E-commerce

Delmerion: Webshop posvećen luksuznim kozmetičkim brendovima

Boris Figecki 17. ožujka 2022.

Blog postovi A WEB + FB - za share (1200x630).png

Profil klijenta

Tvrtka Delmerion jedan je od vodećih dobavljača selektivne i preparativne kozmetike za njegu kože i kose te dodataka prehrani. Svoje poslovanje tvrtka temelji na želji da svakom pojedincu kroz svoje proizvode osigura da se u svojoj koži osjećaju dobro, snažno i moćno te su sukladno tome tržište obogatili svjetski renomiranim brendovima iza kojih stoji dugogodišnja povijest, neosporiva snaga i djelotvornost. Proizvodi koje tvrtka Delmerion stavlja na tržište dolaze izravno od proizvođača, a u prilog kvaliteti izbora ide i činjenica da ponudu proizvoda kreira tim stručnjaka koji kontinuirano istražuje potrebe potrošača kao i problematiku za koje Delmerion brendovi nude rješenja.

 

Tvrtka svojim promotivnim aktivnostima stvara svijest o brojnim mogućnostima preventivnog i korektivnog djelovanja kozmetičkih proizvoda, čime se djeluje na opće zdravlje ljudi. Zahvaljujući izvrsnosti koju nastoji njegovati, promovirati i nuditi, tvrtka preuzima potpunu odgovornost za učinke proizvoda koji su njihovim posredstvom ušli u živote potrošača.

 

 

Potrebe i izazovi projekta

2018. godine tvrtka Delmerion je uvidjela potrebu za redizajnom vlastitog webshopa. Bio im je potreban novi webshop koji će dizajnom, strukturom i funkcionalnostima brendirati tvrtku kao vodećeg trgovca luksuznih kozmetičkih proizvoda na hrvatskom tržištu. Najveći izazov stoga je ležao na dizajnu korisničkog sučelja. Izbor boja, tipografije i vizualnih elemenata predstavljao je ključ u dizajnu korisničkog sučelja novog Delmerion webshopa.

 

Idući je izazov bilo organizirati proizvode i kategorije na način da budu lako dostupni i da kupci lako mogu pronaći proizvode koji ih zanimaju. Ovo nije bio lak zadatak budući da Delmerion u svom asortimanu ima više od 500 proizvoda. Uz to, asortiman se konstantno proširuje novim proizvodima i kategorijama.

 

Isporučeno e-commerce rješenje

 

 

Novi Delmerion webshop lansiran je u ožujku 2020. godine, u trenutku pandemije bolesti COVID-19, što je ubrzalo sveukupni rast online trgovine, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Webshop je izrađen na našoj Gauss Box platformi, koja uz E-commerce modul pruža i ostale module za upravljanje organizacijom, kao što je Upravljanje projektima, Upravljanje prodajom, E-učenje i ostale module. U E-commerce modulu administrator web trgovine može vršiti obradu pristiglih narudžbi, konfigurirati metode plaćanja, metode dostave, modificirati katalog proizvoda te upravljati prodajnim alatima.

 

Redizajn webshopa rezultirao je značajnim vizualnim unapređenjem korisničkog sučelja. Izbor boja, tipografije i grafičkih elemenata približio je novi webshop delmerion.hr onome što on zaista jest - mjesto za sve ljubitelje luksuznih kozmetičkih brendova.

 

Dizajnom navigacije do lake preglednosti proizvoda

Kako bi olakšali kategorizaciju preko 500 proizvoda dizajnirana je glavna navigacija s padajućim izbornikom. Proizvodi su tako kategorizirani kategorijama s 3 dubine. Putem padajućeg izbornika kupci tako lako mogu jednim klikom doći do specifične kategorije koja ih zanima. Padajući izbornik također sadrži i neke od istaknutih proizvoda pa tako posjetitelji stranice mogu s ovog mjesta doći izravno do tih proizvoda.

 

 

Filtriranje proizvoda

Budući da glavne kategorije sadrže preko 100 proizvoda, bilo je potrebno dobro osmisliti i dizajnirati filtere. Na taj način kupci lako mogu suziti kriterije te dobiti filtriranu listu proizvoda. Kupci tako mogu filtrirati proizvode po različitim kriterijima kao što su cijena, brend, vrsta proizvoda, veličina pakiranja i slično.

 

 

Prezentacija proizvoda

Prezentacija samog proizvoda pokazala se izrazito važnom prilikom faze dizajna. Dok u prvi plan dolaze fotografije samih proizvoda, bilo je značajno osmisliti način kako kupcima prezentirati informacije o proizvodu koje bi ih mogle zanimati. To je postignuto detaljnim opisima proizvoda kao i opisima sastojaka koje proizvod sadrži.

 

 

Dodatan element interaktivnosti s kupcima predočen je u vidu recenzija proizvoda. Svaki registrirani korisnik može ostaviti recenziju proizvoda, bilo da ga je kupio na webshopu ili u jednoj od poslovnica.

 

Pretraga

Za slučaj da korisnici navigiranjem po webshopu ne mogu naći ono što traže, razvili smo funkcionalnost pretrage. Kupci tako mogu pretraživati proizvode po sljedećim kriterijima:

  • Naziv proizvoda
  • Opis proizvoda
  • SKU (Stock Keeping Unit)
  • Brand
  • Tag

U slučaju da traženi pojam ne postoji, kupcima se nude određeni proizvodi koje je administrator označio kao promotivne proizvode za takav slučaj. Na taj način kupcima se nikada ne prikazuje prazan rezultat pretrage, već im webshop sugerira koje proizvode da istraže i kupe.

 

 

 

Optimizacija i dorade

Nakon lansiranja novog webshopa projekt nije stao. Temeljem povratnih informacija od strane kupaca uvidjeli smo da postoji prostor za značajna poboljšanja korisničkog iskustva.

 

Ovo se prije svega odnosi na optimizaciju procesa naplate (checkouta). Izrađen je vizualni redizajn košarice i naplate. S obiju stranica uklonjene su poveznice te “ogoljena” navigacija. Na taj su način eliminirani neki elementi koji kupce mogu potaknuti da ne završe proces naplate. 

 

Proces naplate je također pojednostavljen. Dodana je vizualna reprezentacija koraka koje kupci moraju proći kako bi završili narudžbu, kako bi uvijek bili svjesni što moraju napraviti. Također je dodan sumirani prikaz unesenih podataka. Na taj način kupci na svakom koraku znaju koje su podatke unijeli te se ne moraju vraćati u slučaju da žele provjeriti svoje podatke.

 

 

 

U trenutku lansiranja Delmerion webshop je za kartično plaćanje koristio HT PayWay naplatni sustav. No s vremenom je naplatni sustav promijenjen. Izvršena je integracija s CorvusPay sustavom za online plaćanje kreditnim karticama. To je dovelo do veće stabilnosti i olakšanog plaćanja karticama na webshopu.

footer logo

© Gauss 2021. Sva prava pridržana.

Internetsku stranicu je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost trgovačkog društva Gauss d.o.o.