notifikacije i podsjetnici

Sustav omogućuje kreiranje različitih događaja u kalendaru na korisničkoj ili predmetnoj razini. Korisnici mogu prilagoditi obavijesti za primanje u stvarnom vremenu putem e-pošte, web aplikacije ili push notifikacija. Također, podržava stvaranje podsjetnika za brojne događaje.

Konfigurabilnost i sigurnost

Visoka razina konfigurabilnosti sustava omogućuje prilagodbe sustava potrebama organizacije kroz vrijeme uz jednostavno podešavanje parametara sustava. Uz veliki broj predodređenih korisničkih rola (dopuštenja) moguće je kreirati i nove role kao i prilagoditi postojeće kako bi se osiguralo da svaka osoba vidi upravo ono što je potrebno.

Virtual Registration Office

VRO pruža digitalnu alternativu fizičkim Fininim uredima, omogućujući klijentima pristup svim uslugama na daljinu. Platforma sadrži sigurne digitalne potpise i provjeru identiteta kako bi osigurala sigurnost svih korisnika platforme.

uredsko-body2.png