SalesBook – B2B alat koji poboljšava prodaju

SalesBook je iPad aplikacija za Siller AG grupu, njemačku tvrtku u B2B prodaji s top brandovima; Coca - Cola, Intersport, Deichman, Jacques Lemans, Wortmann i Vodafone.

SalesBook je kompleksan projekt koji je trajao 18 mjeseci. Ova iPad aplikacija je kompletno B2B rješenje na kojem je radilo pet programera u našem uredu u Osijeku i uredima klijenta u Njemačkoj.

Prezentacijom do veće prodaje

Jedna od glavnih prednosti SalesBook aplikacije je jednostavnost koju donosi u korporativno okruženje. Iako je aplikacija enterprise rješenje rađeno po mjeri klijenta, postigli smo jednostavnost u korištenju za sve razine korisnika. Klijentove potrebe zahtijevale su alat koji će optimizirati proces prodaje, rad u online i offline modu, s kapacitetom obrade velikih baza podataka (8GB). Kako bi pojednostavili sučelje aplikacije, dodavanje, uređivanje i uklanjanje sadržaja obavlja se putem web browsera – custom back-end sustava. Obzirom na specifičnost klijentovih potreba, razvoj prilagođenog rješenja je bio neizbježan.

siroka

Wow Efekt

SalesBook prodajnim predstavnicima omogućuje stvaranje impresivne, interaktivne prezentacije i postizanje efikasnijih rezultata pri posjetima kupcima.

Pogledajmo glavne funkcionalnosti:

Korisnici – Modul za contact management koji osigurava prodajnim predstavnicima potrebne informacije za planiranje prodajnih targeta i uspostavljanje odnosa s kupcima. Nadzorna ploča sadrži osnovne podatke, ugovore, statuse, promocije i sl.

 

Dokumenti – Računi, ponude, narudžbe, promocije, shopping cart, dostupni online i offline. Sve promjene se automatski sinkroniziraju kada aplikacija dobije pristup internetu. Stvaranje dokumenata na terenu pomaže bržem zaključivanju prodaje.

 

Katalozi – prikaz svih kataloga u aplikaciji. Ovo je dio aplikacije koji radi s velikim bazama podataka, svaki katalog ima približno 9000 proizvoda. Koristeći katalog, predstavnici ostvaruju više upsale i cross sale prodaja.

 

Efektivnije sklapanje ugovora

Prodajni predstavnici koriste SalesBook za poboljšanje prezentacija linija i kolekcija proizvoda. Interaktivni katalog impresionira kupce fotografijama visoke rezolucije, detaljnim opisima i user friendly sučeljem te utječe na porast prodaje.

Slanje narudžbi

Narudžbe se šalju u košaricu kroz nekoliko jednostavnih koraka; dodavanjem proizvoda s detaljima (količina, popust, opcije dostave). Narudžba slanjem postaje assignment koji ide na daljnju obradu u ured.

Sve je u brojevima

Što god rekli ili radili, prodaja se uvijek temelji na brojevima. Praćenje prodajnih rezultata je najbolji način postizanja sustavne analize koja može derivirati korisne zaključke. Nakon dugog dana, prodajni predstavnici mogu sistematizirati svoje rezultate korištenjem SalesBook grafikona u boji. Kako bi ostale konkurentne i zadržale profitabinost, tvrtke ne mogu pratiti samo ostvarenu prodaju na kraju mjeseca. Analizika svih čimbenika prodaje donosi širu sliku i omogućuje detektiranje potencijalnih slabih točaka. SalesBook omogućuje bolje poznavanje rada prodajnog tima i predstavlja priliku za poboljšanja, win-win rješenje za sve uključene strane.

 

 

ROI-hrv

sanja-radic

Sanja je Project Manager. Zaposlena je u Gauss Developmentu od samih početaka. Po struci je diplomirani ekonomist, smjer Poslovna informatika. Aktivna je na društvenim mrežama od 2008, voli nove tehnologije, blogove, novinarstvo i putovanja.

Komentari

© 2017, All Rights Reserved. Gauss Development je brand tvrtke Gauss d.o.o.