Beach Amenities Management / Upravljanje sadržajima na plaži

UX/UI dizajn
Razvoj
Osiguranje kvalitete
bam-1.jpg

Primarna svrha i potreba aplikacije:

  • smanjenje troškova poslodavcu/ koncesionaru putem smanjenja i usmjerenja radne snage u glavne aktivnosti jer ima automatizaciju kod plaćanja rekvizita i praćenje naplaćenih ležaljki

  • olakšani rad djelatnika koji kontrolira naplatu na plaži (vidi u aplikaciji koja je naplaćena a koja nije, a zauzeta je)

  • potpuna kontrola voditelju/ menadžmentu koncesionara radi naplate rekvizita i njihovog korištenja (kada je i gdje koji rekvizit zauzet i naplaćen)

  • ispunjenje primarne svrhe pokazuje isplativost web aplikacije za potencijalnog korisnika

bam-2.jpg
bam-3.jpg
bam-4.jpg

Brz i jednostavan pristup sadržajima na plaži

Ciljevi projekta:

  • Plažni nadzor opreme za iznajmljivanje (ležaljki i suncobrana) kako bi olakšalo naplatu najmova i smanjilo troškove poslovanja

  • Kompletan plažni nadzor za menadžment tvrtke koncesionara - pregled iznajmljenih i slobodnih ležaljki i suncobrana u svakome trenutku; pregled naplate (je li naplaćeno putem aplikacije ili djelatnika) i detaljni izvještaji i statistike

  • User friendly sučelje - optimizacija za korisnika: olakšan najam plažnih rekvizira - vidi se što je slobodno, a što ne; automatska naplata (sat/dva, pola dana, dan itd.)

  • Poboljšano korisničko iskustvo - omogućena rezervacija točno određenih ležaljki i suncobrana na odabrani dan u odabrano vrijeme putem aplikacije

  • CMS / Customer Marketing Support - od aplikacije stvoriti marketing alat. Predvidjeti umrežavanje u aplikaciju i druge pružatelje usluga (dodana vrijednost i dodatna mogućnost zarade te stvaranje zadovoljstva korisnika). Npr. kod rezervacije i/ili plaćanja ležaljke korisniku se postavi kratki upitnik o njegovim preferencijama (npr. Zanima li vas: Zabava / Gastronomija / Aktivnosti itd.) te se prema tome dalje na korisnika usmjeravaju ciljane marketing poruke. Dodatne pogodnosti korisnik ima samo ako skine app, putem WEB-a omogućene su samo osnovne funkcionalnosti bez pogodnosti

  • Pružanje dodatne usluge korisniku: npr. korisnik može putem aplikacije sa svoje ležaljke naručiti (i/ili platiti - u kasnijoj nadogradnji) dostavu koktela na ležaljku, hrane iz obližnjeg beach bara i sl. Isto tako korisnik može "počastiti" drugog korisnika putem aplikacije - npr ležaljka br. A17 plati i pošalje cugu ležaljki B20 (kada ležaljka A17 pošalju cugu, B20 preko aplikacije vidi da im je A17 poslala)


Značajke sustava:

  • Višejezičan sustav – za sad hrvatski i engleski

  • Generiraju se QR kodovi koji za suncobrane i ležaljke putem kojih se ulazi u aplikaciju

  • Jasan, responzivan i jednostavan dizajn zbog korištenja aplikacije na jakom suncu.

  • Modul za marketing - za vauchere ili popuste i loyalty program

  • Modul Izvještaji i analitika


Aplikacija se sastoji od:

  • web dashboard – CRM za superadmina i za admine/klijente/koncesionare

  • web s mobilnom responzivnosti – koji ima osnovne funkcije i odmah poziva na skidanje iOS i Android app

  • iOS app

  • Android app


Kako pratiti točno određeni rekvizit?

Korisnik unutar aplikacije skenira QR kod rekvizita. Svaka ležaljka i suncobran dobiva svoj vlastiti jedinstveni QR kod u vidu naljepnice koja se postavlja na vidljivo mjesto s oznakom te ležaljke.


Umrežavanje i ponuda razni plažnih rekvizita i sadržaja:

  • Pedaline 

  • Sandoline 

  • AquaZone vodeni grad

  • Safety Box sigurnosni ormarići za osobne stvari 

  • Kafe barovi

  • Objekti brze prehrane i/ili Restorani

  • Najam Jet skija 

  • Najam Paddle surf daske

  • Dućani plažne opreme

  • Usluge masaže

  • Mogućnost najma glisera/ plovila 

  • Mogućnost kupovine (ili popusta) na izletničke karte za brodske ture

bam-5.jpg
bam-6.jpg
bam-7.jpg

BAM app nudi mogućnost brzog i lakog pristupa sadržajima na plaži. Rezervirati i platiti ležaljku i suncobran je moguće u samo dva koraka putem ove aplikacije koja je kreirana za iOS i Android. Nije potrebno čekati osoblje niti nositi gotovinu sa sobom čime se ujedno postiže i rasterećenost osoblja te se se skraćuje vrijeme rezervacije i plaćanja, a usluga je kvalitetnija jer osoblje ima vremena za individualizirani pristup izvršenju ostalih usluga.


Svaka plaža nudi svoje sadržaje koji su raznoliki, a korisnik svakome od njih može pristupiti i nakon što rezervira ležaljku i/ili suncobran te upotpuniti svoj boravak na plaži pa čak i, primjerice, počastiti prijatelja - rezervirati mu ležaljku, poslati piće, naručiti hranu i bezbrižno uživati. 


Potencijal za daljnji razvoj ove aplikacije je zaista velik. Komercijalne i marketinške mogućnosti vrlo su široke, a svaka nova usluga dodaje vrijednost koja se može razviti u novi marketinški alat i dodatnu vrijednost za samog korisnika.

bam-8.png
footer logo

© Gauss 2021. Sva prava pridržana.

Internetsku stranicu je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost trgovačkog društva Gauss d.o.o.