Blog
Upoznajte Gaussove kreativce zadužene za korisničko iskustvo i dizajn
Jedan od odjela bez kojih je nemoguće zamisliti Gauss zasigurno je dizajn odjel. Kreativci tvrtke, kako ih se često naziva, sudjeluju u gotovo svim fazama projekata. Od samih početaka, preko osmišljavanja koncepata (bilo web stranica, webshopova, web ili mobilnih aplikacija) pa do oblikovanja korisničkog iskustva i vizualnog dizajna. Neupitna je njihova zasluga i u stvaranju cjelokupnog employer brandinga, kako internog tako i vanjskog.
Žene na IT sceni
Dugi niz godina IT scena smatrala se muškim područjem djelovanja, a žene zaposlene u toj industriji bile su više iznimka nego pravilo. Međutim, u proteklih nekoliko godina ta se situacija postupno mijenja te se udio žena u strukturi zaposlenih u IT industriji povećava pri čemu se ruše stereotipi i nižu brojni poslovni uspjesi.
Upoznajte Gaussove specijaliste za virtualnu stvarnost
Virtualna stvarnost jedna je od omiljenih tehnologija današnjice, a zasigurno će zanimanje za nju kontinuirano rasti. Tako se iz dana u dan povećavaju i rezultati novooformljenog tima za virtualnu stvarnost koji u Gaussu radi itekako zanimljive stvari.
Blagdanska atmosfera u Gaussu
Ne znam jeste li vi jedni od onih kojima bude toplo oko srca čim ugledaju božićne ukrase po prodavaonicama, koji jedva čekaju ukrasiti božićno drvce i prostor oko sebe uz neizostavno slušanje božićnih pjesama, ali ja definitivno jesam. Stoga sam, zahvaljujući potpori uprave, s veseljem dočekala prosinac i sve (pred)blagdanske aktivnosti koje nas u Gaussu očekuju.
Kako motivirati i angažirati milenijalce?
Razlike među generacijama mogu stvoriti brojne probleme kao što su nepovjerenje među zaposlenicima, visoke stope fluktuacije i sl. Zbog toga je iznimno važno razumjeti vrijednosti i zahtjeve milenijalaca kako bi se u što većoj mjeri iskoristio njihov puni potencijal.
Kako (iz)graditi brend poslodavca?
Kao neki od najvažnijih razloga zašto je potrebno ulagati resurse u employer brandning ističu se zadovoljstvo zaposlenika u organizacijama s boljom tržišnom reputacijom, niže stope fluktuacije, bolja orijentiranost na tzv. milenijske zaposlenike, lakše upravljanje talentima.
Kakve vođe preferiraju veterani, baby boomeri, generacija X i milenijalci?
Različiti događaji i situacije s kojima se neka generacija susreće, utjecat će itekako, prema mišljenju znanstvenika, na ponašanje pojedinaca na način da će to rezultirati sličnim obrascima ponašanjima, političkim stavovima i/ili navikama koje će ta generacija ‘kolektivno’ posjedovati. Naravno da i svaka generacija unutar sebe ima velike različitosti, ali ipak je neke kolektivne preferencije moguće razlikovati.