Blog

Blagdanska atmosfera u Gaussu

Ne znam jeste li vi jedni od onih kojima bude toplo oko srca čim ugledaju božićne ukrase po prodavaonicama, koji jedva čekaju ukrasiti božićno drvce i prostor oko sebe uz neizostavno slušanje božićnih pjesama, ali ja definitivno jesam. Stoga sam, zahvaljujući potpori uprave, s veseljem dočekala prosinac i sve (pred)blagdanske aktivnosti koje nas u Gaussu očekuju.

1638945914252_2.jpeg
Pročitajte više

Kako motivirati i angažirati milenijalce?

Razlike među generacijama mogu stvoriti brojne probleme kao što su nepovjerenje među zaposlenicima, visoke stope fluktuacije i sl. Zbog toga je iznimno važno razumjeti vrijednosti i zahtjeve milenijalaca kako bi se u što većoj mjeri iskoristio njihov puni potencijal.

20210317 Gauss work-7 (Medium).jpg
Pročitajte više

Kako (iz)graditi brend poslodavca?

Kao neki od najvažnijih razloga zašto je potrebno ulagati resurse u employer brandning ističu se zadovoljstvo zaposlenika u organizacijama s boljom tržišnom reputacijom, niže stope fluktuacije, bolja orijentiranost na tzv. milenijske zaposlenike, lakše upravljanje talentima.

20210317 Gauss work-9 (Medium).jpg
Pročitajte više

Kakve vođe preferiraju veterani, baby boomeri, generacija X i milenijalci?

Različiti događaji i situacije s kojima se neka generacija susreće, utjecat će itekako, prema mišljenju znanstvenika, na ponašanje pojedinaca na način da će to rezultirati sličnim obrascima ponašanjima, političkim stavovima i/ili navikama koje će ta generacija ‘kolektivno’ posjedovati. Naravno da i svaka generacija unutar sebe ima velike različitosti, ali ipak je neke kolektivne preferencije moguće razlikovati.

20210317 Gauss work-17 (Medium).jpg
Pročitajte više
footer logo

© Gauss 2021. Sva prava pridržana.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost trgovačkog društva Gauss d.o.o.