Sveobuhvatan popis statistika email marketinga u eTrgovini za 2025.

Tomislav Horvat
/ 04 velj 2025
  • Novosti
  • Industrija
sveobuhvatan-popis-statistika-email-marketinga-u-etrgovini-za-2025.webp

Ključne točke

Email marketing donosi nevjerojatan ROI od 4400%, što ga čini jednim od najučinkovitijih načina za povećanje zarade u poslovanju.


U sektoru e-trgovanja, na svaki uloženi 1 dolar, email marketing generira čak 45 dolara prihoda, što jasno pokazuje njegovu snagu u poticanju prodaje.


Korištenje segmentiranih kampanja može povećati povrat čak za 760%, što naglašava koliko je personalizacija važna za uspjeh.


Emailovi dobrodošlice postižu impresivnu stopu konverzije od 51,94%, što ih čini najuspješnijim automatiziranim emailovima u online trgovini.


Emailovi za napuštene košarice ostvaruju prosječnu stopu konverzije od 18,64%, što ih čini ključnim alatom za povrat izgubljenih kupaca i povećanje prodaje.

Povrat na ulaganje (ROI) i financijski učinak

S ROI-om od 4400%, email marketing pokazuje da je nevjerojatno moćan alat za poslovanje.


U sektoru e-trgovanja, za svaki uloženi dolar putem email marketinga zarađuje se čak 45 dolara.


Čak 96% vodećih online trgovaca smatra da email marketing pruža najbolji ROI u usporedbi s drugim marketinškim strategijama.


Prelazak na segmentirane kampanje može povećati povrat ulaganja za nevjerojatnih 760%.


Slanje tri emaila za napuštene košarice generira 24,9 milijuna dolara, dok samo jedan email donosi 3,8 milijuna dolara.

povrat-na-ulaganje-i-financijski-ucinak

Performanse email kampanja (otvorenost, klikovi, bounce rate)

Oko 60% marketinških stručnjaka izvještava o stopama otvorenosti većim od 20%, dok je kod 4,2% kampanja ta stopa manja od 10%.


Prosječna stopa otvorenosti emailova u sektoru e-trgovanja iznosi 15,68%.


Najuspješnije kampanje mogu doseći nevjerojatnu stopu otvorenosti od 36,92%.


Segmentirane kampanje imaju 27,6% veću stopu otvorenosti i 11,4% više klikova u odnosu na nesegmentirane.


U prosjeku, stopa klikova za emailove u e-trgovanju iznosi 2,01%.


Emailovi za nadopunu proizvoda ostvaruju vodeću stopu klikova u odnosu na otvorenost, čak 53,6%, što ih čini izuzetno učinkovitim.


Prosječan bounce rate za emailove u e-trgovanju iznosi samo 0,69%.


Hard bounceovi pogađaju svega 0,19% emailova.


Stopa odjave za kampanje u e-trgovanju u prosjeku je niska, oko 0,17%.


Prigovori na spam gotovo da ne postoje, iznose samo 0,02%.


Vikendi bilježe najniže stope otvorenosti i klikova u email kampanjama.

performanse-email-kampanja

Napuštanje košarice i povrat kupaca

Samo 50% od top 100 e-trgovinskih kompanija šalje emailove za napuštene košarice, što ostavlja značajne mogućnosti neiskorištenima.


45% emailova za napuštene košarice bude otvoreno, što pokazuje visok interes primatelja.


Ovi emailovi imaju prosječnu stopu konverzije od 18,64%, što ih čini ključnim pokretačem prihoda.


Slanje emaila za napuštenu košaricu sat vremena nakon napuštanja donosi najbolje rezultate, sa stopom konverzije od 6,33%.


U svim e-trgovinskim sektorima, emailovi za napuštene košarice povećavaju prodaju za 4,43%.

napustanje-kosarice-i-povrat-kupaca

Personalizacija i segmentacija

56% marketinških stručnjaka koristi automatizaciju za upravljanje segmentacijom emailova.


Prelazak na segmentirane kampanje donosi 760% veći povrat u usporedbi s nesegmentiranim pristupima.


Segmentirani emailovi ostvaruju 27,6% veću stopu otvorenosti i 11,4% više klikova nego nesegmentirani.


Dodavanje personaliziranih naslova emailova može povećati stope otvorenosti za 26%.


Personalizirani emailovi postižu 29% veću stopu otvorenosti i čak 41% bolju stopu klikova nego oni koji nisu personalizirani.


Emailovi dobrodošlice imaju impresivnu stopu konverzije od 51,94%, što ih čini najučinkovitijim automatiziranim emailovima u e-trgovanju.


