CRM
Vjerojatno ste već čuli kako netko u razgovoru koristi kraticu CRM. Ako niste sigurni što ona znači ili koja je svrha iza nje, pokušat ćemo vam to sada razjasniti. Prema Act.com, CRM ili Customer Relationship Management je softverski sustav koji se koristi za izgradnju i upravljanje odnosima s klijentima.
Kada radite s klijentima, morate prolaziti kroz razne procese kako biste sklopili posao. Kao dio CRM softvera, upravljanje lead managementom pomoći će vam u prikupljanju i upravljanju leadovima dok ne postanu spremni na kupnju. Kao što već smo pisali u ranijim blogovima, ne možemo dovoljno naglasiti koliko su softverski alati važni i kako mogu promijeniti vaš radni život.
Lead management je oduvijek bila prepreka koju neke tvrtke jednostavno nisu mogle proći. Srećom, danas postoje razni softveri dizajnirani samo za upravljanje vašim potencijalnim klijentima. Naš je zadatak približiti vam ih kako biste ih razumjeli i implementirali u svoje poslovanje.