Ljudski potencijali

prevBLOG

Različiti događaji i situacije s kojima se neka generacija susreće, utjecat će itekako, prema mišljenju znanstvenika, na ponašanje pojedinaca na način da će to rezultirati sličnim obrascima ponašanjima, političkim stavovima i/ili navikama koje će ta generacija ‘kolektivno’ posjedovati. Naravno da i svaka generacija unutar sebe ima velike različitosti, ali ipak je neke kolektivne preferencije moguće razlikovati.

Nataša Šalamun 26. kolovoza 2021 .

Razlike među generacijama mogu stvoriti brojne probleme kao što su nepovjerenje među zaposlenicima, visoke stope fluktuacije i sl. Zbog toga je iznimno važno razumjeti vrijednosti i zahtjeve milenijalaca kako bi se u što većoj mjeri iskoristio njihov puni potencijal.

Nataša Šalamun 24. kolovoza 2021 .

Neki od najvažnijih razloga zašto je potrebno ulagati sredstva u brendiranje poslodavaca su zadovoljstvo zaposlenika u organizacijama s boljom reputacijom na tržištu, nižom stopom fluktuacije, boljom orijentacijom na tzv. Milenijske zaposlenike, lakše upravljanje talentima.

Nataša Šalamun 24. kolovoza 2021 .
footer logo

© Gauss 2021. Sva prava pridržana.