Eurovrt

Eurovrt prodaje opremu i pribor za održavanje i uređenje vrtova i okućnica. Osim što se na jednom mjestu mogu pronaći kvalitetne robne marke poput Husqvarne, Jonsreda, Stihla ili Briggs&Strattona, Eurovrt pruža i kvalitetnu, stručnu i brzu uslugu-servis.

Eurovrt web trgovina rađena je na Magento platformi. Naš je zadatak bio napraviti redizajn web trgovine na novijoj verziji Magenta. Budući da ova najpopularnija e-commerce platforma nudi potpuno rješenje koje odgovara i trgovcu i kupcu, odlučili smo iskoristiti bogatstvo ponuđenih mogućnosti kako bi razvili što jednostavniju, a istovremeno što funkcionalniju web trgovinu.

Kategorije

Web trgovina se radi za kupce te za njih treba biti pregledna i logična. Vodeći se idejom o katalogu proizvoda, Eurovrtova raznolika ponuda sistematizirana je i organizirana u 4 kategorije, od kojih svaka ima i svoje podkategorije, kako bi se kupci što lakše i jednostavnije snalazili.

U pregledu i odabiru proizvoda svakako pomaže i bogatstvo informacija. Kategorije i podkategorije detaljno su opisane, a o svakom proizvodu moguće je doznati mnoštvo tehničkih pojedinosti. Izbor dodatno olakšava i usporedba, koja je omogućena za čak 5 proizvoda.

Filteri

Kako bi pretraga bila što jednostavnija i brža, puno smo truda uložili u filtere. Koristili smo postojeće te kreirani nove atribute koji se koriste po stranicama – ili samo za prikaz ili za opcije filtriranja i sortiranja. Neuobičajeno za Magento, radi se o nespecifičnim Ajax filterima, našem posebno razvijenom modulu prema konceptu Eurovrta. Osim klasičnih filtera ‘cijene’ i ‘proizvođača’, svakoj kategoriji pridodani su i njoj specifični filteri. Tako je, na primjer, kosilice moguće pretraživati prema pogonu i širini košnje, a motorne pile po duljini vodilice i snazi motora.

Dizajn

Eurovrtovu dizajnu posvetili smo posebnu pozornost. Cilj je, dakako, bio korisničko-orijentiran dizajn koji jasno i kvalitetno prenosi informacije, ne odvlačeći pozornost korisnika od proizvoda. Dizajn je rađen prema konceptu vanjske tvrtke. Zadržana je colorshema sa zelenom i bijelom bojom te komplementarnim kontrastom za poveznice i gumbe. Dizajnirani su različiti call-to-action gumbi, što je posebno korisno kod proizvoda koje nije moguće kupiti putem web trgovine. Na mobilnim uređajima se, klikom na ovaj gumb, uspostavlja izravan poziv Eurovrtu. Nismo zaboravili ni kupce koji Eurovrt posjećuju putem pametnih telefona. Dizajn je u potpunosti responzivan i prilagođen svim vrstama uređaja kako bi kupovina bila što jednostavnija i brža.

Plaćanje

Ukoliko je proces kupovine kompliciran, kupac će od njega vrlo vjerojatno odustati. Proizvod bi se trebao moći kupiti što jednostavnije, u što manje koraka. Zbog toga smo implementirali modul One Page Checkout. Svi podaci koje je potrebno ispuniti za plaćanje su na jednom mjestu. Na taj su način smanjeni koraci u postupku kupovine, što kupcima olakšava sam postupak i štedi vrijeme.

eKupi.hr

Radi prikaza što širem krugu korisnika te proširivanja kanala prodaje, Eurovrt web trgovini dodali smo i modul za povezivanje s internet trgovinom eKupi.hr.

Servis

Budući da je Eurovrt i prodajni i servisni centar, web trgovini dodajemo i servisni modul kako bi kupci brzo i lako, putem obrasca za prijavu, mogli svoj uređaj prijaviti na servis. Razvijamo poseban custom servisni modul, koji će biti povezan s ERP sustavom.

Još par zanimljivosti:

Imate projekt za nas?

Ana Ajzele

Project Manager
Pošaljite Email

ili

Opišite vaš
projekt i...

Pošaljite upit
© 2017, All Rights Reserved. Gauss Development je brand tvrtke Gauss d.o.o.