Gauss Development – Redizajn web stranice

Prošlo je manje od dvije godine od prošlog redizajna naše web stranice. Novom stranicom napuštamo imidž male tvrtke i prelazimo na pristup design & development agencije, spremne za velike i zahtjevne projekte.

Kroz tri godine poslovanja, tvrtka je rasla vrlo brzo te smo male klijente zamijenili većim tvrtkama i korporacijama. Naša nova stranica zamišljena je kao prezentacijski alat koji ukazuje na ozbiljno i pomalo korporativno okruženje kakvo danas imamo. Nismo htjeli obeshrabriti klijente prethodnim dizajnom koji je asocirao na malu tvrtku koja izgleda simpatično, ali koju ne bi angažirali za kompleksne projekte.

U ovoj verziji odlučili smo ići s jednostavnijim, generičkim i čistim izgledom web stranice. Fokus je prezentirati se kao tvrtka, predstaviti naše usluge i završene projekte.

old-new

Stara i nova verzija stranice

Naslovna stranica

Novu naslovnicu koristimo za najbitnije informacije. Odmah na prvu, bez puno skrolanja vidljivo je tko smo, što radimo i naš ključni tim (nismo mogli staviti fotografije svih 56 zaposlenika, stoga su izdvojeni samo team leaderi koji su u tvrtki od samih početaka).

team

Nova sekcija članova tima

Na naslovnici smo prikazali i izdvojene reference koje predstavljaju naš rad, kao i logotipe nekih od tvrtki s kojima radimo. Dio naslovnice su i povratne informacije klijenata, koje budućim klijentima i novim zaposlenicima iz prve ruke pokazuju na zadovoljstvo pri poslovanju s nama.

Kao zadnji dio naslovnice izdvaja se i call to action sekcija (poziv na akciju), putem kojeg primamo upite i pitanja.

“Call To Action”

Kad već govorimo o “Call to action” sekcijama, odlučili smo napraviti nešto malo drugačije. Većina CTA sekcija su samo to, stari i dosadni gumbi i obrasci. Željeli smo pokazati tko je osoba koja odgovara na upit, stoga smo personalizirali početak komunikacije.

get-a-quote

Nova “Call to Action” sekcija

Jednostavnije sekcije

Na prijašnjoj verziji stranice imali smo posebnu stranicu za svaku uslugu iz naše ponude. Svaka stranica sadržavala je tekst o toj vrsti posla, reference koje smo završili, blog postove koji su bili vezani za tu sekciju.

old-section

Stari prikaz mobilnih referenci

Na novoj stranici smo odlučili pojednostaviti prikaz usluga, stavljajući sve usluge na jednu stranicu. Time smo smanjili broj klikova potrebnih za pronalazak informacija o tome što radimo, kako radimo i za koga smo radili.

Pojednostavljenjem strukture dobili smo stranicu koja se lako pregledava uz pet glavnih linkova (o nama, usluge, radovi, blog i kontakt).

Predstavljanje referenci

Jedna od stvari na staroj web stranici kojom nismo bili zadovoljni je predstavljanje svake reference. Nismo bili oduševljeni ovim prikazom ni u početku izrade stranice, no odlučili smo prihvatiti sugestiju tvrtke za dizajn koju smo angažirali.
U novoj verziji stranice odlučili smo odbaciti ovu gomilu custom fieldova i maksimalno pojednostaviti prikaz. Istu stvar smo napravili i s tab navigacijom, koja nam je povremeno uzrokovala teškoće, pogotovo sa screenshotima.

Stara vs. nova stranica referenci

Ovaj dizajn nije bio intuitivan, niti prilagodljiv responzivnom dizajnu, a problematičan pogotovo kod prikaza na manjim uređajima.

Redizajn donosi novi set polja i varijacija za prezentiranje pojedine reference, bez slidera, tabova i ideje “recepta”. Ideja prošlog weba imala je temu kuhanja, s nama kao kuharima u glavnoj ulozi. Mnogima je ovaj koncept bio simpatičan, ali smo ga odlučili odbaciti jer odstupa od imidža kakav nam danas treba.

Radovi su obogaćeni cool videima koji se pojavljuju na svakoj web referenci. Video osigurava bolju prezentaciju radova od korištenja samo slika i teksta.

Tehnička strana redizajna + izazovi

S obzirom da svi naši zaposlenici nisu web programeri, morali smo maksimalno olakšati unošenje i manipulaciju sadržajem na novoj web stranici. Nastavili smo s korištenjem WordPressa obzirom da su svi zaposlenici upoznati s korištenjem ove platforme.

WordPress smo odabrali i iz razloga što je prijašnja stranica također bila na WP, pretpostavili smo da će izrada nove stranice ići brže. Naravno, to se nije dogodilo. Radili smo puno iteracija testiranja i redizajna, stoga su se stvari značajno promijenile u odnosu na prve draftove.

Pretpostavka da ćemo moći iskoristiti dio starog sadržaja se također ispostavila kao pogrešna. Stari sadržaj se jednostavno nije uklapao u novi koncept, funkcionalnosti i dizajn. Kreiranje i unos novog sadržaja za svaki projekt koji smo završili i koji želimo dodati na web je iziskivalo puno vremena, no isplatilo se. Novi sadržaj je bolji, uz dodatak novih screenshota i video snimaka. Reference predstavljaju najposjećeniji dio stranice, stoga se ulog vremena u novi sadržaj isplatio.

Zaključak

Stranica je live otprilike dva mjeseca, još uvijek dobivamo feedback po kojem odmah djelujemo. Čak i za vrijeme pisanja ovog bloga, postoje stvari koje možemo poboljšati. Između rada za klijente i rada na vlastitim projektima, poboljšavati ćemo web stranicu uvijek iznova.

Stranica je završena tek kada na red dođe nova, što se nadamo da kod nas neće biti slučaj minimalno dvije godine 🙂

 

Vaše mišljenje nam je važno! Ostavite nam komentare i sugestije.

sanja-radic

Sanja je Project Manager. Zaposlena je u Gauss Developmentu od samih početaka. Po struci je diplomirani ekonomist, smjer Poslovna informatika. Aktivna je na društvenim mrežama od 2008, voli nove tehnologije, blogove, novinarstvo i putovanja.

Komentari

© 2017, All Rights Reserved. Gauss Development je brand tvrtke Gauss d.o.o.