Kako AI CRM može unaprijediti poslovanje

Ira Mataić / 11 tra 2024
  • Inovacije
kako-ai-crm-moze-unaprijediti-poslovanje.webp

SADRŽAJ:


S napretkom tehnologije, razvijamo bolje načine za učinkovito rješavanje izazova.


Zadnje postignuće tehnološke evolucije je umjetna inteligencija ili AI, te se već koristi za rješavanje raznih izazova u različitim industrijama i procesima.


Bilo je samo pitanje vremena kada će se AI implementirati u prodajni proces.


CRM ili upravljanje odnosima s klijentima je ključ prodaje, čineći CRM kojeg pokreće AI moćnim alatom za poslovanje.


On pomaže tvrtkama bolje razumjeti potrebe i ponašanje korisnika, nudeći im personalizirane proizvode i usluge.


S povećanjem količine podataka koje CRM prikuplja, AI postaje sve više neizostavan te omogućuje povećanje produktivnosti, učinkovitosti i jačanje odnosa s klijentima.


Što je CRM umjetna inteligencija?


Danas, CRM softveri koji se oslanjaju na umjetnu inteligenciju, imaju veliki utjecaj na tržište.


CRM sustavi omogućuju prikupljanje važnih informacija o kupcima, a umjetna inteligencija pomaže s upravljanjem tih podataka te pruža korisne uvide i automatizira pojedine zadatke.


AI CRM kombinira strojno učenje sa CRM softverom kako bi pomogao tvrtkama analizirati podatke, predviđati trendove i personalizirati interakcije s klijentima.


Pomaže zadržati fokus na najvažnijim potencijalnim kupcima, predvidjeti prodaju i stvoriti chatbotove za pomoć korisnicima.

Prema 51% vodećih prodajnih stručnjaka, umjetna inteligencija je već transformirala njihovu strategiju upravljanja odnosa s klijentima. (Zipdo)

Kako CRM AI radi?


AI spaja tehnologije kao što je strojno učenje, obrada prirodnog jezika i prediktivnu analitiku kako bi unaprijedio CRM.


AI pretražuje tone podataka, te pronalazi i predviđa važne informacije kao što je vjerojatnost da potencijalni kupac postane kupac.


AI chatbotovi mogu pomoći korisnicima u bilo kojem trenutku, dok obrada prirodnog jezika pomaže razumijevanju korisnika na temelju onoga što kažu.


Prodavači također mogu uštedjeti svoje vrijeme tako što pitaju AI za savjet ili statističke podatke, što smanjuje potrebu za istraživanjem LinkedIn profila i ostalih izvora.

Oko 79% poduzeća prijavljuje pozitivne rezultate implementacije marketinškog bota s većom lojalnosti kupaca, prodajom i prihodima. (Market Splash)

Prednosti AI CRM-a


AI CRM donosi brojne prednosti:


Učinkovito upravljanje podacima

Pomaže u tumačenju podataka iz digitalnih izvora, olakšavajući upravljanje kupcima.


Poboljšano zadovoljstvo korisnika

Pružanjem kvalitetne usluge i personaliziranih iskustava, povećava se zadovoljstvo kupaca.


Optimizirana prodajna strategija

Analizira podatke kako bi stvorio točne profile kupaca, što dovodi do većeg broja prodajnih prilika.


Bolji razvoj aplikacija

Pomaže u stvaranju korisnički prijateljskih aplikacija koje poboljšavaju iskustva korisnika i povećavaju prodaju.


Automatizirani rutinski zadaci

Obavlja ponavljajuće zadatke kako bi zaposlenici mogli usmjeriti svoju pažnju na važnije zadatke.


Prediktivna analitika

Predviđa trendove prodaje, pomažući poduzećima u planiranju.


24/7 korisnička podrška

AI chatbotovi pružaju trenutnu pomoć kada je ona korisnicima potrebna, poboljšavajući korisničko iskustvo.


Poboljšano bodovanje leadova

Pomaže u prioritizaciji kupaca na temelju vjerojatnosti kupnje, čineći prodajni proces učinkovitijim.

Najbolji načini korištenja AI alata za bolji CRM


Tvrtke koriste AI kako bi njihovi CRM sustavi funkcionirali još bolje.


AI pomaže u automatizaciji zadataka, usmjeravanju prodavača, prepoznavanju trendova i povećanju opće učinkovitosti organizacije.


Razumijevanje emocija

Alati poput Cogit slušaju kako ljudi govore tijekom razgovora kako bi bolje razumjeli njihove osjećaje što pomaže agentima voditi bolje razgovore s pozivateljima.


Analiza prodajnih poziva

Softver poput Chorusa sluša prodajne pozive, bilježi ih i pronalazi važne segmente koji pomažu prodajnim timovima prepoznati trendove i bolje koristiti CRM podatke te ih usporediti sa zabilježenim podacima.


Najbolji alat za e-mail

Alati poput Conversice pomažu sa slanjem follow-up e-maila, istraživanjem potencijalnih klijenata i prikupljanjem važnih informacija.


Oni se lako integriraju s mnogim CRM softverima, olakšavajući upravljanje mailom i odnosima s klijentima.


Prijedlog najboljeg odgovora

Aplikacije poput Wise.io i Digital Genius proučavaju upite korisnika, sugeriraju odgovore i predviđaju što bi se moglo dogoditi sljedeće.


Integrirani su s CRM sustavima kako bi pružili bolju podršku agentima i pomogli rješavati probleme brže.


Proces dostave

AI pomaže učinkovitije upravljati procesom dostave.


Pronalazi najbolje rute dostave koristeći trenutne informacije, predviđa probleme i automatski šalje ažurirane informacije kupcima o njihovim narudžbama.


Automatske uplate

Pomaže u obradi plaćanja stvarajući personalizirane poruke za svaku transakciju ili kupca. Također može pisati i slati podsjetnike za zakašnjele uplate.

vaznosti-ai-tehnologije-u-crm-prodajnim-alatima

Trebate li ili ne AI CRM ovisi o potrebama vašeg poslovanja, a ako već koristite CRM alate, dodatak AI-a može još više poboljšati vaše prodajne procese.


Kada odlučujete o implementaciji AI CRM alata, imajte na umu da s porastom količine podataka koje prikupljate o kupcima, AI postaje korisniji i neophodniji.