88% korisnika kaže da su skloniji angažmanu na emailove koji djeluju osobno prilagođeni njima.


76% kupaca očekuje od brendova korištenje personaliziranih emailova za izgradnju jačih veza.


Glavni razlozi zbog kojih marketinški stručnjaci koriste personalizaciju su: povećanje stope otvorenosti (82%), poticanje klikova (75%) i poboljšanje zadovoljstva kupaca (58%).

personalizacija-i-segmentacija

Automatizacija emailova i učestalost slanja

81% kompanija koristi automatizaciju u svojim marketinškim strategijama.


58% od top 1,000 e-trgovinskih kompanija u SAD-u daje prednost slanju emailova dobrodošlice novim pretplatnicima.


Emailovi dobrodošlice imaju stopu konverzije od 51,94%, što ih čini najuspješnijim automatiziranim emailovima u e-trgovanju.


U prosjeku, e-trgovinski brendovi šalju 16,68 emailova mjesečno svojim pretplatnicima.


Vodeći e-trgovinski brendovi taj broj povećavaju na oko 19,6 automatiziranih emailova mjesečno.


45% e-trgovinskih brendova koristi alate za automatizaciju emailova za A/B testiranje kampanja.


63% kompanija prilagođava učestalost slanja emailova na temelju razine angažmana svojih pretplatnika.

automatizacija-emailova-i-ucestalost-slanja

Angažman kupaca i ponašanje

Emailovi u e-trgovanju imaju izuzetno visok prolazni postotak od 96%, jedan od najviših u industriji.


75% potrošača uživa primati emailove s informacijama o popustima i posebnim ponudama.


60% ispitanika priznaje da su obavili kupnju zahvaljujući promotivnom emailu.


Preko 50% kupaca navodi da emailovi utječu na njihove odluke o kupnji.


Nedostatak personalizacije u emailovima iritira 10% kupaca.


e-Trgovinska poslovanja bilježe stopu odjave od 338 na 100,000 korisnika.

angaznam-kupaca-i-ponasanje

Usporedba marketinških kanala

89% marketinških stručnjaka oslanja se na email kao glavni kanal za generiranje leadova.


29% marketinških stručnjaka smatra email marketing najučinkovitijim kanalom, dok je za 25% to društvene mreže, za 22% SEO, a za 25% content marketing.


Email kampanje doprinose 9% ukupnog prometa na e-trgovinskim web stranicama.


Prema podacima Custora eCommerce Pulse, email generira 19,8% transakcija, odmah iza plaćenog pretraživanja sa 19,9% i organskog prometa sa 21,8%.


36% trgovaca ulaže preko 11% svog budžeta za digitalni marketing u email marketing.


Među top 1,000 online trgovaca, 56,91% ulaže između 0,1% i 20% marketinškog budžeta u email kampanje.

usporedba-makrentiskih-kanala

Korištenje i prihvaćenost u industriji

44% kompanija koristi email marketing kao dio svoje digitalne marketinške strategije.


Među top 1,000 online trgovaca, 83,7% koristi emailove za angažiranje kupaca.


81% kompanija implementiralo je automatizaciju u svoje procese.


Preko 56% marketinških stručnjaka koristi alate za automatizaciju posebno za segmentaciju.


87% top 100 e-trgovinskih stranica šalje emailove dobrodošlice novim korisnicima.


57% vodećih e-trgovinskih kompanija šalje masovne emailove korisnicima koji su se nedavno registrirali.

koristenje-i-prihvacenost-u-industriji

Stope konverzije i utjecaj na prodaju

Prosječna stopa konverzije za e-trgovinski email marketing je manje od 2% u cijeloj industriji.


U prosjeku, e-trgovinske email kampanje postižu stopu konverzije od 2,5%.


Za maloprodajne tvrtke, email marketing generira stopu konverzije od 2,31% za landing stranice.


Emailovi za napuštene košarice imaju znatno višu stopu konverzije, u prosjeku 18,64%.


Prodaja raste za 4,43% u svim e-trgovinskim sektorima kada se koriste emailovi za napuštene košarice.


Emailovi dobrodošlice imaju najvišu stopu konverzije, pri čemu 51,94% primatelja poduzima neku akciju.

stope-konverzije-i-utjecaj-na-prodaju

Izvori

Statista - Automated Email Marketing Open RatesStatista - Email ROI PerceptionDMA - What Winning Emails Look LikeOptinMonster - Email Marketing vs Social Media Performance Mailchimp - Email Marketing Benchmarks.