Recupero: novi vizualni identitet
Nikolina Hodak 29. kolovoza 2022.

Profil klijenta
Tvrtka Recupero d.o.o. je dugoročni partner Gaussa koji okuplja tim stručnih i kreativnih pojedinaca. Recupero tim pruža pouzdane, poslovno orijentirane i visoko efikasne usluge i rješenja u području financijskog poslovanja koje se odnose na računovodstvene, konzultantske i usluge iz područja EU fondova. Od 2014. godine pružaju usluge za javni i privatni sektor te rade na pripremi i provedbi EU projekata kao i drugih projekata strateškog planiranja. Svojim klijentima pružaju stabilan rast i dugoročna rješenja za napredak te osiguravaju podršku uz stvaranje dugotrajnih partnerstva i kvalitetnih rješenja za daljnje poslovanje.
Potrebe i izazovi projekta
Kako je Recupero tijekom vremena uvidio da im je potreban novi vizualni identitet, Gauss je, kao odgovor na njihovu potrebu za osvježenjem web stranice, izradio prijedlog i u konačnici ga i implementirao. Glavni izazov predstavljalo je sažimanje svih relevantnih informacija na jednom mjestu, a redizajn weba rezultirao je upravo time – svježim dizajnom i lakom čitljivošću svih informacija.
Isporučeno web rješenje
Novi Recupero web lansiran je u travnju 2022. godine kroz našu Gauss Box CMS platformu, a uz brojne unseen promjene, izmijenjene su i prepoznatljive boje loga i weba, tipografija, slogan te i sam logo.
Kako je izgledao proces izmjene vizualnog identiteta i što smo sve izmijenili i modernizirali, pročitajte u nastavku teksta.
Raspored
Prilikom osmišljavanja cjelokupnog redizajna najveći izazov predstavljale su brojne informacije koje tvrtka posjeduje na webu te kako ih što čitljivije prikazati. Postavljanjem rezova, odnosno definiranjem jasnih cjelina unutar samog weba i korištenjem umirujućih pastelnih boja postigao se traženi efekt preglednosti i čitljivosti.
Sve bi trebalo biti što jednostavnije, ali ne i jednostavno.
Logo i boje
Iz akromatske sive, vizualni identitet weba bazirali smo na sigurne boje koje predstavljaju svojevrstan balans – primarna plava i pastelna zelena boja. Plava boja kao umirujuća s asocijacijom na more i nebo, odnosno stabilnost, i zelena kao boja novca i prirodnog okruženja. Novi logo uklopio je dvije navedene boje u oblik koji asocira na novčić – misao vodilja u kreiranju novog loga bila je u vidu novca i kriptovaluta (Bitcoin).
Prilagodljivost vizuala
Ono što je klijent naglasio da također treba imati u vidu je i primjenjivost vizuala na različite vrste materijala. Kako Recupero kroz svoje poslovanje koristi određene printane materijale, osigurano je da novi vizual bude prilagodljiv svim vrstama materijala i medija, ali i da u isto vrijeme zadrži prepoznatljiv ton. To je omogućeno korištenjem iste tipografije (Work Sans) za sve vrste medija i korištenjem vodenih žigova na obrascima i ostalim materijalima tvrtke.
Slogan
Osim navedenog, redefiniran je i novooblikovan slogan tvrtke: Recupero – točka na E. Prilikom osmišljavanja slogana primijećeno je kako se oko slova E baziraju glavne osobine i usluge tvrtke - ekonomija, ekspertiza, energija…, dok točka kao takva predstavlja oblik loga Recupera.
S novim vizualnim identitetom i rasporedom web stranice uspjeli smo ispuniti očekivanja klijenta, a sve su promjene rađene unutar Gauss Box CMS-a. Ovo je bio jedan zanimljiv i izazovan projekt te se veselimo i suradnjama u budućnosti!