Nakon uspješnog lansiranja tester.hr-a, Tester d.o.o. nastavlja njegovati svoju digitalnu prisutnost lansiranjem vlastitog potpuno novog, romantičnog i nježnog brenda ljepote na globalno tržište.
Ime Zorya nadahnuto je imenima dviju božica zaštitnica slavenske mitologije. Predstavljajući jutarnje i večernje zvijezde, jedna otvara, a druga zatvara vrata boga sunca tako čineći dan i noć kroz vječnost.
Inspiriran božicama, dizajn je jednostavan i prostran, sanjiv, usmjeren na proizvod s čistim slikama i nježnim pastelnim bojama.
Primarni cilj projekta bio je osigurati operativnu učinkovitost, pružajući klijentu stabilno, skalabilno i prepoznatljivo tehnološko rješenje. Radeći s poznatim dizajn standardima, izradili smo privlačno mobilno korisnički iskustvo kako bismo osigurali uspješno lansiranje nove web trgovine.
Ubrzali smo i pojednostavili put kupnje preskočivši stranicu košarice atraktivnom mini košaricom u desnoj rubnoj traci koja vodi izravno na naplatu. Da bismo zaokružili poslovni model, implementirali smo Affiliate modul i prilagodili ga važnim funkcionalnim pojedinostima.
Tehnologije



