Ljudski potencijali
Jedan od odjela bez kojih je nemoguće zamisliti Gauss zasigurno je dizajn odjel. Kreativci tvrtke, kako ih se često naziva, sudjeluju u gotovo svim fazama projekata. Od samih početaka, preko osmišljavanja koncepata (bilo web stranica, webshopova, web ili mobilnih aplikacija) pa do oblikovanja korisničkog iskustva i vizualnog dizajna. Neupitna je njihova zasluga i u stvaranju cjelokupnog employer brandinga, kako internog tako i vanjskog.
Dugi niz godina IT scena smatrala se muškim područjem djelovanja, a žene zaposlene u toj industriji bile su više iznimka nego pravilo. Međutim, u proteklih nekoliko godina ta se situacija postupno mijenja te se udio žena u strukturi zaposlenih u IT industriji povećava pri čemu se ruše stereotipi i nižu brojni poslovni uspjesi.
Virtualna stvarnost jedna je od omiljenih tehnologija današnjice, a zasigurno će zanimanje za nju kontinuirano rasti. Tako se iz dana u dan povećavaju i rezultati novooformljenog tima za virtualnu stvarnost koji u Gaussu radi itekako zanimljive stvari.
Ne znam jeste li vi jedni od onih kojima bude toplo oko srca čim ugledaju božićne ukrase po prodavaonicama, koji jedva čekaju ukrasiti božićno drvce i prostor oko sebe uz neizostavno slušanje božićnih pjesama, ali ja definitivno jesam. Stoga sam, zahvaljujući potpori uprave, s veseljem dočekala prosinac i sve (pred)blagdanske aktivnosti koje nas u Gaussu očekuju.
Različiti događaji i situacije s kojima se neka generacija susreće, utjecat će itekako, prema mišljenju znanstvenika, na ponašanje pojedinaca na način da će to rezultirati sličnim obrascima ponašanjima, političkim stavovima i/ili navikama koje će ta generacija ‘kolektivno’ posjedovati. Naravno da i svaka generacija unutar sebe ima velike različitosti, ali ipak je neke kolektivne preferencije moguće razlikovati.
Razlike među generacijama mogu stvoriti brojne probleme kao što su nepovjerenje među zaposlenicima, visoke stope fluktuacije i sl. Zbog toga je iznimno važno razumjeti vrijednosti i zahtjeve milenijalaca kako bi se u što većoj mjeri iskoristio njihov puni potencijal.
Neki od najvažnijih razloga zašto je potrebno ulagati sredstva u brendiranje poslodavaca su zadovoljstvo zaposlenika u organizacijama s boljom reputacijom na tržištu, nižom stopom fluktuacije, boljom orijentacijom na tzv. Milenijske zaposlenike, lakše upravljanje talentima.