Beach Amenities Management / Upravljanje sadržajima na plaži

Beach Amenities Management / Upravljanje sadržajima na plaži
smanjenje troškova poslodavcu/ koncesionaru putem smanjenja i usmjerenja radne snage u glavne aktivnosti jer ima automatizaciju kod plaćanja rekvizita i praćenje naplaćenih ležaljki
olakšani rad djelatnika koji kontrolira naplatu na plaži (vidi u aplikaciji koja je naplaćena a koja nije, a zauzeta je)
potpuna kontrola voditelju/ menadžmentu koncesionara radi naplate rekvizita i njihovog korištenja (kada je i gdje koji rekvizit zauzet i naplaćen)
ispunjenje primarne svrhe pokazuje isplativost web aplikacije za potencijalnog korisnika
Brz i jednostavan pristup sadržajima na plaži
Plažni nadzor opreme za iznajmljivanje (ležaljki i suncobrana) kako bi olakšalo naplatu najmova i smanjilo troškove poslovanja
Kompletan plažni nadzor za menadžment tvrtke koncesionara - pregled iznajmljenih i slobodnih ležaljki i suncobrana u svakome trenutku; pregled naplate (je li naplaćeno putem aplikacije ili djelatnika) i detaljni izvještaji i statistike
User friendly sučelje - optimizacija za korisnika: olakšan najam plažnih rekvizira - vidi se što je slobodno, a što ne; automatska naplata (sat/dva, pola dana, dan itd.)
Poboljšano korisničko iskustvo - omogućena rezervacija točno određenih ležaljki i suncobrana na odabrani dan u odabrano vrijeme putem aplikacije
CMS / Customer Marketing Support - od aplikacije stvoriti marketing alat. Predvidjeti umrežavanje u aplikaciju i druge pružatelje usluga (dodana vrijednost i dodatna mogućnost zarade te stvaranje zadovoljstva korisnika). Npr. kod rezervacije i/ili plaćanja ležaljke korisniku se postavi kratki upitnik o njegovim preferencijama (npr. Zanima li vas: Zabava / Gastronomija / Aktivnosti itd.) te se prema tome dalje na korisnika usmjeravaju ciljane marketing poruke. Dodatne pogodnosti korisnik ima samo ako skine app, putem WEB-a omogućene su samo osnovne funkcionalnosti bez pogodnosti
Pružanje dodatne usluge korisniku: npr. korisnik može putem aplikacije sa svoje ležaljke naručiti (i/ili platiti - u kasnijoj nadogradnji) dostavu koktela na ležaljku, hrane iz obližnjeg beach bara i sl. Isto tako korisnik može "počastiti" drugog korisnika putem aplikacije - npr ležaljka br. A17 plati i pošalje cugu ležaljki B20 (kada ležaljka A17 pošalju cugu, B20 preko aplikacije vidi da im je A17 poslala)
Višejezičan sustav – za sad hrvatski i engleski
Generiraju se QR kodovi koji za suncobrane i ležaljke putem kojih se ulazi u aplikaciju
Jasan, responzivan i jednostavan dizajn zbog korištenja aplikacije na jakom suncu.
Modul za marketing - za vauchere ili popuste i loyalty program
Modul Izvještaji i analitika
web dashboard – CRM za superadmina i za admine/klijente/koncesionare
web s mobilnom responzivnosti – koji ima osnovne funkcije i odmah poziva na skidanje iOS i Android app
iOS app
Android app
Korisnik unutar aplikacije skenira QR kod rekvizita. Svaka ležaljka i suncobran dobiva svoj vlastiti jedinstveni QR kod u vidu naljepnice koja se postavlja na vidljivo mjesto s oznakom te ležaljke.
Pedaline
Sandoline
AquaZone vodeni grad
Safety Box sigurnosni ormarići za osobne stvari
Kafe barovi
Objekti brze prehrane i/ili Restorani
Najam Jet skija
Najam Paddle surf daske
Dućani plažne opreme
Usluge masaže
Mogućnost najma glisera/ plovila
Mogućnost kupovine (ili popusta) na izletničke karte za brodske ture
BAM app nudi mogućnost brzog i lakog pristupa sadržajima na plaži. Rezervirati i platiti ležaljku i suncobran je moguće u samo dva koraka putem ove aplikacije koja je kreirana za iOS i Android. Nije potrebno čekati osoblje niti nositi gotovinu sa sobom čime se ujedno postiže i rasterećenost osoblja te se se skraćuje vrijeme rezervacije i plaćanja, a usluga je kvalitetnija jer osoblje ima vremena za individualizirani pristup izvršenju ostalih usluga.
Svaka plaža nudi svoje sadržaje koji su raznoliki, a korisnik svakome od njih može pristupiti i nakon što rezervira ležaljku i/ili suncobran te upotpuniti svoj boravak na plaži pa čak i, primjerice, počastiti prijatelja - rezervirati mu ležaljku, poslati piće, naručiti hranu i bezbrižno uživati.
Potencijal za daljnji razvoj ove aplikacije je zaista velik. Komercijalne i marketinške mogućnosti vrlo su široke, a svaka nova usluga dodaje vrijednost koja se može razviti u novi marketinški alat i dodatnu vrijednost za samog korisnika.
Let’s
build it
together
© Gauss 2021. Sva prava pridržana.
Internetsku stranicu je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost trgovačkog društva Gauss d.o.o.