E-commerce

Bebenova: Webshop uz koji rastemo zajedno

Kristina Orešković 24. ožujka 2022.

Blog postovi A WEB + FB - za share (1200x630).png

Profil klijenta

Bebenova je specijalizirani webshop opreme za bebe, u vlasništvu obiteljske tvrtke Inter-Trade d.o.o, koja se već 30 godina bavi prodajom dječje opreme, odjeće i igračaka. Kompletan program opreme za bebe sastoji se od kolica, krevetića, komoda za previjanje, posteljine, autosjedalica, hranilica, odjeće, igrački pa sve do bočica i dudica. Kontinuirano upotpunjujući ponudu novim i atraktivnim proizvodima trude se s velikom ljubavlju ispuniti svaku želju svojih klijenata. U njihovoj ponudi je različit asortiman proizvoda, visoke kvalitete i širokog raspona cijena. Svojim kupcima žele ponuditi sve kako bi bili zadovoljni vremenom provedenim u njihovim trgovinama i na web stranici, a kupnjom kvalitetnih i sigurnih proizvoda nastoje zadovoljiti i pružiti ugodne prve dane života njihovih najdražih. Nude poznate svjetske brandove kao što su Foppapedretti, Chipolino, Zopa, Molto, 4Moms, Biba Toys i mnoge druge.

 

 

Potrebe i izazovi projekta

Unatoč tome što Bebenova ima svoje poslovnice u Zagrebu, Slavonskom Brodu i Osijeku, klijent je primijetio kako se već duži period sve više ljudi okreće „kupnji iz naslonjača“ tako da je Gaussu dano povjerenje još davne 2014. godine da razvije za klijenta webshop na Magento platformi. Međutim, 2021. godine klijent se odlučio na potpuni redizajn svog weba bebenova.eu.

 

Prilikom redizajna praćene su smjernice klijenta koji je želio moderni web koji je jasan i pregledan. Tako smo oblikovali webshop u kojemu je naglasak stavljen na jednostavne linije, neutralne boje i prozračnost. Promjenom tipografije, boja i razvijanjem novih funkcionalnosti učinili smo da se webshop istakne u odnosu na konkurenciju. Osim vizualnog dizajna, tijekom faze oblikovanja informacijske arhitekture webshopa posebnu smo pozornost posvetili i definiranju kategorija.

 

Isporučeno e-commerce rješenje

Novi webshop lansiran je u studenom 2021. godine na našoj GaussBox platformi, koja unutar E-commerce modula, uz mnogo drugih opcija, našem klijentu pruža i detaljan pregled narudžbi. Ova stavka klijentu je bila iznimno važna kako bi organizacija unutar internog skladišta, a prilikom isporuke naručenih paketa, bila što brža, lakša i jednostavnija za praćenje. 

 

Navigacija

Budući da se Bebenova može pohvaliti s više od 3.000 proizvoda u svojoj kolekciji, raspoređenih u preko 400 kategorija, bilo je iznimno važno ispravno ih prikazati i podijeliti na webu kako bi kupci što lakše i brže pronašli željene proizvode. Stoga je unutar navigacije dodan padajući izbornik s 9 kategorija, a unutar svake kategorije dodane su dvije dubine potkategorija unutar kojih su proizvodi raspoređeni po potrebama i prioritetima kupaca. Tako su npr. unutar kategorije ‘Autosjedalice’ dodane potkategorije ‘Skupina autosjedalica’, ‘Dob djeteta’ i ‘Dodaci za autosjedalice’, kako bi svi kupci što lakšim i bržim pretraživanjem došli do željenog proizvoda. 

 

 

Kupuj iz kolekcije – vizualne oznake na proizvodima

Prema klijentovim željama razvili smo prikaz proizvoda koji uvelike olakšava kupcima kupnju proizvoda. Unutar admin sučelja dodana je opcija u kojoj klijent može dodati slike (niže na primjeru je dječja soba) te uz dodavanje oznaka na pojedine proizvode (ružičasti krugovi) prikazati sve svoje proizvode iz navedenog prikaza. Ovakav pristup olakšava kupovinu jer si kupac vizualno može predočiti kako pojedini proizvod izgleda u prostoru te s kojim drugim proizvodima ga je moguće kombinirati u kompletno posloženu, primjerice, dječju sobu. Osim toga, takav prikaz omogućava brzi pregled proizvoda te kupovinu označenih proizvoda.

 

 

Instagram

Za klijenta smo razvili i instagram sekciju unutar koje se prikazuju sve fotografije koje su korisnici objavili na svojim profilima s dodijeljenom oznakom #bebenova. Većini kupaca prilikom kupovine važno je znati kako proizvod izgleda ‘u stvarnosti’ odnosno prilikom uporabe. Ova funkcionalnost koja povlači objavljene slike zadovoljnih korisnika, kao svojevrsna recenzija, odlično se uklopila u redizajnirani shop.

 

 

Online katalozi

Kako bi potencijalni kupci mogli što brže i lakše pronaći nove proizvode koji su u trendu, proizvode koji su im potrebni ili pregledati najnovije proizvode iz različitih kategorija, razvili smo stranicu na kojoj klijent unosi kataloge koje kupci jednim klikom mogu brzo prelistati. Cijelo vrijeme kupcima su dostupni, kako najnoviji, tako i postojeći katalozi. 

 

 

Pronađi poklon

Budući da traženje poklona za nekoga često iziskuje mnogo vremena, za klijenta smo razvili funkcionalnost koja znatno smanjuje vrijeme odabira idealnog poklona za najmlađe. Naime, klijent sam određuje koji su atributi najvažniji kako bi kupcu osigurao bolju pretragu i brži dolazak do prijedloga poklona. Unutar backofficea klijent bira koji će se filteri prikazivati, a u ovom slučaju klijent se odlučio da su najvažniji atributi za pronalazak idealnog poklona:

  • dob djeteta
  • spol
  • vrsta poklona
  • prigoda za koju se poklon kupuje
  • raspon budžeta.

Među navedenim poljima kupac ima mogućnost unijeti svih 5 vrijednosti ili samo neke od njih, čime si može dodatno proširiti ili suziti filtraciju asortimana, a unosom željenih podataka dobit će prikaz prijedloga proizvoda idealnih za poklon mališanima.

 

 

 

Optimizacija i dorade

Ponekim dodatnim doradama i poboljšanjima, prema zahtjevima klijenta, na webu održavamo da shop bude konkurentan, a doradama unutar backofficea klijentu osiguravamo što lakše snalaženje u, za njega, još uvijek novom sučelju. S obzirom na dogovorene buduće planove s klijentom u vidu Google oglašavanja i sl., veselimo se svim nadolazećim suradnjama. 

footer logo

© Gauss 2021. Sva prava pridržana.

Internetsku stranicu je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost trgovačkog društva Gauss d.o.o.